AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #1 Skrevet 13. august 2023 Opplever du som kvinne å ofte få forespørsel / tilbud om sex. ? Hvilke relasjoner har du hatt til dine sexpartnere ? Opplever du som kvinne at menn som sjekker opp er ute etter kun sex. ? Hva tror du som kvinne menn legg størst vekt på hos deg når de fanger din intrs. for sex med deg ? Anonymkode: 737a1...27d
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #2 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Opplever du som kvinne å ofte få forespørsel / tilbud om sex. ? Hvilke relasjoner har du hatt til dine sexpartnere ? Opplever du som kvinne at menn som sjekker opp er ute etter kun sex. ? Hva tror du som kvinne menn legg størst vekt på hos deg når de fanger din intrs. for sex med deg ? Anonymkode: 737a1...27d Vil ikke si ofte. Men nå utsetter jeg meg ikke så ofte for situasjoner der det er naturlig heller da. Er jeg ikke på jobb eller på trening, så er jeg stort sett hjemme. Men ja. Opplever som regel at de som forsøker å sjekke meg opp, er ute etter sex. Nå har jeg aldri latt meg «sjekke opp», så skal jo ikke si det sikkert, men det er i hvert fall vibbene jeg har fått. Det jeg tror menn har lagt vekt på, som gjør at de tar kontakt er at jeg ser bra ut💁🏼♀️ Anonymkode: 85280...752
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #3 Skrevet 13. august 2023 Som kvinne kan man jo absolutt gå ut fra at menn som viser deg interesse ønsker sex med deg. Unntakene fra dette må være ekstremt få. Men nei, opp gjennom årene har jeg ikke fått direkte forespørsler om sex mange ganger, bortsett fra på nettet. I rl er de fleste menn såpass sosialt oppegående at de ikke spør om sex direkte. De direkte henvendelser jeg har fått har vært fra svært fulle idioter, og svært unge gutter som ikke har lært seg hvordan man bør gå frem ennå. Jeg var imidlertid ikke gammel før jeg lett så om gutter og menn hadde seksuell interesse for meg. Som regel har jeg høflig oversett deres seksuelle interesse, fordi den ikke var gjensidig, men noen menn har jeg jo selv fått interesse for, og da har jeg flørtet og oppmuntret til flørt. Anonymkode: 6f171...93e 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Skrevet 13. august 2023 Når dama er ute får hun alltid drøssevis av tilbud. Nå er hun 28 da så hun er jo interessant for langt flere enn ei tante på 40+ er. Så det har vel litt å si i tillegg til at hun er en solid 7’er. Anonymkode: d1520...aef 1
Kate Upton Skrevet 13. august 2023 #5 Skrevet 13. august 2023 Når jeg var singel. Og i ny og ne her inne, faktisk. Men takker bare høflig nei😊
AnonymkvinneViken Skrevet 13. august 2023 #6 Skrevet 13. august 2023 (endret) Har bare fått tilbud på Tinder, men har takket nei. Jeg søker kjæreste. Er aldri på byen, jobber i et kvinneyrke og bor i bygd på Romerike så ikke mange arenaer å møte menn på. De måtte evt. sjekket meg opp på Rema 1000, eller på bensinstasjonen mens jeg fyller diesel 🙈. K 38 Endret 15. august 2023 av AnonymkvinneViken Tekst 3
pressplay Skrevet 13. august 2023 #7 Skrevet 13. august 2023 (endret) Om kvinner får oftere tilbud om sex som f.eks "skal vi dra hjem og ha sex?" så kanskje ikke, men om man legger til grunn at hver gang en man tar initiativ til å bli kjent så er det sex med i bildet, så definitivt ja. Sex er nok lettere tilgjengelig for damer enn menn da det er større sannsynlighet for å få et ja om hun tar initiativ enn det er motsatt. Det er derfor en mann som bare tilbyr sex ikke er spesielt attraktivt for kvinner mens en kvinne som hinter om sex kan velte kongedømmer. Endret 13. august 2023 av pressplay 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #8 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Når dama er ute får hun alltid drøssevis av tilbud. Nå er hun 28 da så hun er jo interessant for langt flere enn ei tante på 40+ er. Så det har vel litt å si i tillegg til at hun er en solid 7’er. Anonymkode: d1520...aef Sånn er det med min også! Hun nærmer seg midten av 30-årene, men blir sjekket opp av alt fra gutter på 20 til menn på 60! 🤷🏻♂️ Anonymkode: 89ec2...9f4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #9 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Opplever du som kvinne å ofte få forespørsel / tilbud om sex. ? Hvilke relasjoner har du hatt til dine sexpartnere ? Opplever du som kvinne at menn som sjekker opp er ute etter kun sex. ? Hva tror du som kvinne menn legg størst vekt på hos deg når de fanger din intrs. for sex med deg ? Anonymkode: 737a1...27d Ja, det skjer. Det bruker å komme fra tomsinger med ett kvinnesyn som sier at alle kvinner er horer som jeg ikke har noen relasjon til i forkant. Sånne idioter kan man treffe overalt, men de liker helt klart internet. Jeg føler ikke nødvendigvis at menn sjekker meg opp kun fordi de ønsker sex, men jeg syns menn ofte har utnyttende motiver som at de ønsker en skal løse problemer som lite sex, logistikk eller økonomi for dem. Tror menn ser potensial for sex fordi jeg har bedre kropp enn overvekten på min alder og lite annet. Anonymkode: 516f6...cbe
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #10 Skrevet 16. august 2023 Nei de er ikke kun ute etter sex, men om de er veldig unge er de det. Får ofte forespørsler om sex overalt , ute, på byen, på nett osv. Anonymkode: eb24c...309
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #11 Skrevet 17. august 2023 Nei, har aldri fått det av andre enn kjerester. Anonymkode: f2f3a...575
Janina1 Skrevet 17. august 2023 #12 Skrevet 17. august 2023 Får endel forespørsler om sex på nett, men ikke irl. Er 50+ og har former. På nett er det gjengangeren: Er i et forhold/ekteskap som er dødt. Ønsker å møte ei på si. Kommer ikke til å avslutte nåværende forhold, så du er kun ei på si. Har sluttet å bli overrasket over hvor mange som er i «dårlige» forhold de ikke ønsker å bryte ut av.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #13 Skrevet 17. august 2023 Kun av mannen min 🥰 Anonymkode: d2908...7ab 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #14 Skrevet 17. august 2023 Jeg blir sjekket opp hver gang jeg er ute på byen, ihvertfall, i tillegg til at bekjente sender meg meldinger, og enkelte ganger blir jeg sjekket opp på gaten, i butikken eller på bussen. Jeg er 52 år. Jeg tror de sjekker meg opp fordi jeg er smilende og blid og er i god form. Anonymkode: 11ed8...84a 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #15 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (På 13.8.2023 den 18.52): Når dama er ute får hun alltid drøssevis av tilbud. Nå er hun 28 da så hun er jo interessant for langt flere enn ei tante på 40+ er. Så det har vel litt å si i tillegg til at hun er en solid 7’er. Anonymkode: d1520...aef Da kan jeg informere deg om at «tanter» på 40+ også får mye tilbud om sex. Anonymkode: 74aad...0c7 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #16 Skrevet 17. august 2023 Har fått min del ja. Men det er på type nettsider som fetlife eller lignende. Så antar det er derfor. Har vært gift i 18 år, så er ikke akkurat i målgruppen for menn som vil ha sex. Anonymkode: 4b75d...d5b
Tennplugg Skrevet 17. august 2023 #17 Skrevet 17. august 2023 Vet ikke hva som menes med "ofte" men for min del er det sånn at dersom jeg er på steder/i situasjoner der dette kan skje (altså at det potensielt mulig for menn å sjekke opp), så hender det ja, ikke oftere eller på en måte som gjør at det er ubehagelig, mer at jeg er forberedt på det og forsøker å respondere på en OK måte (der konklusjonen som regel er "takk, men nei takk"), om det ga mening. Da blir vel egentlig svaret "Ja"
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #18 Skrevet 17. august 2023 Jeg synes det skjer ofte, men jeg er ung. Til og med i selskaper har jeg opplevd tydelige invitasjoner t.o.m. fra fjerne slektninger, pappas kolleger og ukjente. Tafsing og beføling skjer hele tiden. Tror ikke det er uvanlig. Jenter i 20-årene er tydeligvis fristende for mange. Anonymkode: b6ca2...6be
Gorgonzola Skrevet 17. august 2023 #19 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg synes det skjer ofte, men jeg er ung. Til og med i selskaper har jeg opplevd tydelige invitasjoner t.o.m. fra fjerne slektninger, pappas kolleger og ukjente. Tafsing og beføling skjer hele tiden.Tror ikke det er uvanlig. Jenter i 20-årene er tydeligvis fristende for mange. Anonymkode: b6ca2...6be Nobrainer det, biologi er vel hovedforklaringen. Folkeskikk, EQ, empati og generell grei oppførsel må allikevel injiseres i testosteron tåka hos (litt for) mange menn så kurtise og sjekking balanseres til det beste for alle
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #20 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg synes det skjer ofte, men jeg er ung. Til og med i selskaper har jeg opplevd tydelige invitasjoner t.o.m. fra fjerne slektninger, pappas kolleger og ukjente. Tafsing og beføling skjer hele tiden. Tror ikke det er uvanlig. Jenter i 20-årene er tydeligvis fristende for mange. Anonymkode: b6ca2...6be Føler du deg seksuelt trakkasert? Det er ikke greit at noen tar på deg uten ditt samtykke, håper du sier ifra til noen om du føler ubehag. Hat aldri opplevd det i 20 årene. Å husk bare fordi du er fristende, betyr ikke det at det er fritt frem for dem. Din kropp. Anonymkode: f2f3a...575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå