Gå til innhold

Hjelp med lese- / skrivebrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe som kan brukes til både å lese og ta notater på? Kan den "vanlige" ipaden brukes? Har sett litt på remarkable, men den kan man vel ikke laste ned bøker på? Finnes det noe annet?

Tenker det skal brukes først og fremst til skole, men det er også fint hvis man kan lese "vanlige" bøker.

Anonymkode: e0552...d8a

Skrevet

Ingen her som vet noe om dette?

Skrevet

Det finnes ikke noe konkret "lese og skrive-brett". 

Da må du bruke nettbrett. 

Anonymkode: 01801...bd2

Skrevet

Da blir det vel et nettbrett med de kriteriene du har. 

Anonymkode: 890b2...20f

Skrevet

Det blir da en ipad pro eller ipad air med penn. Den kan du både lese på og skrive på.

Skrevet

Du kan ikke skrive (om du tenker med stylus eller fingen) på et lesebrett. 

Anonymkode: 692a3...469

Skrevet

TS her igjen. Tusen takk for svarene. Der blir vel fort ipad med penn tenker jeg. Men først, jeg har kommet over noe som heter remarkable. Er det noen som har erfaring med det? 

Skrevet

Jeg har en ReMarkable og er veldig fornøyd. Jeg hater å skrive å papir for det blir bare liggende og flyte rundt. På brettet får jeg samlet det i ordnede mapper enten det er privat eller jobb. Synes det er veldig godt å skrive på. På den negative siden så er batteritiden ikke så god, men tror den er bedre på ReMarkable 2. Jeg har versjon 1, kjøpt brukt. 

Når det gjelder ditt opprinnelige spørsmål så finnes det kombinerte lese-/skrivebrett. Onyx Boox har for eksempel dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...