Gå til innhold

Til dere som har store pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags bh-størrelse bruker dere? Hvor store er de? 

Anonymkode: 87920...4d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

75G - de er enorme, henger og får ikke plass i klær 🙈

Anonymkode: 5e880...d1b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

75G - de er enorme, henger og får ikke plass i klær 🙈

Skrivefeil, mente 75H

Skrevet

Mine er egentlig ikke så store 😆 har fått mye oppmerksomhet på grunn av de da helt siden ungdomskolen, men de er bare C cup. Vil si på størrelse med appelsiner ca. 🤣

Helt naturlige og har ikke begynt å henge særlig enda. Har måtte gi opp mye bh bruk, fordi jeg får vondt nakke og rygg. 

Har ofte hørt jeg gar store pupper, men de er bare C- cup. Ikke så store. 

Anonymkode: 1d398...e32

Skrevet

Hatt helt opp til 85 M, men nå har jeg 75 G, gått ned masse i vekt. Drømmen er nå brystreduksjon. Må bare ned 5 kilo tiili

Anonymkode: 8f5a5...b3b

Skrevet

80 F her. De er jo store, men samtidig så er jeg vant til å ha de så syns ikke de er så veldig stor jeg. Men har blitt litt slappe og henger en del nå da. 3 barn og nærmer meg 40, så er vel ikke annet å forvente. 

Anonymkode: 39f11...f5f

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært oppe i 105K, måtte opp 1-2 størrelser i klær pga puppene. Var ekstremt misfornøyd, for i tillegg til at de var store, hang de også veldig. 

Har gått ned i vekt nå, og nå bruker jeg faktisk 80D. Forskjellene er år og dag 😅

Anonymkode: 21104...8e6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Husk at cup-størrelsen blir mindre/større med mindre/større omkrets.

En 75 G pupp/cup vil være like stor som en 95 C pupp/cup.

Anonymkode: c7806...3d0

• Nyttig 2
Skrevet

75H eller I. Kommer an på merket.

jrg har tatt brystreduskjon og har 75D nå. De kunne med fordel tatt enda mer, jeg ønsker meg en B.

Anonymkode: 244ec...00f

Skrevet (endret)

70 I. 

Endret av Nikea
Skrevet

Jeg har dobbel D. Puppene passer til resten av kroppen og ville ikke hatt mindre. Tyngdekraften vil gjøre sitt dessverre, men må bare godta det.

Anonymkode: 3d0d2...6b2

Skrevet

Bruker 75G, synes ikke de er spesielt store.

Anonymkode: 159f4...8da

Skrevet

80G, bruker sportbh til vanlig. Så går mye i L og 40 - 42

Anonymkode: 1c66b...564

Skrevet

70G, syntes ofte de er i veien. Foreløpig ikke plaget med nakke/rygg, og takknemlig for det. Etter et barn er de ikke like faste/spretne som de var, men de er ok. 

Skrevet

80 J 

De er store, men har alltid vært det, så tenker ikke så mye over det. Fordelen med store pupper er at de «skjuler» magen litt 🙈

Anonymkode: b472a...9c3

Skrevet

70 G, skal få brystreduksjon å gleder meg veldig til det. Alt for store og ingen klær sitter pent. 

Anonymkode: df1e1...faa

Skrevet

70K/L under amming, til vanlig 60/65 G/FF.

Skal ned til idealvekt etter amming og deretter søke om reduksjon/brystløft, synes de er helt groteskt store nå som de i tillegg rekker nesten ned til navlen.

Anonymkode: 41e89...f86

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mine er egentlig ikke så store 😆 har fått mye oppmerksomhet på grunn av de da helt siden ungdomskolen, men de er bare C cup. Vil si på størrelse med appelsiner ca. 🤣

Helt naturlige og har ikke begynt å henge særlig enda. Har måtte gi opp mye bh bruk, fordi jeg får vondt nakke og rygg. 

Har ofte hørt jeg gar store pupper, men de er bare C- cup. Ikke så store. 

Anonymkode: 1d398...e32

Bruker du feil bh størrelse?

Anonymkode: 331e3...21d

Skrevet

85 G

Har for lengst gitt opp å kjøpe overdeler med knapper 😂

Skrevet

Bruker 70J, men det er Change sine størrelser. Tror de har litt andre størrelser enn andre merker?

Anonymkode: 0d070...9cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...