Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 5 år siden ble jeg kjent med en gjeng der det var høyt inntak av alkohol, typ de gjengene på bygda som drikker hver helg. Holdt på med en av de, før det ble over men jeg fortsatte å feste med den gjengen. Tålte overhodet ikke å drikke med dem, og det endte med at jeg lå med tilsammen 5 i den gjengen, 2 av de fordi jeg var forelsket og 3 under blackout som var forferdelige opplevelser. 

kuttet kontakten med hele gjengen etter dette, men jeg kommer meg ikke videre. Er fra en liten plass, og selv om jeg ikke har fått hørt noe negativt skjønner jeg jo hvordan jeg mest sannsynlig blir oppfatter. Dette er så vondt da jeg hverken før eller siden har ligget med noen i fylla, og er vanligvis ikke den som ligger med hvem som helst. 

Hviskes slikt ut med tiden, eller vil jeg foralltid bli oppfattet som løssluppen nå? 

Anonymkode: 30780...e05

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På en slik liten plass er nok ryktet satt for og si det sånn. Hva med å flytte til en annen plass og starte på nytt?

Anonymkode: bafc3...32f

• Liker 1
Skrevet

På tide å flytte ja 😄

Skrevet

Du vil alltid bli sett på som løs av de og bekjente av dem. 

Anonymkode: de96c...f20

Skrevet

Dette går over. Du viser deg som den du er over tid. Stiller du opp på dugnader? Hjelper naboer? Bidrar i samfunnet? Etterhvert velger du en livspartner, det valget reflekterer også deg som person. Det kommer fort nok noen andre som gjør noe dumt. Da blir du yesterday's news.

Anonymkode: 8881d...f1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...