Hu i Svingen Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 Kjæresten min sa til meg at vi ikke hadde mer øl igjen. Jeg trodde på ham. Litt senere innrømte han at han hadde lurt meg, det var mer øl i kjøleskapet. Hvordan kan jeg noen gang stole på ham igjen?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #2 Skrevet 18. januar 2006 Hvordan kan jeg noen gang stole på ham igjen? ← Hvordan kan du i det hele tatt stille det spørsmålet? Selvfølgelig kan du aldri mer stole på ham. Eneste unntak må være hvis han påtar seg kjøkkenvasken de neste fem år, i ført kledelig antrekk for anledningen - selvfølgelig mens du drikker øl.
Nita Skrevet 18. januar 2006 #3 Skrevet 18. januar 2006 Hvordan kan du i det hele tatt stille det spørsmålet? Selvfølgelig kan du aldri mer stole på ham. Eneste unntak må være hvis han påtar seg kjøkkenvasken de neste fem år, i ført kledelig antrekk for anledningen - selvfølgelig mens du drikker øl. ←
Leo Skrevet 18. januar 2006 #4 Skrevet 18. januar 2006 Selvfølgelig kan du aldri mer stole på ham! Menn som lyver i slike sammenhenger er troende til hva som helst Jo fortere du blir kvitt ham, jo bedre!!!
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #8 Skrevet 18. januar 2006 Kast han ut!! ← Enig, men ta fra ham alt ølet først.
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #9 Skrevet 18. januar 2006 Hadde det vært meg, hadde jeg pakket sammen sakene hans og satt dem klar til han kom hjem fra jobb. Siden du er av kvinnkjønn, antar jeg du ikke er en av disse hårete feministene som faktisk har en jobb, så dette er altså den beste tiden å gjøre det på. Bak deg en kake etterpå, se på sex and the city og nyt det å være en fri kvinne. Og ikke drikk øl, du blir tjukk og skvapsete av det.
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #10 Skrevet 18. januar 2006 Du bør for øvrig være svært forsiktig med å skrive om dette her på KG. Han lurer kanskje i buskene og tar en grusom hevn så du må slette deg.
Xora Skrevet 18. januar 2006 #12 Skrevet 18. januar 2006 Bind han fast til senga og ha han som sexslave i 6 uker... (var det ikke 6-pack)
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #13 Skrevet 18. januar 2006 det va nå ikkje det versta og lyga om da..
Gjest *Snart medlem* Skrevet 18. januar 2006 #14 Skrevet 18. januar 2006 Nå må dere lære å se litt nyansert på det hele Har du ikke lært forskjellen på det å lyge og det å lure??
Gjest Hel Skrevet 18. januar 2006 #15 Skrevet 18. januar 2006 Brenn alle cd-ene og klærne hans! ← Og trommesettet.
LilleBille Skrevet 18. januar 2006 #16 Skrevet 18. januar 2006 Kaste ham ut i kulden er vel drastisk synes jeg .. du må heller la ham lære det på den harde måten - ved å dra nytte av dette for alt det er verd Ta en skikkelig hevn .. la ham jobbe og slite og slave i LAAAANG tid (han kan jo starte med å måke snø i dag .. anbefaler håndkosting - så oppkjørselen blir helt bar) .. og så er det jo en god del husarbeid - matlaging - vask og sånt som må gjøres ... foruten alt du ellers har behov for
LilleMy Skrevet 18. januar 2006 #17 Skrevet 18. januar 2006 Kast mannen på dør, og se deg aldri tilbake
Våken Skrevet 18. januar 2006 #18 Skrevet 18. januar 2006 Det var da veldig... var det ikke bare øl? og det var lure og ikke lyve du skrev.
Floja Felíz Skrevet 18. januar 2006 #19 Skrevet 18. januar 2006 Har du sett innlegget: jeg løy for henne? Er det du som har skrevet begge?
Sun Mei Skrevet 18. januar 2006 #20 Skrevet 18. januar 2006 Helt enig i at du må droppe ham - og det fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå