Gå til innhold

Hva er det som skjer med Facebook?

male32

Anbefalte innlegg

Får bare opp gamle innlegg jeg har sett. Hvorfor vises ikke noe nytt? Oppdaterer meg på Facebook 1 gang i døgnet. Har vært sånn i flere dager nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det kan være noe feil. Jeg startet en tråd i forrige uke eller noe, fordi jeg ikke får opp noen som helst som folk jeg kanskje kjenner🤭 Vært sånn i sikkert 1 mnd..når du nevner det får jeg og opp mange gamle innlegg for tiden.

Anonymkode: 9ff31...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får stadig mer håpløse algoritmer, viser meg alt annet enn det jeg vil se. Og gjør det stadig vanskeligere å få feeden i riktig rekkefølge. Det siste er at de har begynt å legge stories i feeden, så enda mer spam og det interessante drukner eller vises ikke. Instagram er snart like ille, ser bare 2-3 bilder og resten er "forslag". Hvorfor kan de ikke heller la meg se hva de jeg faktisk følger poster? I tillegg har det blitt umulig å scrolle, det bare spretter til topps igjen. På insta har jeg heller ingen mulighet til å se ting i rekkefølge, så det er stadig det samme gamle som kommer igjen. Hvis noen nå hadde startet opp sosiale medier som lignet det FB og Instagram var helt i starten, tror jeg det hadde blitt en kjempesuksess. 

Anonymkode: 7ccb5...45c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De får stadig mer håpløse algoritmer, viser meg alt annet enn det jeg vil se. Og gjør det stadig vanskeligere å få feeden i riktig rekkefølge. Det siste er at de har begynt å legge stories i feeden, så enda mer spam og det interessante drukner eller vises ikke. Instagram er snart like ille, ser bare 2-3 bilder og resten er "forslag". Hvorfor kan de ikke heller la meg se hva de jeg faktisk følger poster? I tillegg har det blitt umulig å scrolle, det bare spretter til topps igjen. På insta har jeg heller ingen mulighet til å se ting i rekkefølge, så det er stadig det samme gamle som kommer igjen. Hvis noen nå hadde startet opp sosiale medier som lignet det FB og Instagram var helt i starten, tror jeg det hadde blitt en kjempesuksess. 

Hvordan var FB helt i starten da? 

Anonymkode: 336bb...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebooken min er fullstendig hjemsøkt av de sykeste innleggene. Hva har jeg trykket på for å få opp dette er tankene min hvert 5 sekund. Blokkerer og blokkerer, men nei det er uovervinnelig. Får nesten aldri noen jeg faktisk er venn med, men de er kanskje ikke aktive? 

Å må si, nå er jeg dømmende men noen av de som lager det har serriøse problemer, å politiet burde sjekke dem ut 😣😂

Er enig i at Instagram også er ille, men insta er ikke cursed som facebook, får opp lignende ting av det jeg fra før av liker å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mye rart der om dagen. Får alt mulig rart i feeden, dvs. ting jeg ikke har noe forhold til + gamle innlegg. Bursdagene til folk jeg kjenner, kommer ikke opp, og folk du kanskje kjenner er folk jeg overhodet ikke kjenner eller har noen felles kjente med. Skulle nesten tro at de har sluttet med algoritmer og bare pøser på med tilfeldig innhold😂

Anonymkode: b38dd...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vikarsykepleier
Rosakatt skrev (2 minutter siden):

Facebooken min er fullstendig hjemsøkt av de sykeste innleggene. Hva har jeg trykket på for å få opp dette er tankene min hvert 5 sekund. Blokkerer og blokkerer, men nei det er uovervinnelig. Får nesten aldri noen jeg faktisk er venn med, men de er kanskje ikke aktive? 

Å må si, nå er jeg dømmende men noen av de som lager det har serriøse problemer, å politiet burde sjekke dem ut 😣😂

Er enig i at Instagram også er ille, men insta er ikke cursed som facebook, får opp lignende ting av det jeg fra før av liker å se. 

Ja, det har jeg lagt merke til den siste tiden også, det er veldig lite fra venner og mye fra grupper/reklame/forslag, og jeg har tenkt det samme, at vennene mine ikke er så aktive. Men når jeg søker dem opp er det innlegg jeg aldri har sett. I sommer mistet jeg faktisk en sammenkomst fordi den ikke kom opp hos meg, veldig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan var FB helt i starten da? 

Anonymkode: 336bb...1b6

Først og fremst fikk man se det venner la ut, og i den rekkefølgen de la det ut. Dermed var det mulig å raskt komme ajour med hva som var nytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikarsykepleier skrev (5 minutter siden):

Ja, det har jeg lagt merke til den siste tiden også, det er veldig lite fra venner og mye fra grupper/reklame/forslag, og jeg har tenkt det samme, at vennene mine ikke er så aktive. Men når jeg søker dem opp er det innlegg jeg aldri har sett. I sommer mistet jeg faktisk en sammenkomst fordi den ikke kom opp hos meg, veldig irriterende.

Ånei, det er veldig kjipt 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått varsler flere dager på etterskudd over lengre tid nå. Får heller ikke varsel når noen svarer i en salgsgruppe f.eks. 

Har måttet kutte ut Fb, men synes egentlig det er helt greit. Tidstyv uansett.

Anonymkode: 12b09...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca hvert tredje innlegg på feeden min er "suggested for you". Resten er et veldig tilfeldig utvalg av hva andre har lagt ut. Men det kan være flere dager gammelt, mens nye ting ser jeg ikke i det hele tatt. Bare å klikke seg inn på en tilfeldig venn så ser man at de fleste legger ut mange ting som aldri kommer opp hos meg. Sånn har det vært lenge, så skulle tro folk som skriver innlegg på kg og klager på manglende likes også forsto at man bare ser en brøkdel. Så om innlegget ditt aldri blir likt kan det godt være at ingen har sett det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare reklame og dritt. Får ikke opp noe interessant. Dølt  

Anonymkode: 8c92d...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...