Gå til innhold

Noen andre som savner kataloger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Savner ikke katalogene. Er mye bedre å ikke vite alt som finnes og ikke få lyst til å kjøpe det. Men om du vil bla i en katalog på nett så har søstrene grene og flere andre katalog på nett.

Anonymkode: 49f9b...fa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EeElsket katalogene  fra min ungdom/ 20.åra.

H&M laredoute, ellos, ikea osv.

Sette kryss på alt en ønsket seg 🤩

Skrevet

Jeg fikk faktisk en katalog i dag, den hadde til og med skjema bakpå for å fylle ut og sende inn bestilling, sånn som jeg husker Spar Kjøp. Den er fra Åshild, og jeg får den fordi jeg bestilte en krakk fra nettsiden deres. Definitivt en katalog for gamle damer. Jeg sa sikkert ja til nyhetsbrev osv., uten å innse at de faktisk sender det ut i papirform.

Anonymkode: a5b71...968

Skrevet

20230814_153226.thumb.jpg.76c42c64465cb6f9a3e7f72e0e003dde.jpg

• Liker 1
Skrevet

20230814_153230.thumb.jpg.e218df5d6cf0337b59d6455ef9df0a47.jpg

Skrevet
Rogadame skrev (4 timer siden):

EeElsket katalogene  fra min ungdom/ 20.åra.

H&M laredoute, ellos, ikea osv.

Sette kryss på alt en ønsket seg 🤩

Ikea-katalogen finnes enda ❤️

Skrevet
Adobyen skrev (På 13.8.2023 den 17.07):

Jeg betrakter kataloger som like uønsket som alt det andre. Det er jo opp til den enkelte det. De som liker det får kose seg med det og andre må få slippe :) 

Helt ærlig - drømte du deg ikke bort i Lego-katalogen da du var barn ...?

Jeg gjorde i alle fall det, og Lego-katalogene - som nå gis ut to ganger i året i papirformat - blir godt tatt vare på og samlet.

Hva ville vel barndommen og verden vært uten Lego ...?

166805210_tcimg_E9D57C08.jpg

Playmobil gir også fortsatt ut kataloger, men de er vanskeligere å få tak i her i Norge:

page_1.jpg

Anonymkode: 664a8...7cf

Skrevet

telefonkatalogen og bizkit var kjempebra

Skrevet

Ja det var så koselig å dagdrømme om alt man ville kjøpe.

Det er noe annet å sitte med mobilen eller skrolle gjennom bilder på pc'en. Det er ikke det samme.

Det var gøy med katalogene, ikea eller h&m eller Hööks (for oss hestejenter)

• Liker 1
Skrevet

Det er også noe annet å ha all informasjonen tilgjengelig på ett sted, i stedet for å måtte lage faner, bokmerker, bla igjennom separate seksjoner og kategorier, trykke og scrolle på diverse ting for diverse informasjon, etc. 

Synes f.eks at digitale lærebøker er noe herk av samme grunn og vil alltid foretrekke en fysisk bok.

• Nyttig 1
Skrevet
M. E. skrev (21 timer siden):

Det er også noe annet å ha all informasjonen tilgjengelig på ett sted, i stedet for å måtte lage faner, bokmerker, bla igjennom separate seksjoner og kategorier, trykke og scrolle på diverse ting for diverse informasjon, etc. 

Synes f.eks at digitale lærebøker er noe herk av samme grunn og vil alltid foretrekke en fysisk bok.

Enig. Med tanke på papirsøppel er det greit at det kommer færre kataloger, men i min mening var det mer avslappende og oversiktlig å bla gjennom en katalog enn å bla gjennom en nettside.

Anonymkode: 11a9c...70e

Skrevet

Savner dog å kose meg med gode magasiner og ukeblader mer enn katalogene ❤️

Anonymkode: 11a9c...70e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...