Gå til innhold

Heiii

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Trenger virkelig gode råd til å piffe opp et dødt sex forhold der det er jeg som er prob jeg som gjør det kjedelig. Trenger virkelig hjelp og tåd.menn tenner dere at damer har på kostyme undertøy??

Takk:) 

Anonymkode: e8b6b...f84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at dette kanskje hørtes kjedelig ut,men hva med å kommunisere med partner? Det er kun dere to som kan gjøre noe med dette. Da alle tenner på forskjellige ting.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Heisann

Trenger virkelig gode råd til å piffe opp et dødt sex forhold der det er jeg som er prob jeg som gjør det kjedelig. Trenger virkelig hjelp og tåd.menn tenner dere at damer har på kostyme undertøy??

Takk:) 

Vel, undertøy KAN gi en ekstra piff, om relasjonen og sexlivet er greit/ godt fra før av. Men om sexlivet er dårlig/ kjedelig så vil neppe fancy undertøy hjelpe stort. Beklager.

Skrevet

Takk for svar kom hjørne med noe mere tips jeg :) 😀 kunne hjelpe om noen ville hatt tre kant da for menn?

Skrevet

Tror du at trekant er svaret på ett dårlig sexliv?

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...