AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #1 Del Skrevet 13. august 2023 Hei Jeg ser at podcasten jeg driver er nevnt her på kvinneguiden! Det er gøy! Jeg inviterer til å dele skumle opplevelser. Dersom det blir noen slike historier, lager vi en halloween-episode, og deler link her. Hvilken podcast det er, blir dermed avslørt først idet episoden slippes. Tør du ta utfordringen? Obs: du må selvfølgelig være villig til at din historie blir lest opp i podcasten. Tenk derfor på om du kan bli gjenkjent på tross av at du er anonym. Anonymkode: ade98...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 13. august 2023 #2 Del Skrevet 13. august 2023 Nja, sett et par UFOer da. Om de er overnaturlige eller ei vites ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #3 Del Skrevet 13. august 2023 Det er vel du selv som har nevnt den podcasten her inne tenker jeg. Som du skjønner er jeg veldig synsk og har opplevd mye overnaturlig Anonymkode: 776c9...b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 13. august 2023 #4 Del Skrevet 13. august 2023 Hva heter denne podcasten og hvor kan vi høre den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 13. august 2023 #5 Del Skrevet 13. august 2023 Ja, har to spesifikke hendelser med det mange ville kalt spøkelser. Den ene gangen ble jeg dessverre vettskremt, den andre gangen ble jeg mest fascinert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #6 Del Skrevet 14. august 2023 Ja, mange ganger. De verste har vært: - ouijabrett, der huset klikket helt. Desidert på førsteplass - blitt skremt brått av «gjenferd», bla. sett folk springe mot meg, kjent noen stå bak meg, sett folk skli opp trappene som skygger Anonymkode: 7941a...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tycho Urke Skrevet 14. august 2023 #7 Del Skrevet 14. august 2023 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå