emlia Skrevet 12. august 2023 #1 Skrevet 12. august 2023 Som overskriften spør om, arkiveres den skriftlige avtalen man inngår hos fvk? Husker at vi fikk et dokument med oss, men kan ikke finne det. Nå har eksen begynt å si at ting vi tidligere var enige om ikke gjelder lengre, eller aldri har vært gjeldende. Kunne tenke meg å lese den igjen for å være sikker..
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #2 Skrevet 13. august 2023 Nei. Her ba de aldri om en kopi en gang. Dere kan lage en ny avtale? Anonymkode: efb4c...668 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #3 Skrevet 13. august 2023 Nei, de sa det var en avtale mellom oss. De var bare i rommet for å dempe konflikter sa de, vi måtte selv bestemme alt som sto i den. Fikk jo noe hjelp til enkelte ting. Det hadde jo vært en voldsom jobb, men de skulle gjerne ha aktivert den. Vi har hatt en konflikt om den. Den er skrevet med min håndskrift, siden jeg skrev da vi lagde den. Da er det jo lett for eksmannen å si at jeg har lagt til ting i etterkant. Han har angivelig mistet sin kopi. Så det hadde vært veldig greit om de hadde en stemplet versjon arkivert Anonymkode: ce583...e60 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Skrevet 13. august 2023 Regner med dere har hvert deres eksemplar av samværsavtalen. Meget dumt å rote bort den. Fvk arkiverer det ikke da det kun er en avtale mellom foreldrene. Anonymkode: 087c9...a74
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #5 Skrevet 13. august 2023 Vi fikk hver vår kopi . Anonymkode: 345ae...e4f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #6 Skrevet 13. august 2023 Nei. Arkiverer kun meklingsattester og interne notater til eget bruk i veiledning. Anonymkode: 2da6e...ffd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå