AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #1 Skrevet 13. august 2023 Noen som vet hvorfor det ikke er mulig å lese anmeldelser på Zalando lenger? Alle er borte, og det går ikke an å skrive noen selv heller. Syns det er veldig hjelpsomt å lese andres erfaringer før man kjøper.. Anonymkode: ad6a0...3a2 8 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #2 Skrevet 13. august 2023 Måtte inn og sjekke nå. Alt ser ut til å være borte. Fryktelig irriterende, da jeg bruker dette. Tror jeg kommer til å bruke Zalando mindre nå! Anonymkode: 46a8e...c83 7
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #3 Skrevet 13. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Måtte inn og sjekke nå. Alt ser ut til å være borte. Fryktelig irriterende, da jeg bruker dette. Tror jeg kommer til å bruke Zalando mindre nå! Anonymkode: 46a8e...c83 Ikke sant? Håper det kommer tilbake! Kanskje de ikke har hatt tid til å moderere i sommer eller noe? Men rart å ta bort allerede eksisterende anmeldelser da.. Anonymkode: ad6a0...3a2 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Skrevet 13. august 2023 De ligger i appen! Regner med det er et forsøk på å flytte folk over dit. Men irriterende, liker ikke alltid å bruke den. Anonymkode: dd02c...550 2 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #5 Skrevet 15. august 2023 La merke til det samme. Utrolig irriterende! Anonymkode: 090cf...2dc
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #6 Skrevet 15. august 2023 Som sagt, anmeldelsene er der fortsatt, men man må bruke appen. Anonymkode: dd02c...550 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #7 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som sagt, anmeldelsene er der fortsatt, men man må bruke appen. Anonymkode: dd02c...550 Er ingen anmeldelser i appen hos meg. Anonymkode: e01d7...6bf 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #8 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ingen anmeldelser i appen hos meg. Anonymkode: e01d7...6bf Oi så rart! Nå er de borte hos meg og, de var der for noen dager siden. Kommer til å slutte med Zalando om de har kutta dem ut. Anonymkode: dd02c...550 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #9 Skrevet 15. august 2023 Ingen anmeldelser i appen hos meg heller, og jeg liker helst å bruke nettsiden fordi det er større bilder og mer oversiktlig. Jeg sender en e-post for å spørre dem, kanskje jeg får svar 😅 TS Anonymkode: ad6a0...3a2 7
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #10 Skrevet 15. august 2023 Det går nedover med brukervennligheten på Zalando. I det siste har de begynt kle på modeller digitalt også, altså manipulere bilder slik at det ser ut som om modellen har på seg plagg hun slett ikke har på. Samtidig som de skriver at modellen har på seg størrelse ditt og datt i beskrivelsen. Meget uærlig markedsføring! Anonymkode: ce3a2...f53 7 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #11 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ingen anmeldelser i appen hos meg heller, og jeg liker helst å bruke nettsiden fordi det er større bilder og mer oversiktlig. Jeg sender en e-post for å spørre dem, kanskje jeg får svar 😅 TS Anonymkode: ad6a0...3a2 Si gjerne ifra om du får svar. Spent på hvorfor de har valgt å fjerne? Anonymkode: 090cf...2dc 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #12 Skrevet 15. august 2023 Fikk raskt svar; Takk for at du tok kontakt. Ja, vi har sluttet å publisere vurderinger på nettstedet. Vi avviklet denne funksjonen fordi den ikke gir den beste opplevelsen vi lever opp til hos Zalando. uniform kunder kan fremdeles gi tilbakemeldinger gjennom størrelse profilen sin (enten noe passer bra eller ikke), samt i retur årsakene. Hvis det er noe annet jeg kan hjelpe deg med, bare gi meg beskjed. Vennlig hilsen Ikke gir den beste opplevelsen? Tipper de solgte mindre når folk omtalte kvalitet osv.. Eller kanskje de ble for mye arbeid. Og hva er uniform kunder? Omtaler er viktig når jeg skal kjøpe noe, Zalando kommer ikke til å være førstevalget for meg nå. TS Anonymkode: ad6a0...3a2 11 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #13 Skrevet 15. august 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Det går nedover med brukervennligheten på Zalando. I det siste har de begynt kle på modeller digitalt også, altså manipulere bilder slik at det ser ut som om modellen har på seg plagg hun slett ikke har på. Samtidig som de skriver at modellen har på seg størrelse ditt og datt i beskrivelsen. Meget uærlig markedsføring! Anonymkode: ce3a2...f53 Det der er så dårlig, man får ikke skikkelig inntrykk av hvordan plagget sitter på da. Og alle modellene har visst på seg størrelse Small selv om plagget er stort eller lite i størrelsen🫠 Anonymkode: ad6a0...3a2 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #14 Skrevet 15. august 2023 Jeg hadde en dårlig opplevelse med dem i sommer da jeg etterlyste tilbakebetaling på en retur. Sendte mail til kundeservice med kopi av returbekreftelsen men nei, returen hadde de selvfølgelig ikke mottatt. Var ikke godt nok med returbekreftelsen fra posten så måtte fylle ut et egenerklæringsskjema som måtte lastes ned og fylle ut kreti og pleti og til minste detalj. Skjønner at folk ikke gidder å sende ting i retur når dette kan skje. Så jeg kommer ikke til å bruke de igjen. Anonymkode: d3b3b...637
frivis Skrevet 15. august 2023 #15 Skrevet 15. august 2023 Da får dere bruke forbrukerretten og ikke kjøpe der. Så lenge folk fortsette å kjøpe der, så har jo planen dems fungert bra og det er noe man kommer til å se mer av fra andre firma. 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #16 Skrevet 15. august 2023 1 minutt siden, frivis said: Da får dere bruke forbrukerretten og ikke kjøpe der. Så lenge folk fortsette å kjøpe der, så har jo planen dems fungert bra og det er noe man kommer til å se mer av fra andre firma. Må visst det. Oppdaget at de har tatt i bruk QR-kode for returer, det er positivt da. Det var det eneste negative med dem før, at man måtte skrive ut returetikett selv. Anonymkode: ad6a0...3a2 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #17 Skrevet 15. august 2023 Gjør ikke noe at det ikke er lenger, brydde meg ikke om anmeldelsene allikevel Anonymkode: 1bca1...8c3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #18 Skrevet 15. august 2023 frivis skrev (3 timer siden): Da får dere bruke forbrukerretten og ikke kjøpe der. Så lenge folk fortsette å kjøpe der, så har jo planen dems fungert bra og det er noe man kommer til å se mer av fra andre firma. Jepp, kommer ikke til å handle der mer. Var noe av det jeg likte med Zalando. Anonymkode: dd02c...550 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #19 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Må visst det. Oppdaget at de har tatt i bruk QR-kode for returer, det er positivt da. Det var det eneste negative med dem før, at man måtte skrive ut returetikett selv. Anonymkode: ad6a0...3a2 Må man ikke det lenger? Anonymkode: c0d56...43c
Harlekin Skrevet 16. august 2023 #20 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fikk raskt svar; Takk for at du tok kontakt. Ja, vi har sluttet å publisere vurderinger på nettstedet. Vi avviklet denne funksjonen fordi den ikke gir den beste opplevelsen vi lever opp til hos Zalando. uniform kunder kan fremdeles gi tilbakemeldinger gjennom størrelse profilen sin (enten noe passer bra eller ikke), samt i retur årsakene. Hvis det er noe annet jeg kan hjelpe deg med, bare gi meg beskjed. Vennlig hilsen Ikke gir den beste opplevelsen? Tipper de solgte mindre når folk omtalte kvalitet osv.. Eller kanskje de ble for mye arbeid. Og hva er uniform kunder? Omtaler er viktig når jeg skal kjøpe noe, Zalando kommer ikke til å være førstevalget for meg nå. TS Anonymkode: ad6a0...3a2 Det der var et helt elendig svar. Hva betyr egentlig den ikke gir den beste opplevelsen vi lever opp til hos Zalando? Så dumt, jeg har vært så fornøyd med Zalando 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå