AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #1 Skrevet 13. august 2023 Noen som vet hvordan? Har et word-dokument som må signeres av meg, og de andre leietakerne i bofelleskapet. Men hvordan kan man fikse underskrift der, uten scanner? Anonymkode: 5ec68...7e5
Million Skrevet 13. august 2023 #2 Skrevet 13. august 2023 Kjenner dere ingen med scanner eller kopimaskin da? Det er jo uvanlig. Biblioteker har slikt, mot en betaling på kanskje en femmer pr ark, om det er så at dere ikke kjenner noen som kan tilby å låne dere en scanner.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #3 Skrevet 13. august 2023 Skrive under på et separat ark, ta bilde, og legge det inn som bilde i filen f.eks. Anonymkode: 65b5b...727
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Skrevet 13. august 2023 Print ut worddokumentet på papir slik at alle kan signere. Om dere må ha alt digitalt, skann det signerte dokumentet, ta bilde av det el.l. Anonymkode: 252a5...8b1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #5 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skrive under på et separat ark, ta bilde, og legge det inn som bilde i filen f.eks. Anonymkode: 65b5b...727 Dette er jo dokumentforfalskning de luxe. Signatur er ikke bare et bilde; det er et juridisk bevis på at man har lest dokumentet og godkjent det; hvis man kunne lime inn underskriften hvor som helst, kunne man bare lime inn underskriften din på et gjeldsbrev der du skylder et par millioner. Anonymkode: 58dd0...b32 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #6 Skrevet 14. august 2023 On 8/13/2023 at 11:55 AM, AnonymBruker said: Noen som vet hvordan? Har et word-dokument som må signeres av meg, og de andre leietakerne i bofelleskapet. Men hvordan kan man fikse underskrift der, uten scanner? Anonymkode: 5ec68...7e5 Du kan gjøre det via acrobat pro. Koster penger. Ikke mulig uten å betale for det. Så like enkelt å skrive ut, skrive under, og skanne inn igjen. Koster deg mindre. Men ja, er hassle as fuck . Anonymkode: cbb4c...e40
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #7 Skrevet 14. august 2023 Jeg har signert sikkert 100 dokumenter ved å legge inn bilde av underskriften min, det går helt fint. Dersom noe krever at du signerer med bank-id er det noe annet, da må du følge de anvisningene. I tilfeller som denne typen kontrakt kan du fint ta bilde av signatur og legge ved. Bare lagre dokumentet som PDF før det sendes. Anonymkode: e26b6...a0a
Kristin70 Skrevet 14. august 2023 #8 Skrevet 14. august 2023 Kan ikke alle i bofellesskapet signere med penn så kan du vel skanne dokumentet med telefonen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå