AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #1 Skrevet 13. august 2023 https://www.megaflis.no/bad/baderomsinnredning/baderomsinnredning/lind-unique-120-baderomsmobel-uspeil Kjøpte denne i fjor og fikk anbefalt å bruke denne impregneringen. Vi påførte den før vi begynte å bruke vasken slik vi ble bedt om i butikken, og har påført den et par ganger til etter dette også. For å si det mildt så fungerer den ikke i det hele tatt, har fulgt instrukser til punkt og prikke uten hell. Med en gang det er litt vann på vasken så blir det flekker, man må vaske den konstant og den har tannkrem flekker som aldri går bort. Snakket med butikken og de var ikke til hjelp da dette tydeligvis var et "normalt" problem med disse vaskene? Synes det var veldig dårlig å ikke informere om dette før vi kjøpte den i så fall. Er det noen med samme problem som vet hvilken impregnering som kan fungere? Er stygt redd jeg ikke får gjort noe og må kjøpe ny... Noen tips for en desperat dame som ikke vil kjøpe en ny servant og kaste 5499kr ut av vinduet? Anonymkode: 37f20...3ae
Brunhilde Skrevet 14. august 2023 #2 Skrevet 14. august 2023 Jeg mener å ha lest at man kan polere vasken med klar bilpolish. Hvis alternatiivet er å bytte den ut, så kan du kanskje prøve det første?
ThereGoesBob Skrevet 14. august 2023 #3 Skrevet 14. august 2023 Er vel et av aberene hvis man skal ha matt finish tipper jeg. Merker blir det vel uansett i mindre eller større grad. Er jo så mangt man kan gjøre for å behandle overflater. Tenker 2K klarlakk f.eks.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #4 Skrevet 15. august 2023 Synes det høres ut som en reklamasjon. Vi har akkurat samme vasken og har ikke det problemet. Har bare impregnert den en eneste gang (med samme impregnering som dere) siden vi kjøpte den i vår. Det er jo selvsagt veldig synlig med tannkremflekker i en sånn vask, men vi er bare to og jeg tørker over vasken flere ganger ila uka uansett. Tannkremflekkene går vekk med en gang jeg vasker over eller gnir litt vann og fingeren over. Anonymkode: b3c13...125
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #5 Skrevet 16. august 2023 Har dere brønnvann eller mye kalk i vannet? Bruker dere syrebasert vaskemiddel, feks jif bad? Eller andre sterke vaskemidler? Anonymkode: f4829...73d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå