Gå til innhold

Kan jeg spørre en jeg er interessert i om snap i en alder av 32?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker det helt bak mål å spørre om slikt på mld? 

Anonymkode: 8acba...431

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er femti. Gikk fint. Vi har vært sammen siden i fjor. 

Anonymkode: 1261d...73a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er femti. Gikk fint. Vi har vært sammen siden i fjor. 

Anonymkode: 1261d...73a

Herlig å høre

Men jeg skal egentlig ikke vise han at jeg er interessert. Viser jeg det med å spørre? Vi er venner. Men kjenner hverandre ikke veldig godt. Hva om han ikke svarer.... blir tidenes skivebom. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herlig å høre

Men jeg skal egentlig ikke vise han at jeg er interessert. Viser jeg det med å spørre? Vi er venner. Men kjenner hverandre ikke veldig godt. Hva om han ikke svarer.... blir tidenes skivebom. 

Jeez.  Er du interessert eller ikke?  

Anonymkode: 33774...45d

• Liker 4
Skrevet

Lurer også. En jeg kjenner via kompis. La han til på facebook og han aksepterte. Ikke hørt noe. Neste steg er da å sende en mld eller legge han til på snap (har snappen hans)

Hva gjør man da ? Jeg er litt forsiktig av meg…

Anonymkode: 24c36...abb

Skrevet

Jeg gjorde det, nå er vi gift 🥰

Var 36 år

Anonymkode: 55f8c...013

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Skal jeg virkelig spørre på messenger? Om snappen hans? 🙈🙈 Han kom tidligere opp som eksempel på legg til som venn på snap fra kontakter. Men nå forsvant han plutselig, timen etter bare. Kan ikke søke han opp heller lengre. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeez.  Er du interessert eller ikke?  

Er det☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det☺️

Hvorfor kan du ikke virke interessert?

Anonymkode: c1fb2...cd2

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det☺️

Men det er en stor hemmelighet som han ikke skal vite om?

Hvis du vil ha ham så tror jeg nok du på et eller annet tidspunkt må spoile hemmeligheten om at du faktisk er interessert.

Det å spørre om snap er ikke sånn veldig frempå, så det trenger ikke å bli noe rart om han spør hvorfor etc.

Bare ha en unnskyldning som gir deg litt mer plausible deniability enn å svare at du vil ha 10 av babyene hans, så er du nok ok. Føl ham ut og virker han interessert så eskaler. Er han ikke det, så har du ikke driti deg ut.

Endret av Kipling
  • Liker 2
Skrevet
Kipling skrev (18 minutter siden):

Men det er en stor hemmelighet som han ikke skal vite om?

Hvis du vil ha ham så tror jeg nok du på et eller annet tidspunkt må spoile hemmeligheten om at du faktisk er interessert.

Det å spørre om snap er ikke sånn veldig frempå, så det trenger ikke å bli noe rart om han spør hvorfor etc.

Bare ha en unnskyldning som gir deg litt mer plausible deniability enn å svare at du vil ha 10 av babyene hans, så er du nok ok. Føl ham ut og virker han interessert så eskaler. Er han ikke det, så har du ikke driti deg ut.

Takk,, 😄

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor kan du ikke virke interessert?

Anonymkode: c1fb2...cd2

fordi mange damer tror at de blir oppfattet som billige og lette på tråden. (som er helt feil) eller så er de redd for å bli avvist

Anonymkode: 7cd81...bed

Skrevet

fordi mange damer tror at de blir oppfattet som billige og lette på tråden. (som er helt feil) eller så er de redd for å bli avvist

Anonymkode: 7cd81...bed

Og derfor står mange av av dem igjen på perrongen, og ser at han drar avgårde, med ei som ikke var like redd. 

• Liker 2
Skrevet

Har blitt spurt om å gå over til Snap av noen menn jeg har datet på Tinder. De er i 40-åra. Har datet et fåtall. Ellers bruker jeg Snap sjeldent, samme med Facebook (det har jeg ikke behov for egentlig), og jeg har ikke Instagram.

K 38 

Anonymkode: 50ddd...01e

Skrevet

Jeg traff mannen via en kompis på restaurant. Poket han på Facebook, sendte meldinger til hverandre før vi møttes 2 dager etterpå. Nå har vi vært gift i 5 år, sammen i 7, 3 barn.

Anonymkode: 73deb...cc2

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg traff mannen via en kompis på restaurant. Poket han på Facebook, sendte meldinger til hverandre før vi møttes 2 dager etterpå. Nå har vi vært gift i 5 år, sammen i 7, 3 barn.

Anonymkode: 73deb...cc2

Tre barn på sju år? 😮

Anonymkode: 2751d...bc8

Skrevet

Hva slags forskjell gjør Snap?

Anonymkode: 761f5...77d

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva slags forskjell gjør Snap?

Anonymkode: 761f5...77d

Det er merkelig hvilket forhold noen har til snap, som noe mystisk og magisk.  Jeg skjønte det først da min siste date begynte å sende dirtysnaps. Dette er en ny verden for meg, og jeg tror kvinner som liker sånt, ser på snap som noe de kun deler med noen få intime.  

Skrevet

Og derfor står mange av av dem igjen på perrongen, og ser at han drar avgårde, med ei som ikke var like redd. 

Nei men jeg har vist litt interesse. Men da føler jeg han holder litt tilbake. Sist jeg traff han var jeg tøffere og viste han med en vennskapelig tone, da følte jeg han ble mer på. Vi er ca like tilbakeholden, så kjenner her må jo ta tak. Det kan være han er interessert. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei men jeg har vist litt interesse. Men da føler jeg han holder litt tilbake. Sist jeg traff han var jeg tøffere og viste han med en vennskapelig tone, da følte jeg han ble mer på. Vi er ca like tilbakeholden, så kjenner her må jo ta tak. Det kan være han er interessert. 

Altså han oppsøker meg, kommer bort der jeg alltid er. Han smiler litt diskret og har meg mye i fokus i samtalen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...