AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #1 Del Skrevet 13. august 2023 Og jeg er så stolt. Ved hjelp av en app og ikke minst egen motivasjon er jeg på vei til å få ett bedre liv. Jeg har mer energi og sover bedre. Jeg har lyst til å bruke fritiden min på noe sunt, men her stopper det på ideer. Trening; hva da? Styrke er kjedelig. Lære noe nytt. Men hva? Tjene mer penger ved siden av 100 % jobb..hvordan?😅 Jeg trenger hjelp🙈 Anonymkode: 4ca1f...7df 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #2 Del Skrevet 13. august 2023 Bra jobba! Stå på videre. Vær forberedt på at suget kan melde seg når du minst forventer det. Anonymkode: 7cf40...7a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 13. august 2023 #3 Del Skrevet 13. august 2023 Det er mange måter man kan trene og bruke kroppen på. Fjellturer, sykling, svømming, dansekurs, gruppetrening, yoga, surfekurs altså mulighetene er så mange! Man må bare finne ut hva man vil, haha. Du kan lære et nytt språk, kjøpe bøker eller se dokumentarer om noe som kan virke interessant, lære å strikke/hekle/sy/veve, lage mat eller bake, tegne, male, plukke urter, plante blomster... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Del Skrevet 13. august 2023 Begynne med lange turer med kaffe og matpakke i sekken. Gjøre seg kjent på stier i nærområdet. Løpe? Anonymkode: d152f...def 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #5 Del Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Og jeg er så stolt. Ved hjelp av en app og ikke minst egen motivasjon er jeg på vei til å få ett bedre liv. Jeg har mer energi og sover bedre. Jeg har lyst til å bruke fritiden min på noe sunt, men her stopper det på ideer. Trening; hva da? Styrke er kjedelig. Lære noe nytt. Men hva? Tjene mer penger ved siden av 100 % jobb..hvordan?😅 Jeg trenger hjelp🙈 Anonymkode: 4ca1f...7df Kanskje du burde teste ut ashtanga yoga, det er god trening for kjernemuskulaturen og trening generelt, men også trening for tilstedeværelse, lytt til kroppen m.m. Ta en etterutdanning, vet ikke hvilket yrke du jobber i, men i helsevesenet har man jo gode ordninger ifht nettopp dette. Lære noe nytt, lån noen bøker på biblioteket om enten mat/kosthold eller annen faglitteratur du kunne funnet interessant. Litt lite informasjon til å gi tips. Anonymkode: e793e...5db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #6 Del Skrevet 14. august 2023 Takk for forslagene! Jeg prøver å innstille hjernen på å glede seg til kvelden, kveldsmat og te. Det fungerer på et vis. Jeg kunne lett ta meg vin etter jobb for å slappe av. Jeg slapper av etter jobb nå også, men da med brus/vann . Og jeg kommer meg opp fra sofaen og får gjort andre ting etterpå. Med alkohol ble jeg sittende, og fikk ikke gjort noen ting etterpå. Jeg kommer nok til å NYTE alkohol senere. Men jeg ønsker ikke å drikke det kun for å bli avslappet, fordi jeg kjeder meg, eller fordi det er forventet på fest. Anonymkode: 4ca1f...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #7 Del Skrevet 17. august 2023 Hva med å gjøre noe så enkelt som å legge inn en liten kveldstur? Plukke blomster, plukke bær, se på fine hus, skravle med en venn osv. Det gir energi og krever ingen forberedelser utenom å ta på sko og jakke. Anonymkode: 00840...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå