AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #1 Skrevet 13. august 2023 Jeg og eksen gjorde det slutt på onsdag etter nesten 3 år sammen. Måten bruddet skjedde på var stygt med krangling. Jeg gråt i to dager over dette og prøvde å få oss til å snakke sammen. Og kanskje kunne vi bli sammen igjen. Han ba meg holde meg langt unna han, og jeg sluttet å ta kontakt. Jeg sa at jeg skulle trekke meg bort og at han ikke kom til å høre noe fra meg igjen. Full forberedt på at vi ikke blir sammen igjen... sa jeg. Senere på kevelden på lørdag skriver han at han er ute med kompiser. Jeg svarer ikke. Han prøver å ringe meg en del ganger, men jeg tar den ikke. Han skriver stygge ting og sier at jeg bør holde meg borte. For så sender han et bilde??? Av at han er ute og han sitter der med et par damer. Han prøver så å ringe meg igjen etterpå men jeg tar den ikke.... Han fortsetter å sende meg bilder.. For så sendte han igjen siste bildet klokke 5 på morran. Jeg fikk ikke se hva de resterende bildene var da jeg blokkerte han (men på blokkert listen så kan du likevel se hva de skriver og at de har sendt mms) har huawei tlf. Jeg er selvfølgelig såret over dette, men lurer på hensikten bak dette? For så såre mer? Anonymkode: 4f2ba...3ca
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #2 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg og eksen gjorde det slutt på onsdag etter nesten 3 år sammen. Måten bruddet skjedde på var stygt med krangling. Jeg gråt i to dager over dette og prøvde å få oss til å snakke sammen. Og kanskje kunne vi bli sammen igjen. Han ba meg holde meg langt unna han, og jeg sluttet å ta kontakt. Jeg sa at jeg skulle trekke meg bort og at han ikke kom til å høre noe fra meg igjen. Full forberedt på at vi ikke blir sammen igjen... sa jeg. Senere på kevelden på lørdag skriver han at han er ute med kompiser. Jeg svarer ikke. Han prøver å ringe meg en del ganger, men jeg tar den ikke. Han skriver stygge ting og sier at jeg bør holde meg borte. For så sender han et bilde??? Av at han er ute og han sitter der med et par damer. Han prøver så å ringe meg igjen etterpå men jeg tar den ikke.... Han fortsetter å sende meg bilder.. For så sendte han igjen siste bildet klokke 5 på morran. Jeg fikk ikke se hva de resterende bildene var da jeg blokkerte han (men på blokkert listen så kan du likevel se hva de skriver og at de har sendt mms) har huawei tlf. Jeg er selvfølgelig såret over dette, men lurer på hensikten bak dette? For så såre mer? Anonymkode: 4f2ba...3ca Er dere 15 år? Anonymkode: b2870...c16
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #3 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er dere 15 år? Anonymkode: b2870...c16 Nei desverre er vi ikke det heller.tidlig 30 åra... Anonymkode: 4f2ba...3ca 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Skrevet 13. august 2023 Han ønsker å få frem en reaksjon fra deg som gir den bekreftelsen han trenger. Bekreftelse på at du fremdeles elsker han og han har deg rundt lillefingeren. Ved å såre deg og vise at han "ikke trenger deg" så tror han at du vil gi han den reaksjonen. Han ønsker nok at du skal be om "tilgivelse" og si deg villig til å gjøre det meste for å få han tilbake. Rett og slett krype litt. Han er umoden og teit. Ikke svar på meldinger eller anrop. Det vil trigge han. Dessuten trenger du vel neppe han lengre. Anonymkode: 560e4...32e 6 1
Bigote Skrevet 13. august 2023 #5 Skrevet 13. august 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er selvfølgelig såret over dette, men lurer på hensikten bak dette? For så såre mer? Anonymkode: 4f2ba...3ca Høres ut som en fryktelig barnslig og bitter person. Etter måten du beskriver oppførselen hans på høres det ut som det er en god ting at du slipper å forholde deg til han noe mer. Slett han, ignorer og fokuser på å kom deg videre. Nå vet du hva som bor i han, og da kan du være takknemlig for at du slipper å ende opp i et enda lengre forhold med en kar med en atferd som kan minne om en sint tenåring sin. Mine beste lykkeønskninger. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #6 Skrevet 13. august 2023 Det beste du kan gjøre er å ignorere han han virker litt drama bitch. Anonymkode: b0e55...f92 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #7 Skrevet 13. august 2023 Ikke send at du er med noen tilbake. Anonymkode: b0e55...f92
Million Skrevet 13. august 2023 #8 Skrevet 13. august 2023 Det er ikke noe å lure på en gang. Han er ute etter å såre deg, gjøre deg sjalu. Når han ringer håper han å få høre deg gråte, så han kan godte seg over det. Bare fortsett å ha blokkering på han og ikke svar om han prøver å kontakte deg via andre kanaler (som hvis han ringer deg fra kompisens telefon for å omgå blokkeringen av sitt eget nummer osv). 1 1
Gjest ufiltrert Skrevet 13. august 2023 #9 Skrevet 13. august 2023 Send bilde av en dildo med teksten "trenger ikke deg noe mer"
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #10 Skrevet 13. august 2023 Jeg tror han er veldig emosjonell og ikke helt klarer å finne ut av hva han føler, så han bytter på mellom å være sint og avvisende og å forsøke å «strekke ut en hånd»/«få bekreftelse». Min erfaring er at det kan være greit å ta en ordentlig pause etter et brudd og i alle fall om konfliktnivået har vært høyt. Begge to kan ha godt av å kjøle hodet litt og å få det værste dramaet på avstand. Dessuten må dere begge to finne andre måter å deale med ubehagelige følelser på enn å lene seg på hverandre. Menn kan generelt ha større problemer med den overgangen enn kvinner tror jeg. Min erfaring med brudd er at menn ofte er sinte eller fremstår som likeglade rett etter bruddet, men så etter noen uker kommer de tilbake med halen mellom beina og trygler om et nytt forsøk. Jeg (kvinne) er ofte veldig lei meg med en gang, men kommer meg raskere videre i livet enn dem. Vet jo ikke om det vil være sånn for dere altså. Pust med magen, hold på blokkering og ring en venn. Anonymkode: 05362...1d8 2 1
Eloise12345 Skrevet 13. august 2023 #11 Skrevet 13. august 2023 (endret) Jeg tror at han gjorde det for å såre deg. Han var nok bare trist over bruddet. Det var en barnslig reaksjon fra hans side. Endret 13. august 2023 av Eloise12345
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #12 Skrevet 13. august 2023 Han tinger og sender bilder, du svarer ikke, men ber deg samtidig holde deg unna??? Idiot! Han vil prøve å gjøre deg sjalu. Han er en umoden drittunge! Anonymkode: 12b14...931 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #13 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han tinger og sender bilder, du svarer ikke, men ber deg samtidig holde deg unna??? Idiot! Han vil prøve å gjøre deg sjalu. Han er en umoden drittunge! Anonymkode: 12b14...931 *ringer Anonymkode: 12b14...931
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #14 Skrevet 13. august 2023 Pust. Ta det rolig. Han har panikk og drar ut for å vise at han har draget. Du er oppskjørtet nå og blir urolig. Fokuser på deg selv. Skru av mobil. Gå deg en tur. Skriv ned hva som er bra med denne mannen og hva godt han gjør i forholdet. Er dette drømmemannen? Er han så fantastisk? Siden dere bare krangler så virker det ikke slik. Ville ikke gjort så mye enn å tatt vare på meg selv. Ikke svar på dumme meldinger og ALDRI blitt svak å gå tilbake. Anonymkode: a6f19...0d8 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #16 Skrevet 15. august 2023 Han er ute etter å gjøre deg sjalu, og det funker jo tydeligvis.... Anonymkode: 6e082...480 1
Skjold Skrevet 15. august 2023 #17 Skrevet 15. august 2023 Hev deg over han, blokk og ignorer. Fortsetter han å plage deg så involverer du politiet.
Andro Skrevet 15. august 2023 #18 Skrevet 15. august 2023 Han fryder seg over å gjøre deg sjalu, fordi han føler seg dritt selv. Du gjør rett i å blokkere. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå