AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #41 Skrevet 14. august 2023 Brunhilde skrev (21 timer siden): Fordi det er utrolig praktisk å ikke dra med seg nøkkel når man skal ut. Ikke fullt så praktisk å bli låst ute fra sin egen leilighet. Dette skjer jo hele tiden, hvorfor kaste bort penger på slikt tull? Anonymkode: d7935...48f 3
Snublefot62 Skrevet 14. august 2023 #42 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke fullt så praktisk å bli låst ute fra sin egen leilighet. Dette skjer jo hele tiden, hvorfor kaste bort penger på slikt tull? Anonymkode: d7935...48f Skjer det hele tiden? 2
Brunhilde Skrevet 14. august 2023 #43 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke fullt så praktisk å bli låst ute fra sin egen leilighet. Dette skjer jo hele tiden, hvorfor kaste bort penger på slikt tull? Anonymkode: d7935...48f Skjer det hele tiden? Jeg har hatt Yale Doorman i mer enn 10 år og har enda til gode å oppleve at jeg bli låst ute. Du, derimot, har tydeligvis ikke denne typen lås, ergo vet du ikke hva du snakker om. 3
newman01 Skrevet 14. august 2023 #44 Skrevet 14. august 2023 30 minutter siden, AnonymBruker said: Og hva gjør du hvis mobilen ikke er tilgjengelig (glemt, mistet, stjålet, ødelagt)? Anonymkode: d5f36...9ea Da bruker man masterkoden, eller ringer kone/samboer som kan åpne døra fra en annen telefon. Hva gjør du om nøklene ligger igjen på kontoret? 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #45 Skrevet 14. august 2023 newman01 skrev (58 minutter siden): Da bruker man masterkoden, eller ringer kone/samboer som kan åpne døra fra en annen telefon. Påstanden jeg kommenterte var at nøkler til bil og bolig er gammeldags og tungvint, men poenget mitt var altså at man kan aldri begrense seg til en mulighet. Hvis mobilen er førstevalg må man likevel ha andre alternativer for de tilfellene den muligheten ikke er tilgjengelig, og reseveløsningen kan også inkludere nøkler. (Og som sagt, jeg har Yale doorman selv, har hatt det i mange år, og er ikke motstander av elektroniske dørlåser) Anonymkode: d5f36...9ea 3
Brunello Skrevet 14. august 2023 #46 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Påstanden jeg kommenterte var at nøkler til bil og bolig er gammeldags og tungvint, men poenget mitt var altså at man kan aldri begrense seg til en mulighet. Hvis mobilen er førstevalg må man likevel ha andre alternativer for de tilfellene den muligheten ikke er tilgjengelig, og reseveløsningen kan også inkludere nøkler. (Og som sagt, jeg har Yale doorman selv, har hatt det i mange år, og er ikke motstander av elektroniske dørlåser) Anonymkode: d5f36...9ea Hvorfor må man ha alternativ løsning? Man har ikke det om man bare har nøkkel til boligen. 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #47 Skrevet 14. august 2023 Visla skrev (5 timer siden): Min yale dørlås låser seg automatisk opp når jeg nærmer meg😄 Hvordan? Har yale selv, men den funksjonen har ikke jeg oppdaget Anonymkode: c9443...2b9
Snublefot62 Skrevet 14. august 2023 #48 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan? Har yale selv, men den funksjonen har ikke jeg oppdaget Anonymkode: c9443...2b9 Hvilken modell har du?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #49 Skrevet 14. august 2023 10 minutter siden, Brunello said: Hvorfor må man ha alternativ løsning? Man har ikke det om man bare har nøkkel til boligen. Det er ikke for alle, sånn er det bare. Anonymkode: 581c5...cf6
Visla Skrevet 14. august 2023 #50 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan? Har yale selv, men den funksjonen har ikke jeg oppdaget Anonymkode: c9443...2b9 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Hvilken modell har du? yale doorman l3 all inclusive velger i appen den skal låse opp når jeg nærmer meg. Veldig praktisl når jeg kommer hjem med handleposer og barn som ikke greier å taste kode😅 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #51 Skrevet 14. august 2023 😂😂😂😂😂 jeg må le, har samme lås og vi reiste på ferie med åpen dør fordi låsen ikke funka 🤪 Anonymkode: 268d5...0bc 2
Snublefot62 Skrevet 14. august 2023 #52 Skrevet 14. august 2023 Visla skrev (41 minutter siden): yale doorman l3 all inclusive velger i appen den skal låse opp når jeg nærmer meg. Veldig praktisl når jeg kommer hjem med handleposer og barn som ikke greier å taste kode😅 Samme har jeg og jeg gjør det på samme måte. Elsker det.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #53 Skrevet 14. august 2023 Brunello skrev (5 timer siden): Hvorfor må man ha alternativ løsning? Man har ikke det om man bare har nøkkel til boligen. Ikke? Jeg trodde det var vanlig med reservenøkler nåde til bolig og bil. Anonymkode: d5f36...9ea 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #54 Skrevet 14. august 2023 Visla skrev (3 timer siden): yale doorman l3 all inclusive velger i appen den skal låse opp når jeg nærmer meg. Veldig praktisl når jeg kommer hjem med handleposer og barn som ikke greier å taste kode😅 Jammen ikke sikker på hvilken versjon jeg har, men jeg ser at jeg ikke har det valget i appen så da har jeg vel ikke riktig modell for denne funksjonen da. Men den hadde vært gull! Anonymkode: c9443...2b9
Brunello Skrevet 14. august 2023 #55 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke? Jeg trodde det var vanlig med reservenøkler nåde til bolig og bil. Anonymkode: d5f36...9ea Som regel er ikke den umiddelbart tilgjengelig. Hjelper lite å ha reservenøkkel hos broren sin om han er på ferie når du trenger den. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #56 Skrevet 15. august 2023 newman01 skrev (14 timer siden): Da bruker man masterkoden, eller ringer kone/samboer som kan åpne døra fra en annen telefon. Hva gjør du om nøklene ligger igjen på kontoret? Hvordan i all verden klarer du å ringe partner når du ikke har mobilen? Når du har glemt den kan du ikke få åpnet døren. Kan du virkelig ringe med den da?? Her fungerer nøkkelen helt utmerket, takk og pris! Anonymkode: ea083...e04 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #57 Skrevet 15. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan i all verden klarer du å ringe partner når du ikke har mobilen? Når du har glemt den kan du ikke få åpnet døren. Kan du virkelig ringe med den da?? Her fungerer nøkkelen helt utmerket, takk og pris! Anonymkode: ea083...e04 Man finner alltids noen med telefon. Man skal dessuten være svært uheldig om både telefonen er borte og man har glemt dørkoden? 🤔 Anonymkode: 8a9fe...bf5 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #58 Skrevet 15. august 2023 Digitale dørlåser er stygge. Anonymkode: d2ca6...bcc
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #59 Skrevet 15. august 2023 ueifh9w8yf98wfnhw9 skrev (På 13.8.2023 den 10.40): Det er virkelig utrolig at folk fortsatt tror det er så mye enklere med en lås som styres av app og kan gå tom for strøm. En lås som sletter sine egne koder er det summeste jeg har hørt om😂 Eneste rette her er å skru ned dritten og skaffe en ordentlig lås. Vi er kjempefornøyd med kode til døra, da ungene stadig mistet nøkler før. Men vi har da en variant som gjør at vi kan bruke nøkkel om den feks skulle gå tom for strøm. Denne nøkkelen ligger i en egen nøkkelboks, som alle ungene vet koden til. Den går ikke på batteri. Anonymkode: 60a48...2b9 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #60 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (På 13.8.2023 den 10.02): Noen som vet hva man gjør når man har installert Yale doorman Classic, masterkoden er slettet ved et mislykket forsøk på å koble til app og nå står man på utsiden og kommer seg ikke inn? Verken masterkoden eller 123456 fungerer, og som sagt er ikke appen koblet til🙃 Anonymkode: 29572...a1e Du gjør det samme som du ville ha gjort om du hadde hatt en gammeldags lås og hadde rotet bort alle nøklene. Anonymkode: e1c5c...849 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå