AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #1 Skrevet 13. august 2023 Vi har avtale om å være eksklusive. Alt har vært bra før siste uken og kan ikke komme på en eneste ting som har skjedd mellom oss som kan være grunnen. Jeg starter nå alle samtaler, han svarer alltid, men svarer kort og viser ikke initiativ tilbake. Lurer litt på hvordan jeg skal angripe dette. Hadde opprinnelig tenkt til å bare late som ingenting og snakke som om ingenting har skjedd, men når jeg får så lunken respons er det vanskelig. Vente ett par dager uten å sende melding og se om han selv tar kontakt? Hvis ikke sende en melding og spørre hva som har skjedd? Dette er jo veldig merkelig oppførsel. Vi er i slutten av 30-årene begge to og har barn. Synes helt ærlig at det er ganske vondt. Ikke noe ok å gå i flere dager å lure på hva som har skjedd… Anonymkode: 246a4...73e 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #2 Skrevet 13. august 2023 Bare bli lunken ( selv hvor vanskelig det er). Se om han trappe opp. Kun da vil du vite. Anonymkode: 80b6d...024 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #3 Skrevet 13. august 2023 Ikke ta kontakt med han og se om han kontakter deg. Hvis han ikke gjør det har du svaret. Eller vær direkte , og skriv noe som dette : «føler det bare er jeg som kontakter deg, hadde satt pris på om du sier fra hvis du ikke ønsker å fortsette dette mer ? Anonymkode: cbd6b...235 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Skrevet 13. august 2023 Tusen takk for svar begge to. Ja, det er jo de to alternativene jeg har. Jeg VIL egentlig bare bli lunken tilbake og se hva som skjer, men det er jo ikke meg. Jeg vil gjerne snakke om det dersom det er noe. Har dessuten ikke lyst til å gå flere dager med litt sånn halvveis klump i magen, men samtidig føler jeg litt på å være masete eller overanalysere. Hadde dette vært en fyr jeg hadde møtt to ganger så hadde jeg ikke brydd meg, men vi har hatt tett kontakt i tre måneder. Kan jo se an i kveld og frem til i morgen kveld. Har jeg ikke hørt noe da, er det definitivt noe merkelig på gang. Vi pleier å snakke til og fra gjennom dagen hver dag. Anonymkode: 246a4...73e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #5 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ikke ta kontakt med han og se om han kontakter deg. Hvis han ikke gjør det har du svaret. Eller vær direkte , og skriv noe som dette : «føler det bare er jeg som kontakter deg, hadde satt pris på om du sier fra hvis du ikke ønsker å fortsette dette mer ? Anonymkode: cbd6b...235 Men hvis han da ikke kontakter meg og jeg da har svaret så synes jeg det er veldig merkelig om vi bare skal slutte å kommunisere uten at vi faktisk avslutter det ved å si noe til hverandre. Jeg vil jo hele tiden lure på hva som gikk galt. Anonymkode: 246a4...73e 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #6 Skrevet 13. august 2023 Jeg hadde ventet noen dager, en uke kanskje. Men etter det hadde jeg sendt en melding om at du i det siste opplever mindre interesse fra han sin side og spørre om dette stemmer? Om han bekrefter det, at han ikke vet, eller er utydelig så hadde jeg sagt ok, ta kontakt når du vet. Om han sier at alt er ok, han liker deg, men har vært sliten eller hva enn. Så hadde jeg, etter en kort avklaring valgt å holde litt avstand. Anonymkode: 2a2ec...7bb
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #7 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg hadde ventet noen dager, en uke kanskje. Men etter det hadde jeg sendt en melding om at du i det siste opplever mindre interesse fra han sin side og spørre om dette stemmer? Om han bekrefter det, at han ikke vet, eller er utydelig så hadde jeg sagt ok, ta kontakt når du vet. Om han sier at alt er ok, han liker deg, men har vært sliten eller hva enn. Så hadde jeg, etter en kort avklaring valgt å holde litt avstand. Anonymkode: 2a2ec...7bb Vente en uke?! Det har jo ikke gått mer en 12-18 timer noen gang på tre måneder. Vil tro noen dager er tilstrekkelig for å fastslå at dette ikke er noe lenger. Anonymkode: 246a4...73e 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #8 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vente en uke?! Det har jo ikke gått mer en 12-18 timer noen gang på tre måneder. Vil tro noen dager er tilstrekkelig for å fastslå at dette ikke er noe lenger. Anonymkode: 246a4...73e Ja, en uke er nok litt lenge. Anonymkode: 2a2ec...7bb
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #9 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, en uke er nok litt lenge. Anonymkode: 2a2ec...7bb Ja. Jeg tenker magefølelse stemmer. Ingen mann forsvinner slik om de er interessert. Det har vel skjedd noe som jeg ikke vet om da. Kan jo være han har truffet en ny en også Anonymkode: 246a4...73e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #10 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Jeg tenker magefølelse stemmer. Ingen mann forsvinner slik om de er interessert. Det har vel skjedd noe som jeg ikke vet om da. Kan jo være han har truffet en ny en også Anonymkode: 246a4...73e Ikke sikkert noe egentlig har skjedd heller, men at interessen / følelsene rett og slett er dalende. Anonymkode: 2a2ec...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #11 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ikke sikkert noe egentlig har skjedd heller, men at interessen / følelsene rett og slett er dalende. Anonymkode: 2a2ec...7bb Sikkert… men skjønner ikke at han ikke bare kan si det! Anonymkode: 246a4...73e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #12 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sikkert… men skjønner ikke at han ikke bare kan si det! Anonymkode: 246a4...73e Spørs om han bare er feig Anonymkode: eb295...635 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #13 Skrevet 13. august 2023 Han bruker det sikkert som et triks for å få deg til sengs. Ikke la han bruke den slags oppførsel for å overtale deg. Det er du for god til. Anonymkode: 81054...a51
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #14 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sikkert… men skjønner ikke at han ikke bare kan si det! Anonymkode: 246a4...73e Du kan jo bare spørre han.. Anonymkode: bcc49...c63
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #15 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han bruker det sikkert som et triks for å få deg til sengs. Ikke la han bruke den slags oppførsel for å overtale deg. Det er du for god til. Anonymkode: 81054...a51 Og her kommer brukeren som alltid skal konkludere alt med menn som bare vik ha sex. Beklager, men er så useriøst og barnslig at dette er svaret ditt til alt. Hvor enkel går det an å bli? Anonymkode: 4f855...f4b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #16 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sikkert… men skjønner ikke at han ikke bare kan si det! Anonymkode: 246a4...73e Ikke sikkert han helt vet enda og er nå litt distansert for å kjenne på dette. Men er jo ikke sikkert dette er tilfelle. Anonymkode: 2a2ec...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #17 Skrevet 13. august 2023 Jeg gjorde noe tilsvarende mot en mann en gang. Jeg vet ikke helt om jeg skal kalle det dating, men vi hang litt sammen. Mest sex etter fylla (var i midten av 20 årene da), middag hos meg en gang, trening sammen en gang. Gikk vel kanskje en mnd med slik kontakt. Hadde daglig eller nesten daglig kontakt på snap. Han var samtidig som dette pågikk, på Tinder, og spurte meg (sikkert på tull) om ikke jeg også skulle på Tinder. Uken etter lastet en venninne det ned for meg og dagen etter skrev mannen jeg nå har to barn med, til meg. Det gikk litt slag i slag og jeg sluttet å ta kontakt med denne første mannen. Han sendte en snap som jeg svarte helt vanlig på, deretter hørte jeg ikke noe mer fra han. Har hørt fra felles venner i ettertid at han lurte på hva som skjedde og syns at jeg kunne sagt ifra. Jeg kunne jo det, men samtidig tenkte jeg da at hvis han virkelig var interessert så burde han spurt. Dette er nå åtte år siden og jeg har enda litt dårlig samvittighet for at jeg ikke sa til han at jeg hadde møtt en annen. Vi hadde riktignok aldri snakket om hva vi var for noe, om vi datet eller hva. Så hvis jeg var i din situasjon tror jeg at jeg ville ha spurt innen kort tid. Jeg kan se for meg at det enten har skjedd noe i livet hans som gjør at han er litt mer distansert eller så har han truffet en annen. Anonymkode: b0601...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #18 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg gjorde noe tilsvarende mot en mann en gang. Jeg vet ikke helt om jeg skal kalle det dating, men vi hang litt sammen. Mest sex etter fylla (var i midten av 20 årene da), middag hos meg en gang, trening sammen en gang. Gikk vel kanskje en mnd med slik kontakt. Hadde daglig eller nesten daglig kontakt på snap. Han var samtidig som dette pågikk, på Tinder, og spurte meg (sikkert på tull) om ikke jeg også skulle på Tinder. Uken etter lastet en venninne det ned for meg og dagen etter skrev mannen jeg nå har to barn med, til meg. Det gikk litt slag i slag og jeg sluttet å ta kontakt med denne første mannen. Han sendte en snap som jeg svarte helt vanlig på, deretter hørte jeg ikke noe mer fra han. Har hørt fra felles venner i ettertid at han lurte på hva som skjedde og syns at jeg kunne sagt ifra. Jeg kunne jo det, men samtidig tenkte jeg da at hvis han virkelig var interessert så burde han spurt. Dette er nå åtte år siden og jeg har enda litt dårlig samvittighet for at jeg ikke sa til han at jeg hadde møtt en annen. Vi hadde riktignok aldri snakket om hva vi var for noe, om vi datet eller hva. Så hvis jeg var i din situasjon tror jeg at jeg ville ha spurt innen kort tid. Jeg kan se for meg at det enten har skjedd noe i livet hans som gjør at han er litt mer distansert eller så har han truffet en annen. Anonymkode: b0601...0dd Takk. Din historie kan vel ikke helt sammenlignes med vår. Vi har jo møtt hverandre mye mer og over lenger tid. Vi er også enige i at vi ikke dater andre. Om han har møtt noen så har han jo faktisk gjort noe vi ble enige om å ikke gjøre, men slikt kan jo skje. Vi er ikke kjærester, men synes jo fortsatt at det hadde vært en smule råttent. Kommer til å spørre innen kort tid. Gidder ikke kaste bort tid på en som kanskje ikke er interessert likevel Anonymkode: 246a4...73e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #19 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke sikkert han helt vet enda og er nå litt distansert for å kjenne på dette. Men er jo ikke sikkert dette er tilfelle. Anonymkode: 2a2ec...7bb Og hvor lenge tenker du at han skal få «kjenne på det» før jeg spør da? Anonymkode: 246a4...73e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #20 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi har avtale om å være eksklusive. Alt har vært bra før siste uken og kan ikke komme på en eneste ting som har skjedd mellom oss som kan være grunnen. Jeg starter nå alle samtaler, han svarer alltid, men svarer kort og viser ikke initiativ tilbake. Lurer litt på hvordan jeg skal angripe dette. Hadde opprinnelig tenkt til å bare late som ingenting og snakke som om ingenting har skjedd, men når jeg får så lunken respons er det vanskelig. Vente ett par dager uten å sende melding og se om han selv tar kontakt? Hvis ikke sende en melding og spørre hva som har skjedd? Dette er jo veldig merkelig oppførsel. Vi er i slutten av 30-årene begge to og har barn. Synes helt ærlig at det er ganske vondt. Ikke noe ok å gå i flere dager å lure på hva som har skjedd… Anonymkode: 246a4...73e Sånn opplever jeg flere mannfolk. De er bare sånn. Interesse først, så er spenningen over. 🤷♀️ Anonymkode: f06c8...58e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå