AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #1 Del Skrevet 13. august 2023 Hei! Merk: litt ekle detaljer 🫣 Har avsluttet en provera kur i går og våknet til en del mørk rød/brun utflod i dag (kommer også i bindet) sammen med mørke slimklumper. Er ikke knallrødt blod, men rødt med litt brunt i.. er dette cd 1, eller bør jeg vente og se det an i morgen? Skal begynde på dobbel dose letrozol cd 4-8. Redd for å gjøre noe feil så blir så usikker 😅 Anonymkode: 40c35...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #2 Del Skrevet 13. august 2023 Man skal regne fra første dag med fersk rød blødning 👍 Slik som du normalt ville gjort med en mens. Anonymkode: e9247...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #3 Del Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Man skal regne fra første dag med fersk rød blødning 👍 Slik som du normalt ville gjort med en mens. Anonymkode: e9247...d0b Da hadde jeg aldri hatt CD1 siden jeg aldri har fersk blødning 🤣 Den første dagen jeg begynner å blø er CD1 hos meg ihvertfall, selv om blodet er brunt. Anonymkode: 42807...c18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Del Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da hadde jeg aldri hatt CD1 siden jeg aldri har fersk blødning 🤣 Den første dagen jeg begynner å blø er CD1 hos meg ihvertfall, selv om blodet er brunt. Anonymkode: 42807...c18 Godt å høre det ikke bare er hos meg.. 😅 har PCOS med mensen en til to ganger i året, og når jeg endelig får mensen så er det som oftest mørkerød/brunt blod hele uka. Har brukt to bind og en tampong (rosa) i dag - ville du sett på det som cd 1? Noen som vet om jeg roter til noe dersom jeg regner feil på syklusdagene? Begynder med letrozol på syklusdag 3 eller 5 istedenfor dag 4? Anonymkode: 40c35...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #5 Del Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Godt å høre det ikke bare er hos meg.. 😅 har PCOS med mensen en til to ganger i året, og når jeg endelig får mensen så er det som oftest mørkerød/brunt blod hele uka. Har brukt to bind og en tampong (rosa) i dag - ville du sett på det som cd 1? Noen som vet om jeg roter til noe dersom jeg regner feil på syklusdagene? Begynder med letrozol på syklusdag 3 eller 5 istedenfor dag 4? Anonymkode: 40c35...c5c Ja, jeg ville sett på det som CD1. Det eneste som skjer hvis du begynner på letrozol på CD 3 er at du får eggløsning en dag tidligere så vidt jeg har skjønt. Jeg har også PCOS (men dog regelmessige sykluser) og begynner med letrozol ved neste syklus, og skal ta den fra CD3. Anonymkode: 42807...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå