AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #1 Skrevet 13. august 2023 Vurderer dere hvilken dame dere skal bruke kondom med? Eller bruker dere konsekvent alltid kondom? Tenker da på sex med damer dere dater, både ONS eller FWB-forhold. Har inntrykk av at ONS ikke er så vanlig, men FWB har jeg hørt er vanligere. Så vurderer dere kondombruk ut fra om du tror dama har hatt få eller mange sex partnere? Anonymkode: 5c8c2...c0e 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #2 Skrevet 13. august 2023 Jeg bruker alltid kondom, bortsatt fra med min gifte elskerinne. Anonymkode: af978...ca6 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #3 Skrevet 13. august 2023 Så det å bruke kondom er vanlig? Eller er mange menn dårlige til å bruke kondom til uforpliktende sex, som ofte blir sagt? Anonymkode: 5c8c2...c0e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vurderer dere hvilken dame dere skal bruke kondom med? Eller bruker dere konsekvent alltid kondom? Tenker da på sex med damer dere dater, både ONS eller FWB-forhold. Har inntrykk av at ONS ikke er så vanlig, men FWB har jeg hørt er vanligere. Så vurderer dere kondombruk ut fra om du tror dama har hatt få eller mange sex partnere? Anonymkode: 5c8c2...c0e Jeg er ikke idiot, så bruker selvfølgelig kondom hver gang. Anonymkode: badc4...d61 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #5 Skrevet 13. august 2023 Er steril by choice, ingen kondom her. Anonymkode: b9143...c0c 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #6 Skrevet 13. august 2023 Jeg bruker alltid kondom på Ons, Når det kommer til FWB så er dette ofte en litt flytende greie, bruker som regel kondom i starten, men når jeg blir trygg på henne og om hun bruker prevensjon så kan jeg la være å bruke kondom så lenge det er greit for henne Anonymkode: 6c08d...a18 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #7 Skrevet 13. august 2023 Om dama er ekstremt attraktiv trengs ikke kondom. Så regelen er egentlig at jo styggere de er jo viktigere er det med kondom. Med midt på treet damer kan det til og med hende man kjører dobbelt. Anonymkode: 2e8df...262 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #8 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Om dama er ekstremt attraktiv trengs ikke kondom. Så regelen er egentlig at jo styggere de er jo viktigere er det med kondom. Med midt på treet damer kan det til og med hende man kjører dobbelt. Anonymkode: 2e8df...262 Hva er grunnen til det? Er det mindre risiko for at attraktive kvinner har kjønnssykdommer, mener du? 🤔 TS Anonymkode: 5c8c2...c0e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #9 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Er steril by choice, ingen kondom her. Anonymkode: b9143...c0c Hva med kjønnssykdommer da? Du føler deg trygg på det? Anonymkode: 5c8c2...c0e 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #10 Skrevet 13. august 2023 Ikke at jeg har ligget med så mange men kun 1 mann har selv tatt med kondom og vært nøye med å bruke den. Så nei tror ikke mannfolk flest er flinke med kondombruk. Så har testa meg ved hvert partner bytte. Nå har jeg bare holdt meg til fast mann og bruker ikke kondom. Anonymkode: eb4ca...a35 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #11 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke at jeg har ligget med så mange men kun 1 mann har selv tatt med kondom og vært nøye med å bruke den. Så nei tror ikke mannfolk flest er flinke med kondombruk. Så har testa meg ved hvert partner bytte. Nå har jeg bare holdt meg til fast mann og bruker ikke kondom. Anonymkode: eb4ca...a35 Ja, de fleste menn synes det er mye deiligere uten kondom. Men lurte egentlig på om menn tenker over hvor mange sexpartnere dama har hatt før, når de skal ha sex første gang uforpliktende. Anonymkode: 5c8c2...c0e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #12 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vurderer dere hvilken dame dere skal bruke kondom med? Eller bruker dere konsekvent alltid kondom? Tenker da på sex med damer dere dater, både ONS eller FWB-forhold. Har inntrykk av at ONS ikke er så vanlig, men FWB har jeg hørt er vanligere. Så vurderer dere kondombruk ut fra om du tror dama har hatt få eller mange sex partnere? Anonymkode: 5c8c2...c0e Har aldri ons, slike damer holder jeg meg vekk fra. Men har ei venninne jeg har sex med, eller ff som de unge kaller det. Bruke aldri kondom. Anonymkode: 3f420...872 1
forkjølajente Skrevet 13. august 2023 #13 Skrevet 13. august 2023 De fleste mannfolk jeg har hatt sex med blir "sure og grinete" om jeg ber de bruke gummi og kommer me all verdens unnskyldninger for at det ikke behøves🙄Men vil de ikke, så får de finne seg noen andre å pule... 4 6
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #14 Skrevet 13. august 2023 Aldri brukt kondom. Ikke vært tema heller. Men hadde jeg hatt sex med noen nærmere 40 og barnløs eller uttrykker ønske om barn hadde jeg tatt på. Hadde også brukt kondom med damer fra Afrika/Asia mtp. Hivrisiko. Hilsen mann 28. Anonymkode: e27b4...6c6
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #15 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med kjønnssykdommer da? Du føler deg trygg på det? Anonymkode: 5c8c2...c0e Jepp, de gir jeg blaffen i. Anonymkode: b9143...c0c
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #16 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jepp, de gir jeg blaffen i. Anonymkode: b9143...c0c Hvor gammel er du sånn ca.? Har du vært i faste forhold? Anonymkode: 5c8c2...c0e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #17 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Om dama er ekstremt attraktiv trengs ikke kondom. Så regelen er egentlig at jo styggere de er jo viktigere er det med kondom. Med midt på treet damer kan det til og med hende man kjører dobbelt. Anonymkode: 2e8df...262 🤣🤣 dummeste jeg har lest på lenge. Anonymkode: b7889...b74
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #18 Skrevet 14. august 2023 Aldri. Er sterilisert og ser an damene jeg har meg med. De sier alltid det er opp til meg så lenge jeg har klippet strengen. Anonymkode: 0db64...61b
ClausSaus Skrevet 14. august 2023 #19 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vurderer dere hvilken dame dere skal bruke kondom med? Eller bruker dere konsekvent alltid kondom? Tenker da på sex med damer dere dater, både ONS eller FWB-forhold. Har inntrykk av at ONS ikke er så vanlig, men FWB har jeg hørt er vanligere. Så vurderer dere kondombruk ut fra om du tror dama har hatt få eller mange sex partnere? Anonymkode: 5c8c2...c0e Finnes bare en dame der ute jeg har hatt sex med en enkelt gang. Og det kan vel knapt kalles et ONS, siden vi hadde datet litt og nok ville blitt sammen om hun ikke studerte i utlandet og bare var hjemme på ferie. Så jeg er nok ikke i den primære målgruppen for spørsmålet. Men det hadde ikke vært i nærheten av aktuelt med raw dogging ved første runde idag om jeg skulle bli singel igjen. Rett og slett fordi en dame som lar seg knulle av en eller annen fyr uten gummi er en dame jeg hadde vært skeptisk til å knulle i det hele tatt – og uten gummi kommer selvfølgelig ikke på tale. Venerisk avdeling kan få leve av andre enn meg. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #20 Skrevet 14. august 2023 ClausSaus skrev (1 time siden): Finnes bare en dame der ute jeg har hatt sex med en enkelt gang. Og det kan vel knapt kalles et ONS, siden vi hadde datet litt og nok ville blitt sammen om hun ikke studerte i utlandet og bare var hjemme på ferie. Så jeg er nok ikke i den primære målgruppen for spørsmålet. Men det hadde ikke vært i nærheten av aktuelt med raw dogging ved første runde idag om jeg skulle bli singel igjen. Rett og slett fordi en dame som lar seg knulle av en eller annen fyr uten gummi er en dame jeg hadde vært skeptisk til å knulle i det hele tatt – og uten gummi kommer selvfølgelig ikke på tale. Venerisk avdeling kan få leve av andre enn meg. Så du legger alt ansvar på kvinnen? Anonymkode: eb4ca...a35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå