Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner det kiler litt ekstra ved tanker/fantasier om bjørkeris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Ikke at jeg har vært så heldig å få prøve, men det står høyt på ønskelista. 

Anonymkode: fa44d...e04

Skrevet

Oh yes! 

Anonymkode: c03cd...13e

Skrevet

Vi har prøvd at mannen min skal gi meg ris på rumpa. Men det endte bare opp med fnising, så det ble bare komisk. Før dette så var tanken på å få ris litt tennende, men det er kanskje ikke helt oss 😄 vi får prøve på nytt en annen gang. Kanskje rollespill hvor vi lever oss inn i at jeg har vært slem, kanskje da kunne det funket. Ikke så tennende med bjørkeris for min del, men at han legger meg over kneet sitt, drar ned bukse/truse og gir meg skikkelig ris med hånda slik at jeg blir litt satt ut tenner meg. Vi får jobbe litt med å få det til å fungere 😄 mannen min er bare så snill og god så det blir litt rart, dog er det godt når han holder meg litt hardt rundt halsen de gangene han tar meg skikkelig, så det ligger litt i oss 😄

Anonymkode: 2852b...b27

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vi har prøvd at mannen min skal gi meg ris på rumpa. Men det endte bare opp med fnising, så det ble bare komisk. Før dette så var tanken på å få ris litt tennende, men det er kanskje ikke helt oss 😄 vi får prøve på nytt en annen gang. Kanskje rollespill hvor vi lever oss inn i at jeg har vært slem, kanskje da kunne det funket. Ikke så tennende med bjørkeris for min del, men at han legger meg over kneet sitt, drar ned bukse/truse og gir meg skikkelig ris med hånda slik at jeg blir litt satt ut tenner meg. Vi får jobbe litt med å få det til å fungere 😄 mannen min er bare så snill og god så det blir litt rart, dog er det godt når han holder meg litt hardt rundt halsen de gangene han tar meg skikkelig, så det ligger litt i oss 😄

Anonymkode: 2852b...b27

Høres ut som noe bra å bygge på👍🏻

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...