Gå til innhold

Overload av følelser etter dette😭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kom hjem fra tur, jeg har tre barn. Vi var ti dager på reise i utlandet og var tett med mine elskede. Da vi kom hjem dro de rett til faren din sin. Ble helt tom da de dro, kjenner meg deprimert akkurat nå etter turen. Pakket ut alt og kjenner savnet etter dem. 

Er dette normalt? 😔 Savnet etter barnefaren er også tilstedet. 

Anonymkode: ebe5a...821

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvert fall forbmeg. Har kjent på det selv. Savnet etter familien som ikke ble. Det er vanskelige følelser å sortere. Går over når det er normal hverdag igjen. 

Anonymkode: ae913...19c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, hvert fall forbmeg. Har kjent på det selv. Savnet etter familien som ikke ble. Det er vanskelige følelser å sortere. Går over når det er normal hverdag igjen. 

Anonymkode: ae913...19c

Vet det går over fort. Føles bare et evig tomrom akkurat nå og litt ensomt. Det blir bedre... 

Skrevet

Klart det er normalt å savne barna sine! Det hadde vært mye verre hvis man aldri kjente savn. Det er bare et sunnhetstegn ❤️❤️❤️

Anonymkode: 9a1e4...bbf

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Klart det er normalt å savne barna sine! Det hadde vært mye verre hvis man aldri kjente savn. Det er bare et sunnhetstegn ❤️❤️❤️

Anonymkode: 9a1e4...bbf

Ja men jeg følte jeg var så sur på turen, de kranglet og jeg kjeftet. Jeg kunne vært så mye bedre. Angrer nå på at lunta minvar så kort, men der og da ble det ampere. Kjenner bare virkelig savnet etter de nå, og tanken på hvor fint vi hadde det på turen sånn egentlig får meg helt😭

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...