Gå til innhold

Han er ikke frempå og tar ikke initiativ. Er ikke vant til dette…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en som jeg har veldig god kjemi med. Han liker meg veldig godt og jeg merker det. Men en ting jeg også har merket er at han er veldig forsiktig både med følelsene sine og sånn fysisk når vi er sammen. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare. Når vi chatter utrykker han hvor mye han liker meg og er ganske følsom men når vi møtes er han distansert. Dette har gjort at jeg ikke helt vet hvor jeg har han og jeg er altid meg selv men noen ganger vet jeg ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg. 

Ett eksempel. Vi møttes i går. Vi begynte å kysse og sånt i bilen. Jeg vurderte å gjøre det i bilen men ventet egentlig på noe signal fra han. Men nei, han sa ikke noe eller gjorde noe som førte til det. Så han kjørte meg hjem. Men så da vi chattet senere sier han at han vet at jeg ville gjøre det i bilen og skulle ønske at det skjedde. Så sier jeg, men hvorfor sa du ikke noe ? 😅 virker som at vi er like der og begge venter på at den andre skal føre det videre. Jeg er veldig vant til at mannen styrer. 😩😂 vet ikke helt hvordan jeg skal løse dette. Barr styre selv ? 😅

Jeg blir også forvirret over at han en dag et veldig pratsom, følsom. Mens neste dag kan han være veldig distansert og skriver på litt kald måte. Merker tydelig forskjell. 
Vet ikke helt om jeg skal ta dette videre eller ikke… 

Anonymkode: 97730...ce7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

virker som at vi er like der og begge venter på at den andre skal føre det videre. Jeg er veldig vant til at mannen styrer. 😩😂 vet ikke helt hvordan jeg skal løse dette. Barr styre selv ? 😅

Anonymkode: 97730...ce7

Vel. Hvorfor i all verden venter du på at han skal ta initiativene?

Om ikke en dame tar initiativ, viser og gjør det hun vil, så hadde jeg personlig mistet interessen ganske raskt.

Menn er ikke tankelesere. Menn liker også at den andre tar ansvar og initiativ.

Anonymkode: ea8ac...737

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Gjøre det?? Mener du ha sex??

Anonymkode: 8b0db...9cb

Skrevet

Sex i bilen ? 
Hadde vel hatt sex for første gang innendørs hadde jeg vært deg.  

Anonymkode: 9ebc6...6d3

Skrevet

Han hadde vel glemt å ta med seg samtykkekontrakten🤣

Anonymkode: fd816...2c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...