AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #1 Skrevet 13. august 2023 Jeg har med årene lært at når man blir sjekket opp, lønner det seg å være så presis som mulig og være direkte i avslaget. Et høflig avslag blir dessverre ofte tolket som "et ja er et ja, et nei er et kanskje" og samme person prøver seg gjerne flere ganger. Det er mange menn som ikke stopper uansett. "Nei takk, jeg er ikke interessert." blir f eks ikke alltid akseptert av alle, det blir stilt oppfølgingspørsmål og vi havner i en diskusjon. Jeg har også svart "Nei takk, du er ikke min type." "Hvordan kan du vite det, du kjenner meg ikke ennå?!" har et par-tre svart da. 🤦🏼♀️ Og akkurat den lurer jeg på hvordan dere respondert på! Anonymkode: 64744...407 2
Titania Skrevet 13. august 2023 #2 Skrevet 13. august 2023 Jeg har noen ganger brukt at "man får bare en sjanse til å gjøre et godt førsteinntrykk. Dessverre brukte du opp din sjanse, og jeg er ikke interessert i å bruke mer tid". Har faktisk funket, selv om noen skal diskutere på det også 😛 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #3 Skrevet 13. august 2023 Har jeg sagt nei takk så slutter jeg å svare. Titter rart på mennesket å går. På nett utpreget jeg jo bare. Anonymkode: 13853...6e0
Gjest ti10 Skrevet 13. august 2023 #4 Skrevet 13. august 2023 Hvis det er skriftlig, er det bare å slutte å svare. Du har gitt et høflig og tydelig avslag, og er ikke forpliktet til å forklare noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå