AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #1 Skrevet 13. august 2023 Jeg og min familie (partner og barna våre) har i seks år brutt helt kontakten med deler av hans familie. Var pga en veldig dominerende personlighet som rakket ned på alt. At vi fikk barn etc etc. Nå siste årene har vi gjenopptatt kontakten igjen, ting var fint første året. Vi var hos hverandre på middager og barna ble inkludert hos dem. Nå er det plutselig blitt helt lunkent. Jeg som kone prøver ta initiativ til å sees, ber på besøk etc, men det passer aldri. Jeg får heller aldri svar på snapchat, når jeg sender bilder av tantebarna, selv om det er store ting som deles. F eks at barna har lært å sykle. Jeg mistenker at det handler om at vi ikke er unge og uskolerte lenger, nå har vi gode jobber og det kan kanskje vært vanskelig å kommunisere? Før var vi de med dårlige jobber på gulvet, som kunne rakkes ned på? Anonymkode: bb1c2...5f1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #2 Skrevet 13. august 2023 Dere valgte å bryte kontakten, og når det passer dere å ha kontakt igjen forventer du at forholdet skal være akkurat som du synes det burde være? Helt uavhengig av hva som lå bak valget dere tok i utgangspunktet og hvor berettiget det var, så er det ikke sånn det fungerer - et forhold går to veier og den andre parten har like stor rett til å bestemme når de (ikke) vil treffes og hvor mye kontakt de vil ha. (Og at et barn har lært å sykle er primært stort for baret selv og foreldrene...). Anonymkode: e60d3...888 1
PM75 Skrevet 13. august 2023 #3 Skrevet 13. august 2023 Det er rart at det endrer seg etter ett år hvor alt var bra. Men vet du om de andre er enige i at alt var bra dette året?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå