AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Skrevet 12. august 2023 Jeg er en singel kvinne som har vært enslig i rundt 6 år. Jeg merker at jeg til tider føler et enormt behov for nærhet - dette kan være noe så enkelt som å bli strøket på ryggen og skuldrene, holdt i hånden og få en klem. Har lagt merke til at behovet er der fordi jeg plutselig har blitt en klemmer, hver gang det passer seg eller er muligheter for å gi en klem til kollegaer eller familie så klemmer jeg i vei. Aldri brukt å være en klemmer. Jeg er heterofil, men jeg orker ikke menn og jeg vil ikke ha sex med en mann eller kose med han. Selv om jeg drømmer om nærheten med en, så er der en ganske klar fysisk sperre som gjør at jeg uansett ikke tar steget til å røre ved en. Jeg har vurdert thai massasje, men så er det dette med denne industrien og det er jo bare eldre menn som går inn i sjappene som er her (bor i nærheten), så vet jo hva dette går ut på... Spa har jeg aldri vært på og lurer på om det kunne vært noe? Jeg savner bare at noen tar på meg. For et par år siden måtte jeg få sjekket ut en kul på halsen og da kjente legen lenge på halsen min og det var utrolig godt. Begynte å gråte på hele greia. Å være med frisøren er det beste jeg vet og når jeg får hodebunnsmassasje under vask har jeg mange ganger lyst til å si at jeg betaler det dobbelte om jeg får 5 minutter ekstra.. Anonymkode: 1a2b4...cae 6
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #2 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er en singel kvinne som har vært enslig i rundt 6 år. Jeg merker at jeg til tider føler et enormt behov for nærhet - dette kan være noe så enkelt som å bli strøket på ryggen og skuldrene, holdt i hånden og få en klem. Har lagt merke til at behovet er der fordi jeg plutselig har blitt en klemmer, hver gang det passer seg eller er muligheter for å gi en klem til kollegaer eller familie så klemmer jeg i vei. Aldri brukt å være en klemmer. Jeg er heterofil, men jeg orker ikke menn og jeg vil ikke ha sex med en mann eller kose med han. Selv om jeg drømmer om nærheten med en, så er der en ganske klar fysisk sperre som gjør at jeg uansett ikke tar steget til å røre ved en. Jeg har vurdert thai massasje, men så er det dette med denne industrien og det er jo bare eldre menn som går inn i sjappene som er her (bor i nærheten), så vet jo hva dette går ut på... Spa har jeg aldri vært på og lurer på om det kunne vært noe? Jeg savner bare at noen tar på meg. For et par år siden måtte jeg få sjekket ut en kul på halsen og da kjente legen lenge på halsen min og det var utrolig godt. Begynte å gråte på hele greia. Å være med frisøren er det beste jeg vet og når jeg får hodebunnsmassasje under vask har jeg mange ganger lyst til å si at jeg betaler det dobbelte om jeg får 5 minutter ekstra.. Anonymkode: 1a2b4...cae Vurdert å få deg hund? Anonymkode: 64e4d...273 3
Tvist Skrevet 13. august 2023 #3 Skrevet 13. august 2023 Danskurs? Ellers kan du kanskje gå til et vanlig massasjested, ikke thai? 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Skrevet 13. august 2023 Gå til en privat fysio og bestill en massasje time der? Anonymkode: a2af9...c0a 1
Raven.Writingdesk Skrevet 13. august 2023 #5 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vurdert å få deg hund? Anonymkode: 64e4d...273 Absolutt ett godt tips, om ikke hund så ettelerannet husdyr som man kan ha kroppskontakt med/være nær. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er en singel kvinne som har vært enslig i rundt 6 år. Jeg merker at jeg til tider føler et enormt behov for nærhet - dette kan være noe så enkelt som å bli strøket på ryggen og skuldrene, holdt i hånden og få en klem. Har lagt merke til at behovet er der fordi jeg plutselig har blitt en klemmer, hver gang det passer seg eller er muligheter for å gi en klem til kollegaer eller familie så klemmer jeg i vei. Aldri brukt å være en klemmer. Jeg er heterofil, men jeg orker ikke menn og jeg vil ikke ha sex med en mann eller kose med han. Selv om jeg drømmer om nærheten med en, så er der en ganske klar fysisk sperre som gjør at jeg uansett ikke tar steget til å røre ved en. Jeg har vurdert thai massasje, men så er det dette med denne industrien og det er jo bare eldre menn som går inn i sjappene som er her (bor i nærheten), så vet jo hva dette går ut på... Spa har jeg aldri vært på og lurer på om det kunne vært noe? Jeg savner bare at noen tar på meg. For et par år siden måtte jeg få sjekket ut en kul på halsen og da kjente legen lenge på halsen min og det var utrolig godt. Begynte å gråte på hele greia. Å være med frisøren er det beste jeg vet og når jeg får hodebunnsmassasje under vask har jeg mange ganger lyst til å si at jeg betaler det dobbelte om jeg får 5 minutter ekstra.. Anonymkode: 1a2b4...cae Huff, jeg får veldig vondt av å lese dette! Hadde gjerne gitt deg en lengre klem jeg! Har du noe familie/venner du kan snakke med? Å sette ord på det du beskriver er utrolig bra, du er neppe alene, men ikke sikkert alle klarer å identifisere følelsene sine så bra som du gjør eller sette ord på ting så bra som du gjør. Å være frivillig på eksempelvis ett sykehjem eller en institiusjon kan også være et godt alternativ, det er mange andre menneskegrupper som er i samme situasjon som du, som garantert hadde satt pris på å få «en klemmer» på besøk! Sender deg en massiv virituell bjørneklem herfra! 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #6 Skrevet 13. august 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: men jeg orker ikke menn og jeg vil ikke ha sex med en mann eller kose med han. Anonymkode: 1a2b4...cae dette må du jo endre på Anonymkode: 53643...99e 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #7 Skrevet 13. august 2023 Hva med å ha sex med en kvinne? Anonymkode: 14dde...80e
GrønnNellik68 Skrevet 13. august 2023 #8 Skrevet 13. august 2023 Forstår ts..har kjent på det samme. Men vet at du aldri vil få nærhet av en mann uten at han må få betalt i sex. Sånn er det bare i 2023. Jeg har vært på thai massasje.. hva er så gæli med det? hadde vondt i ryggen i 3 dager etterpå men du verden det gjorde godt. Dama var hyggelig hun men ikke noe jeg forbinder med nærhet. Jeg kjøpte en tjeneste thats it.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #9 Skrevet 13. august 2023 GrønnNellik68 skrev (10 minutter siden): Jeg har vært på thai massasje.. hva er så gæli med det? Er ikke noe gærnt med det. Både jeg og dama går til massasje ca en gang pr mnd. Helt nydelig. Anonymkode: ab569...03a
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #10 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): dette må du jo endre på Anonymkode: 53643...99e Hvorfor må hun det? Er jo ikke noe gærnt i å ikke ønske en mann eller sex. Anonymkode: ab569...03a 1
Gjest Paramount Skrevet 13. august 2023 #11 Skrevet 13. august 2023 GrønnNellik68 skrev (13 minutter siden): Forstår ts..har kjent på det samme. Jeg også forstår, dette behovet. Bare litt merkelig at tråden ligger under seksualitet. Det forstår jeg ikke helt.
GrønnNellik68 Skrevet 13. august 2023 #12 Skrevet 13. august 2023 Paramount skrev (49 minutter siden): Jeg også forstår, dette behovet. Bare litt merkelig at tråden ligger under seksualitet. Det forstår jeg ikke helt. det får du spørre ts om .. he he he
Gjest Lurven Skrevet 13. august 2023 #13 Skrevet 13. august 2023 GrønnNellik68 skrev (1 time siden): Forstår ts..har kjent på det samme. Men vet at du aldri vil få nærhet av en mann uten at han må få betalt i sex. Sånn er det bare i 2023. Jeg har vært på thai massasje.. hva er så gæli med det? hadde vondt i ryggen i 3 dager etterpå men du verden det gjorde godt. Dama var hyggelig hun men ikke noe jeg forbinder med nærhet. Jeg kjøpte en tjeneste thats it. Sex er jo også en form for nærhet. Så å si at sex er en form for betaling blir litt feil etter min mening.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #14 Skrevet 13. august 2023 Gå til vanlig massasje, du trenger ikke støtte bordellene. Anonymkode: bd27a...169 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #15 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gå til vanlig massasje, du trenger ikke støtte bordellene. Anonymkode: bd27a...169 Kanskje lurt å presisere. Når jeg skriver at både jeg og dama går jevnlig å får «thaimassasje», så snakker jeg om massasje (rygg, nakke, skuldre, tøying og bøying) og ikke bordell. Anonymkode: ab569...03a
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #16 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Kanskje lurt å presisere. Når jeg skriver at både jeg og dama går jevnlig å får «thaimassasje», så snakker jeg om massasje (rygg, nakke, skuldre, tøying og bøying) og ikke bordell. Anonymkode: ab569...03a Men ofte er disse stedene bordeller. Det er vanskelig å vite hvilket studio som er seriøst, og det er jo mange av disse bordellene i Norge, så er naturlig nok skeptisk. Paramount skrev (2 timer siden): Jeg også forstår, dette behovet. Bare litt merkelig at tråden ligger under seksualitet. Det forstår jeg ikke helt. Seksualitet er mer enn bare sex/penetrering, men menn plukka visst ikke opp noe om det når de ble undervist på ungdomsskolen. Anonymkode: 1a2b4...cae 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #17 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva med å ha sex med en kvinne? Anonymkode: 14dde...80e Er litt usikker. Har ikke vært tiltrukket av kvinner på den måten før. Men jeg har vurdert å prøve å date en kvinne. Anonymkode: 1a2b4...cae
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #18 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): dette må du jo endre på Anonymkode: 53643...99e Er du gal? Anonymkode: 1a2b4...cae
Gjest Paramount Skrevet 13. august 2023 #19 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Seksualitet er mer enn bare sex/penetrering, men menn plukka visst ikke opp noe om det når de ble undervist på ungdomsskolen. Anonymkode: 1a2b4...cae Joda, men ts høres ut til å savne time hos kvinnelig frisør eller tannlege, så da så.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #20 Skrevet 13. august 2023 Hva med å gå jevnlig til vanlige massasje hos terapeut eller spa? Det finner du jo overalt? Anonymkode: aeb2b...ddc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå