Gå til innhold

forvirret av hva dere faktisk tenker er gode foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må si jeg virkelig måtte le av det ene innlegget her på kvinneguiden, og nei jeg ler ikke av henne men jeg syns det bare blir for dunt når jeg leste det innlegget med hun som ikke klarer noe av det som kreves og være mor,.

nå har jeg laget flere innlegg her inne som jeg ikke har fått noe annet enn frekke komentarer av dere bare på grunn av min diagnose, så det dere sier at en som ikke har noe diagnose som glemmer alt som kreves av en foreldre får bare en tommel opp og en liste på hva man bør huske men en med en diagnose som faktisk husker alt og vet hva det kreves og være en foreldre får bare en tommel ned og masse hat

og nei er ikke ment og henge ut noen her inne jeg skjønner bare ikke deres tanke gang når jeg leste det innlegget og deres komentarer

Anonymkode: 3f90f...3d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk ikke bare du som er forvirret, det skal jeg love deg! 

Anonymkode: 929c5...af3

Skrevet

Jeg vet ikke hvilken tråd du sikter til, men generelt er det viktig å huske at det er mange forskjellige mennesker som skriver her inne, og de har mange forskjellige oppfatninger om hva som er gode foreldre. I alle tråder av litt lengde dukker det også opp et par stykker som bare skriver for å provosere. 

Ikke ta KG gir seriøst, det er alt jeg kan si.

Anonymkode: 4fa65...e8c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...