Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lurt å låne bibotekbøker på skoler/ bibliotek med tanke på veggdyr og skjeggkre osv? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du redd for skadedyr så kan du ha bøkene i en pose og fryse dem ned i 3 døgn. Da dør egg og det som måte være 

Anonymkode: 113b7...62f

• Liker 2
Skrevet

Men herregud, hvis man skal være så forsiktig, så kan man jo ikke være noen steder? 

Skrevet

Leid bøker i 40 år. Enda ikke fått noe. Reiser før jeg å. 

Anonymkode: 66ee9...d8c

Skrevet
Fionas skrev (6 minutter siden):

Er det lurt å låne bibotekbøker på skoler/ bibliotek med tanke på veggdyr og skjeggkre osv? 

Hvis du bor i leilighet så har du heller ikke kontroll på om naboene har veggdyr.

Anonymkode: 8e4fa...dd5

• Liker 3
Skrevet

Nei, det er ikke farlig! Ikke noe er livstruende ved å låne bøker. Det er vel kanskje ansett som farlig om selve biblioteket ligger i et falleferdig, sammensunket bygg, med speilglatte gulv og piggete vegger....

Anonymkode: 4d42d...fdb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du bor i leilighet så har du heller ikke kontroll på om naboene har veggdyr.

Anonymkode: 8e4fa...dd5

😂

Skrevet

Har ikke tenkt på det. Hvis det er skadedyr på skolen så blir vel disse med hjem med ransel eller klær uansett? Jeg kommer til å fortsette å låne bøker på biblioteket. Er redd for veggedyr men kan ikke være helt hysterisk heller. Da kan man jo ikke la barna være med andre hjem eller overnatte i campinghytter. Jeg sjekker madrassen i hytter og på hotell men har aldri funnet noe mistenkelig. Vet ikke om de kan legge egg i bøker...

Anonymkode: cb5b6...8b6

Skrevet

Jeg har faktisk lånt bøker ved det lokale biblioteket i mangfoldige år nå. 

Har fremdeles ikke opplevd noe som helst sånn....     

Anonymkode: fd37f...0b3

Skrevet

Om det er farlig? Skjeggkre er ikke farlig. Noen vil oppleve dem som sjenerende, men farlige er de ikke.

Anonymkode: fa726...68f

• Liker 1
Skrevet

Ja, kan være du får skjeggkre av bøker. Da dør du

Skrevet

Du hadde fått et heftig erstatningskrav om du hadde frosset ned og tint bøkene våre i allefall, Hilsen bibliotekar 

Anonymkode: 71f86...75d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...