Gå til innhold

Gorenje komfyr

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett på en Komfyr fra Gorenje som det er tilbud på. Er usikker da jeg har hørt så mye dårlig om Gorenje komfyrer. Noen som har? Er dere fornøyd. Funker den ordentlig til matlaging og baking?

Anonymkode: 77655...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsket min gorenje, men måtte dessverre etterlate den ved salg av bolig for noen år tilbake.

Når ovnen som står her går i stykker, så skal jeg rett ut å kjøpe ny gorenje. Har jeg en Samsung, som jeg haaater.

Hurra for gorenje!

Anonymkode: e26e1...a70

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg elsket min gorenje, men måtte dessverre etterlate den ved salg av bolig for noen år tilbake.

Når ovnen som står her går i stykker, så skal jeg rett ut å kjøpe ny gorenje. Har jeg en Samsung, som jeg haaater.

Hurra for gorenje!

Så bra :) Da går jeg nok for den 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hurra for gorenje!

Hvilken modell var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Gorenje vaskemaskin i flere år. Var veldig fornøyd, har ikke erfaring med komfyr derfra desverre. Er ikke sikkert det er så dårlig, men at de som har gitt dårlige omtaler bare hadde uflaks. Det skjer jo noen ganger at det kan være noe feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsket min komfyr fra Gorenje! Møtte dessverre selge den da det var integrert komfyr i leiligheten jeg kjøpte for noen år siden.

Anonymkode: 9228d...8f1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med jeg blir fornøyd. Dårlige omtaler er sikkert bare at folk har hatt uflaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Gorenje ovn og var veldig fornøyd med den frem til da glasset sprakk. Jeg hadde den i ett år da men den sprakk vel fordi jeg hadde uflaks. Fikk erstattet nytt glass og var veldig fornøyd den. Pussa opp kjøkkenet og gikk for siemens som jeg var veldig fornøyd med. Og nå har jeg flytta og kjøpt nytt kjøkken med Bosch stekeovn.. håper jeg blir fornøyd med den også😊

Anonymkode: c5658...15d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår Gorenje-komfyr tok kvelden i går 🫠 …..men den var da 15 år gammel…

Vi har vært veldig fornøyd med våre hvitevarer fra Gorenje, var dog toppmodellen den gang vi pusset opp kjøkkenet i 2008 og kanskje dyre i forhold til mye annet.  

Anonymkode: a2f01...6ed

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte alt av Gorenje da vi pusset opp kjøkkenet i 2007. Det var litt gode modeller av dem, valgte det i stedet for rimelige modeller fra Miele eller Bosch. De holdt til vi pusset opp kjøkkenet i 2022. Jeg var rett og slett veldig fornøyd. Vi hadde litt trøbbel med mikroen en gang, og da kom det er en serviceelektroniker som fikset det med en gang. Kan trygt anbefales av meg i alle fall 😊 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det Gorenjekomfyr 🙂 Gleder meg til å få en ordentlig komfyr igjen så jeg kan bake og lage ordentlig mat. Den gamle fra Beha har tatt kvelden. Har nå bare brukt mikroen og varmet opp ferdigretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Har sett på en Komfyr fra Gorenje som det er tilbud på. Er usikker da jeg har hørt så mye dårlig om Gorenje komfyrer. Noen som har? Er dere fornøyd. Funker den ordentlig til matlaging og baking?

Har hatt Gorenje flere ganger og har vært godt fornøyd

Anonymkode: 98d99...b96

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt to Gorenje komfyrer og er fornøyd :) Jeg sier har hatt, men jeg har begge enda; Den første gorenje komfyren er over 20 år og funker enda. Den andre er ny og helt fin

Anonymkode: 8a888...c4c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...