AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #1 Skrevet 13. august 2023 Har en bekjent som er ganske krevende å forholde seg til. Snakker som en miltrajøse - intensivt og høyt - og overdøver alle rundt. Går i sykdom og hennes ting hele tiden. Jeg ser hun sliter psykisk og hun er i «apparatet» så jeg føler jeg må være støttende. Men jeg jobber med folk hele dagen og har flere som krever min oppmerksomhet. Så hvordan kan jeg ivareta / skjerme meg selv - uten at hun føler seg helt avvist? Hun er hyggelig, men jeg blir utslitt … Anonymkode: cee8f...04b 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #2 Skrevet 13. august 2023 Grusomt slitsomt med sånne mennesker.😒Har ingen råd for de to jeg kjenner som er sånn, har null selvinnsikt på området. Anonymkode: 0495c...041 1
Raven.Writingdesk Skrevet 13. august 2023 #3 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har en bekjent som er ganske krevende å forholde seg til. Snakker som en miltrajøse - intensivt og høyt - og overdøver alle rundt. Går i sykdom og hennes ting hele tiden. Jeg ser hun sliter psykisk og hun er i «apparatet» så jeg føler jeg må være støttende. Men jeg jobber med folk hele dagen og har flere som krever min oppmerksomhet. Så hvordan kan jeg ivareta / skjerme meg selv - uten at hun føler seg helt avvist? Hun er hyggelig, men jeg blir utslitt … Anonymkode: cee8f...04b Begrens kontakten. Ta kun kontakt når du er opplagt og har energi å gi av. Samtidig lurer jeg på hvorfor du absolutt føler du må gjøre dette? Har ikke personen andre rundt seg? Hva slags relasjon har dere? 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Skrevet 13. august 2023 Full Ugle skrev (2 timer siden): Begrens kontakten. Ta kun kontakt når du er opplagt og har energi å gi av. Samtidig lurer jeg på hvorfor du absolutt føler du må gjøre dette? Har ikke personen andre rundt seg? Hva slags relasjon har dere? Takk, det er en Eks-nabo. Jeg føler med henne fordi hun ikke har det bra… Anonymkode: cee8f...04b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #5 Skrevet 14. august 2023 Hva med å skifte tema? Hun har godt av å lære seg at det ikke bare er henne hele tiden. Anonymkode: 8d71b...488
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå