Rosa Sløyfe Skrevet 13. august 2023 #1 Del Skrevet 13. august 2023 Hvor får man kjøpt brude sko som er gode og gå som har lav hæl eller falte sko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 13. august 2023 #2 Del Skrevet 13. august 2023 Kjøpte mine i brudesalong. Der hadde de fra flate til høye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 13. august 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 13. august 2023 jeg vet man kan kjøpe brudesko der man kjøper kjole men jeg vil gjørne prøve andre steder først siden det er så vanskelig og finne sko som passer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 13. august 2023 #4 Del Skrevet 13. august 2023 Rosa Sløyfe skrev (1 minutt siden): jeg vet man kan kjøpe brudesko der man kjøper kjole men jeg vil gjørne prøve andre steder først siden det er så vanskelig og finne sko som passer meg Skobutikk, zalando og andre nettbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 13. august 2023 #5 Del Skrevet 13. august 2023 Jeg kjøpte sko i vanlig skobutikk. Ikke hvite, og de har jeg fått brukt så mye etter bryllupet også 😊 Venninna mi brukte sitt bryllup til å kjøpe jimmy choo. Altså ikke brudesko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 13. august 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 13. august 2023 Er det noen som vet om noen butikker eller nettsider som har brudesko? jeg finner ingen som ser greie ut og gå med i så mange timer. føttene mine er litt brede så det er mange pensko som gnager på siden og jeg vil helst finne noen sko som er fine som jeg kan bruke senere også som har for eks blonder eller glitter på seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 13. august 2023 #7 Del Skrevet 13. august 2023 Jeg handla mine fra Bonprix, tror modellen heter Jana. De har innimellom noen behagelige pensko fra Jana inne med vid passform også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #8 Del Skrevet 14. august 2023 Hvor lang kjole skal du ha? Anonymkode: cf8d3...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #9 Del Skrevet 14. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Hvor lang kjole skal du ha? Anonymkode: cf8d3...89a Eller, for å spørre mer presist: Kan man se skoene? Anonymkode: cf8d3...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 17. august 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 17. august 2023 man kan ikke se skoene, men jeg vil jo forsatt han noen fine pensko man kan bruke senere jeg vet det er mange som bruker vanlige sko under men det har ikke jeg lyst til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå