Gå til innhold

Noen som ee bereist i Tyskland? Eller aller helst bor der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket supermarked bruker du? Eller beste supermarked for online shopping? Så jeg kan orientere meg litt i markedet.

Anonymkode: 4653c...f24

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilket supermarked bruker du? Eller beste supermarked for online shopping? Så jeg kan orientere meg litt i markedet.

Edeka

Skrevet

Lenge siden jeg bodde der. De fleste bruker en blanding av dyre og billige butikker. Derfor er de ofte i nærheten av hverandre. Mye aldi (billig) og familia (dyrt). 

Skrevet

Bor ikke, men handler som regel på Lidl når vi er der

Anonymkode: ca780...83c

Skrevet

Vi handlet med på Edeka når vi bodde der, men var også en del på Aldi, men for hjemlevering var det stort sett Edeka ( usikker på om det var andre med hjemlevering på den tiden (5-6 år siden).

Skrevet

Takk for svar.

Verken edeka eller familie sto på listen jeg fikk opp på google. Skal se på det i morgen 😊

• Hjerte 1
Skrevet

Edeka, Netto, Rewe og Aldi var de som var nærmest da jeg bodde i Tyskland. Brukte litt av alt, men Edeka er ofte fine butikker.

Anonymkode: f767a...571

Skrevet

Edeka og Rewe har de fresheste butikkene (samme gate som Meny, bare større). Butikker som Aldi, Lidl, Netto og Penny er vesentlig billigere, men også ofte mer ufreshe, rotete og med lange køer (og har heller ikke ferskvaredisk og generelt dårligere utvalg enn Rewe og Edeka).

Anonymkode: 04b49...4fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...