Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som reiste på ferie i dag. Hun spurte om jeg kunne ta inn posten imens hun var borte. Og det er greit. Det kommer jo så lite post at jeg ikke trenger å dra dit så ofte . 

I går ringte hun meg. Hun hadde bestilt en pakke som skulle komme i postkassen i morgen. Men nå ser hun at hun har bestilt med helt hjem, så den blir lagt på dørmatten i morgen tidlig. Jeg sa da at jeg kjører innom etter jobb i morgen. Da ble hun litt snurt. Hun mente at jeg burde dra innom før jobb. Så ikke pakken ble liggende der hele dagen. 

Jeg sa at det går ikke. Er nok stress om morgenen og det er motsatt vei fra jobb. Hvorfor bestilte du pakke når du vet at du er på ferie sa jeg? Hun svarte ikke og sa bare at det var greit at jeg hentet etter jobb.  Var det frekt av meg å svare sånn? 

Da hun reiste bort i nyttår hadde hun også bestilt en pakke som kom i postkassen. Da måtte jeg innom flere ganger for å sjekke om den hadde kommet pga den var stor og tok mye plass. Hun ble redd for at hvis pakken lå i postkassen lenge, så ble det ikke plass til annen post 

Hun bor i blokk og ytterdør er bestandig låst, så det kommer ingen inn for å ta pakken hennes. 

Anonymkode: 8ae71...85e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du svarte helt riktig.

Anonymkode: 95318...c08

• Liker 2
Skrevet

Hadde jeg vært din venninne så hadde jeg heller spurt en nabo

jeg hadde likevel reist før jobb og hentet 

Skrevet

Nei, du skal ikke dra innom før jobb og ta inn pakken. Her jeg bor ligger slike pakker både to og tre dager på naboens dørmatte fullstendig trygt. Midt i Oslo. Hun har skyhøye krav, og du er ikke hennes tjener.

Anonymkode: 8a1ac...222

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Siljes_tanker skrev (8 minutter siden):

Hadde jeg vært din venninne så hadde jeg heller spurt en nabo

jeg hadde likevel reist før jobb og hentet 

Da er du en bedre person enn meg...

Du har kanskje god tid på morgenen før jobb? 

Skrevet

Synes du svarte helt greit jeg. Hun burde jo heller gå inn og endre utleveringsadresse, så pakken kommer på din dør.

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da er du en bedre person enn meg...

Du har kanskje god tid på morgenen før jobb? 

I grunn ikke, men jeg hadde likevel klart å stå opp tidligere enn vanlig en veldig sjelden gang.

Skrevet
Mt3 skrev (Akkurat nå):

Synes du svarte helt greit jeg. Hun burde jo heller gå inn og endre utleveringsadresse, så pakken kommer på din dør.

Det var lurt hvis det lar seg gjøre

• Liker 1
Skrevet
Siljes_tanker skrev (4 minutter siden):

I grunn ikke, men jeg hadde likevel klart å stå opp tidligere enn vanlig en veldig sjelden gang.

Det kan jeg hvis det hadde vært veldig viktig. Men jeg står opp kl 5. Begynner på jobb kl 7 og har lang reisevei. Siden hun bor i mottatt retning av jobb, så må jeg stå opp kl 4. Synes ikke det er verdt det. 

Det er hun som velger å bestille pakke når hun vet at hun ikke er hjemme 

• Nyttig 2
Skrevet

Herregud😳Selvsagt drar du ikke før jobb. Folk ass…så utrolig frekt.

Anonymkode: 2430c...e4f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...