Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg endte opp med en krangel i helgen. Vi var på tur til byen der familien vår bor, og han avtalte å møte en han er i slekt med som jeg ikke kan fordra pga hand holdning mot konen (notorisk utro og alltid ute og fester).. men tenkte han fikk møte han siden jeg ikke har noe å si egentlig hvem han omgås med. Men har før blitt problemer med oss når han har vært med ham pga hans holdning og jeg stoler ikke på hva den mannen er i stand til.

Nå ringte jeg og spurte hvor han var, og han svarte irritert at jeg ikke skulle begynne spørre så mye. Jeg er gravid itilegg og jeg ble veldig forbanna av svaret jeg fikk av han. Ringte han på video og hører han i slekten le i bakgrunnen og det ble jeg veldig irritert over. De var i byen en tur og besøkte noen venner av ham antar jeg. Og min mann var ikke ute lenge, men avtalte han kom hjem like etter. Jeg ble så sur av svaret han ga meg og bare pga det så ble jeg veldig engstelig og sur. 

Idag er han sur på meg og sa at neste gang blokkerer han meg og at jeg stadig lager kvalme når han er "ute" og treffer venner. Nei kun når han møter denne fyren han er i slekt med. Da sa jeg at neste gang blir det ikke aktuelt at han møter han.

Jeg vet ikke hvem som er dum / barnslig her.. 

Anonymkode: 6ee1a...d91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La han være i fred. En kveld ute på byen er ikke farlig. Men han trengte ikke å si at han skal blokkere deg. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, cisco1 said:

La han være i fred. En kveld ute på byen er ikke farlig. Men han trengte ikke å si at han skal blokkere deg. 

Synes det var veldig frekt!

Skrevet

Skjønner at du ikke liker at han er med han fyren, men her hisser du deg opp før det har skjedd noe som er verdt å reagere på. La han få kose seg ute uansett hvem han er med. Blir han lett påvirket av han kanskje? Virker som du er redd at mannen din skal være utro fordi kompisen/slektningen er det? 

Anonymkode: 16ed4...801

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes det var veldig frekt!

Ja, jeg er jo enig med deg i det! Men hvorfor skulle du ringe?

• Liker 2
Skrevet
Just now, cisco1 said:

Ja, jeg er jo enig med deg i det! Men hvorfor skulle du ringe?

Hvorfor skulle jeg ikke ringe? Er vel normalt å ringe og spørre hvordan det går og når han kommer hjem osv 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skjønner at du ikke liker at han er med han fyren, men her hisser du deg opp før det har skjedd noe som er verdt å reagere på. La han få kose seg ute uansett hvem han er med. Blir han lett påvirket av han kanskje? Virker som du er redd at mannen din skal være utro fordi kompisen/slektningen er det? 

Nei for fyren gjør meg kvalm. Og elsker å lage problemer for andre 

Skrevet

Jeg syntes nok det er mest deg TS. Du sier jo at de er slekt. Nå er det jo engang sånn at man kan ikke velge familie. Det hørtes ut for meg som om du bare vil kontrolere han? Tenker at han fyren mannen din er i slekt med er ett rasshøl,men ser ikke problemet da du ikke var med ut engang? Da gjør det vel ikke noe når du ikke er der? Hadde du også blitt tvunget til å sitte i samme rom så hadde jeg vært enig,men.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mannen min og jeg endte opp med en krangel i helgen. Vi var på tur til byen der familien vår bor, og han avtalte å møte en han er i slekt med som jeg ikke kan fordra pga hand holdning mot konen (notorisk utro og alltid ute og fester).. men tenkte han fikk møte han siden jeg ikke har noe å si egentlig hvem han omgås med. Men har før blitt problemer med oss når han har vært med ham pga hans holdning og jeg stoler ikke på hva den mannen er i stand til.

Nå ringte jeg og spurte hvor han var, og han svarte irritert at jeg ikke skulle begynne spørre så mye. Jeg er gravid itilegg og jeg ble veldig forbanna av svaret jeg fikk av han. Ringte han på video og hører han i slekten le i bakgrunnen og det ble jeg veldig irritert over. De var i byen en tur og besøkte noen venner av ham antar jeg. Og min mann var ikke ute lenge, men avtalte han kom hjem like etter. Jeg ble så sur av svaret han ga meg og bare pga det så ble jeg veldig engstelig og sur. 

Idag er han sur på meg og sa at neste gang blokkerer han meg og at jeg stadig lager kvalme når han er "ute" og treffer venner. Nei kun når han møter denne fyren han er i slekt med. Da sa jeg at neste gang blir det ikke aktuelt at han møter han.

Du.

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet

Men stoler du egentlig ikke på mannen din da?

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor skulle jeg ikke ringe? Er vel normalt å ringe og spørre hvordan det går og når han kommer hjem osv 

Nei, det er normalt å ha en indikasjon på før han drar, eller at han sender en melding så snart han vet. Jeg ringer ikke og maser på mannen når han er ute med kompiser. Uavhengig av det er jeg enig i at den kompisen høres ufordragelig ut. 

Anonymkode: 6cfa5...85a

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Du må la mannen gå ut en kveld uten å ringe han. Han er ikke er barn.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eh, nei. Ikke når din bedre halvdel er ute å koser seg. Da lar man mannen være i fred.

Anonymkode: 3d7d9...b44

• Liker 11
Skrevet
Rosa Gnom skrev (3 minutter siden):

Jeg syntes nok det er mest deg TS. Du sier jo at de er slekt. Nå er det jo engang sånn at man kan ikke velge familie. Det hørtes ut for meg som om du bare vil kontrolere han? Tenker at han fyren mannen din er i slekt med er ett rasshøl,men ser ikke problemet da du ikke var med ut engang? Da gjør det vel ikke noe når du ikke er der? Hadde du også blitt tvunget til å sitte i samme rom så hadde jeg vært enig,men.

Man velger 100% hvilke slektninger man gidder å henge med på byen.

Anonymkode: 8eedc...b1c

• Liker 4
Skrevet

Fasit: Du er den dumme 😂

Anonymkode: 41bec...5fd

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

.. men tenkte han fikk møte han siden jeg ikke har noe å si egentlig hvem han omgås med.

Da sa jeg at neste gang blir det ikke aktuelt at han møter han.

Du kan ikke bestemme over en voksen mann.

Anonymkode: 7eaa2...622

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Selvom fyren er en dritt så kan du ikke skylde på han fordi du ikke stoler på mannen din. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man velger 100% hvilke slektninger man gidder å henge med på byen.

Anonymkode: 8eedc...b1c

Joda,men forstår ikke hvorfor noen skal kontrolere hvem man henger med eller ikke. Tydligvis så liker disse å henge sammen. Jeg personlig er aldri sammen med noen jeg ikke liker.

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er uten tvil du som er dum her. 

Du ringer ikke å spør hvor han er. Hvorfor bryr du deg? Er du på vei for å hente han eller joine han der han er? Nei. Du spurte garantert på en naggete måte også og da går det værtfall i lås. 

Et lite tips. Hei (legg inn kjærlig kalle navn her) det begynner å bli sent og jeg vurderer å ta kvelden. når hadde du planer om å komme hjem? 

Svaret du gir på svaret du får er dette og omtrent kun dette. 

Den er god, da legger jeg med nå/da sitter jeg oppe til du kommer hjem (legg inn standard kjærste emoji her) 

Generelt tips. Damer slitt å være bitchy når kællen er ute. Send en maks to meldinger der du spør om det går bra og om han koser seg. Tredje melding skal være natta melding.

Og dere mann folk. Ikke vær retard å tro du kan svare på en tøff måte. Det er faktisk en person som bryr seg om deg som tar kontakt 

Anonymkode: b69d6...4e3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå har partnere både familie, slekt og venner, noen av dem vil man like veldig godt mens andre er man kanskje ikke like begeistret for, det er en normalitet.

Man kan derimot ikke starte å nekte partneren man har å ha kontakt med eller treffe noen av dem de har rundt seg, altså må du nødvendigvis forholde deg til at han møter personer du ikke nødvendigvis er begeistret for.

Alt handler om å gjøre det beste ut av situasjoner, vi må alle innimellom forholde oss til mennesker vi ikke er begeistret for, man bør etterstrebe å komme best mulig ut av det på en måte hvor man håndterer situasjonen på best mulig måte.

Du kan ikke nekte dem å møtes neste gang, det vil være en dårlig og urimelig håndtering av situasjonen fra din side. En bedre håndtering ville vært å la dem møtes, de er tross alt i slekt og har åpenbart en grei relasjon, og så tar ikke du opp temaet heller. Sier ikke at du skal måtte like personen han møter eller omgås han selv, men du kan gjøre det beste ut av dette og ikke la det være et tema og et problem.

Så gå i deg selv-

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...