AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #1 Skrevet 13. august 2023 Jeg har merket at enkelte damer jevnlig klikker "liker" på profilen min selv om jeg aldri liker tilbake. (har gull) Samtidig er det noen spennende damer som jeg har sendt "like" eller super-like med melding. Jeg har ikke fått noe respons fra dem. Men så dukker de opp på "rullen" på nytt. Om og om igjen. Da lurer jeg på.. * har de ikke sett "like'n" min? (har de bare gratistinder) * hvis jeg X'er dem, blir jeg da mindre synlig for dem? * hvis jeg liker på nytt, blir jeg bare irriterende og brysom? Synes det blir feil å X'e dem når jeg nettopp har likt dem. Fint om det er de som har litt greie på Tinder som svarer og troll som kjeder seg går og troller en annen tråd. Anonymkode: 84b9b...a61
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #2 Skrevet 13. august 2023 Jeg har også sett og gjort mye rart på Tinder, i ren kjedsomhet. Men å skjønne hverken folk eller appen, ga jeg opp. Den ene dama matchet jeg med til slutt, og lurte på om hun ikke skulle gi seg etter fjerde gang? Oisann, var det såpass, sa hun bare. Likevel har hun gitt meg like på både tinder og match etter dette. Det siste fenomenet var disse to, tre damene som dukket opp hver dag, og opptil tre ganger om dagen. Jeg prøvde flere strategier der. Venstresveip i noen dager, høyresveip, og superlikes. De dukket opp på nytt uansett. Dette var reelle profiler. Rådet er å ikke bruke tid på å tenke på dem du ikke matcher med. Alt jeg har venstresveipet, har dukket opp igjen, før eller siden. Anonymkode: 0e5bd...b9d
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #3 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har merket at enkelte damer jevnlig klikker "liker" på profilen min selv om jeg aldri liker tilbake. (har gull) Samtidig er det noen spennende damer som jeg har sendt "like" eller super-like med melding. Jeg har ikke fått noe respons fra dem. Men så dukker de opp på "rullen" på nytt. Om og om igjen. Da lurer jeg på.. * har de ikke sett "like'n" min? (har de bare gratistinder) * hvis jeg X'er dem, blir jeg da mindre synlig for dem? * hvis jeg liker på nytt, blir jeg bare irriterende og brysom? Synes det blir feil å X'e dem når jeg nettopp har likt dem. Fint om det er de som har litt greie på Tinder som svarer og troll som kjeder seg går og troller en annen tråd. Anonymkode: 84b9b...a61 Hvordan ser det ut om en kvinne liker profilen din flere ganger? Jeg har alltid trodd at man kun kan like en profil en gang. Fortsett å like de du vil like. Det kan ta tid før de kvinnene du liker får deg opp. Ikke alle har betalingstinder. Anonymkode: 97d9d...415
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Skrevet 13. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: . Det kan ta tid før de kvinnene du liker får deg opp. Ikke alle har betalingstinder. Så de som ikke betaler får ikke se hvem som har likt dem? De må bare håpe at de tilfeldigvis finner deg og liker deg, som nåla i en høystakk? Anonymkode: 84b9b...a61 1
AnonymkvinneViken Skrevet 13. august 2023 #5 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så de som ikke betaler får ikke se hvem som har likt dem? De må bare håpe at de tilfeldigvis finner deg og liker deg, som nåla i en høystakk? Anonymkode: 84b9b...a61 Ja, de færreste kvinne betaler tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #6 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så de som ikke betaler får ikke se hvem som har likt dem? De må bare håpe at de tilfeldigvis finner deg og liker deg, som nåla i en høystakk? Anonymkode: 84b9b...a61 Det var jo hele grunntanken bak Tinder. Du skulle ikke basere dine egne sveip på hva "motparten" har gjort, og dermed skulle matchen bli reell. Så kom noen på tanken, at det var jo bare å sveipe alle som en. Og så kom Tinder på at de kunne ta betalt for å vise hvem som har likt deg. Anonymkode: 0e5bd...b9d 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #7 Skrevet 13. august 2023 TS, kun egen erfaring. De menn som sendte superlike, jeg syns det var litt creepy, skriker desperat liksom... så det hadde nok motsatt effekt på meg enn de ønsket å oppnå. (Jeg fikk også slitsomt mange likes daglig, over 400 ) 🫣 Anonymkode: 328fc...24b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #8 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Så de som ikke betaler får ikke se hvem som har likt dem? De må bare håpe at de tilfeldigvis finner deg og liker deg, som nåla i en høystakk? Anonymkode: 84b9b...a61 Når du har likt noen så kommer du høyt opp i stokken til den du har likt. Tinder ønsker jo at folk skal få match. Men de vet ikke at du har likt dem nei, så de sveiper kun ut fra det de ser. De kan derimot se superlikes, de kommer opp som blå kort. Jeg visste ikke at man kunne se at noen har likt deg flere ganger jeg da. Men de få gangene jeg har betalt for å se hvem som liker meg så har jeg ikke sittet og fulgt med på matchene på den måten heller. Men det hender jo at profiler kommer opp flere ganger. Og det blir jo litt rart å sveipe til venstre når det faktisk er er profil man liker? Kan dere ike bare ta det som et kompliment at de faktisk liker profilene deres? Som regel klager dere jo på at det er altfor få damer som gjør det... Anonymkode: 85187...6fa 1
svartkatt Skrevet 14. august 2023 #9 Skrevet 14. august 2023 Betaler ikke. Hver gang jeg ser på profiler, er det flere som dukker opp på ny. Så kan hende de liker flere ganger pga det.. man kan jo ikke gå til neste før man har tatt et valg. 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #10 Skrevet 14. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: visste ikke at man kunne se at noen har likt deg flere ganger jeg da. Men de få gangene jeg har betalt for å se hvem som liker meg så har jeg ikke sittet og fulgt med på matchene på den måten heller. Men det hender jo at profiler kommer opp flere ganger. Og det blir jo litt rart å sveipe til venstre når det faktisk er er profil man liker? Kan dere ike bare ta det som et kompliment at de faktisk liker profilene deres? Som regel klager dere jo på at det er altfor få damer som gjør det... Man får ikke noe egen beskjed om at noen har likt flere ganger. Men som mann får man færre likes og når man betaler får man se hvem de er og da kjenner man igjen gjengangere når de dukker opp med ny like jevnlig. Jeg teller ikke, men en av dem har sikkert passert 20 ganger. Når jeg sveiper får jeg opp kortet til damer jeg allerede har likt. Jeg synes det er litt rart, men for meg blir det et valg mellom "liker fortsatt" eller "liker ikke lenger" Så jeg liker fortsatt. Noen synes det er creepy med superlike. Jeg skjønner ikke det. Forskjellen er at du synes mer og at du kan sende melding sammen med like. Noen damer skriver i profilen at "jeg er ikke betalende så send melding for å knytte kontakt" De skjønner enten ikke hvordan Tinder fungerer eller så mener de superlike med melding. Jeg ender i hvert fall med å like samme damen om igjen når hun kommer opp om igjen, så håper ikke hun blir sur. Men jeg har jo ikke fått noe match heller så jeg kan sikkert begynne å venstresveipe dem. Anonymkode: 84b9b...a61
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #11 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og det blir jo litt rart å sveipe til venstre når det faktisk er er profil man liker? Kan dere ike bare ta det som et kompliment at de faktisk liker profilene deres? Som regel klager dere jo på at det er altfor få damer som gjør det... Hva mener du egentlig? Hvis ts selv liker tilbake, så er det jo en match. Men ingen skal vel like tilbake, bare for å være grei? Hvis du som kvinne har tusen likes, tar du alle som et kompliment, og liker tilbake? Anonymkode: 0e5bd...b9d
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #12 Skrevet 14. august 2023 19 minutter siden, AnonymBruker said: Hva mener du egentlig? Hvis ts selv liker tilbake, så er det jo en match. Men ingen skal vel like tilbake, bare for å være grei? Hvis du som kvinne har tusen likes, tar du alle som et kompliment, og liker tilbake? Anonymkode: 0e5bd...b9d Du blander. Noen damer høyresveiper meg om og om igjen. Jeg lurer på om det oppleves som et kompliment eller creepy om jeg sveiper høyre om og om igjen på damer jeg liker. Men det er ikke de samme damene, selvsagt, for da hadde det jo blitt match. Jeg lurer også på om det påvirker algoritmen om jeg høyre eller venstresveiper på damer jeg allerede har høyresveipet. TS Anonymkode: 84b9b...a61
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #13 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du blander. Jeg blander? Jeg siterte noen andre som antagelig blander. Jeg skjønner akkurat hva du mener, men jeg tror ikke du får svar på så spesielle problemstillinger. Anonymkode: 0e5bd...b9d
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #14 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva mener du egentlig? Hvis ts selv liker tilbake, så er det jo en match. Men ingen skal vel like tilbake, bare for å være grei? Hvis du som kvinne har tusen likes, tar du alle som et kompliment, og liker tilbake? Anonymkode: 0e5bd...b9d Det var myntet på vedkommende som til slutt hadde matchet med en av dem og spurt om det ikke holdt med å like han 5 ganger... Det syns jeg var unødvendig og drøyt. Det går an å tenke at det er hyggelig at folk liker profilen din selv om du ikke er interessert i å matche med dem. Med tanke på at så lenge profilene kommer opp flere ganger så blir det litt unaturlig å klikke dem vekk når man faktisk liker profilen(man vet jo faktisk ikke om den andre har sett profilen din tidligere, det avhenger jo om de har vært aktive eller ikke). Menn kan jo huske på at menn flest høyresveiper nesten alt av damer, så en like fra en mann betyr uendelig mye mindre enn en like fra en dame. Og jeg kan ikke tenke meg at damer sitter og følger med på likes på den måten, så vi vet ikke hvor mange ganger noen har likt profilen vår. Alle som har likt oss kommer opp i stokken uansett, og en like fra menn betyr svært lite, så det er ikke noe å tjene på å kunne se de som har likt oss. Sånn sett kan en superlike ha noe for seg. Da viser man at man faktisk er interessert. Evt har trykket feil... Noe som er fort gjort med plasseringen av den knappen🤪 Jeg har fått superlike med melding noen ganger, det er hyggelig det. Men ofte så kommer det fra menn som jeg ikke klarer å se har noe som helst til felles med meg, og jeg lurer bare på hva de egentlig tenkte på?🤔 Og da gidder man jo ikke matche eller svare. Anonymkode: 85187...6fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå