Gå til innhold

Har funnet ut hva helvete er

Gjest Cantor1985

Anbefalte innlegg

Gjest Cantor1985

Ja, først, tenker man er det er tortur og sånt, og det er ille, men det er noe som er verre, hvis folk rundt deg har rare tanker, sånn at du må fokusere hele tiden for å være normal, sånn kontant fokusering, tenk om du måtte gjøre det til evig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest theTitanic
Cantor1985 skrev (2 timer siden):

Ja, først, tenker man er det er tortur og sånt, og det er ille, men det er noe som er verre, hvis folk rundt deg har rare tanker, sånn at du må fokusere hele tiden for å være normal, sånn kontant fokusering, tenk om du måtte gjøre det til evig

Hvis alle andre har rare tanker hvorfor skal man da fokusere konstant kun for å være den ene normale? Og.. hvis alle andre tenker på en måte og du på en annen..  så er vel de de normale? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuss

Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å være overlatt til mine egne tanker i stillhet over lang tid. Det finnes nok garantert mye som er mye verre enn det også. 

Det må være verre å se de du virkelig elsker bli torturert enn å måtte holde fokus hele tiden? Hva skjer om du mister fokuset? Er ikke det verre? For om konsekvensen av å ikke gjøre det du må gjøre er verre enn selve tingen du må gjøre så er det vel strengt tatt bare nest verst? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkedykker
Cantor1985 skrev (På 13.8.2023 den 19.55):

Er autist. ‘Maskering’ for å virke "normal" er en del av min hverdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har allerede vært i helvete. Det slipper egentlig aldri taket. Sporadisk kjenner man på lykke, en slags frihet, men man skal aldri helt få nyte det særlig lenge. Tror bare man må prøve å gjøre det beste ut av situasjonen, finne en måte å overleve på. Håper jeg slipper nok et helvete den dagen jeg dør, hvis det faktisk eksisterer et helvete og en himmel, og regnskapet skal gjøres opp... 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/13/2023 at 10:12 PM, Raptuss said:

Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å være overlatt til mine egne tanker i stillhet over lang tid. Det finnes nok garantert mye som er mye verre enn det også. 

Som en som sliter med å sovne og som ligger våken i senga flere timer nesten hver kveld.. Det er kanskje ikke et helvete, men det er ille. Jeg legger meg tidlig for hvem vet, kanskje jeg sovner fort en kveld. Men de fleste kvelder ligger jeg der i mørket alene med tankene mine i 3-4 timer. 0/10, vil ikke anbefale det.

Anonymkode: cb868...ced

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (På 13.8.2023 den 22.06):

Du blir utsatt for din største frykt igjen og igjen til evig tid

Edderkopper altså. 😬

Håper eksponeringsterapi fungerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (9 timer siden):

Edderkopper altså. 😬

Håper eksponeringsterapi fungerer!

Det fungerer ikke i helvete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...