AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Skrevet 12. august 2023 Utrolig hvor mange som er misfornøyd med partneren når det gjelder sex. Kvinner klager over menn som ikke har peiling på hvordan tilfredsstille dem. De er uinteresserte, egoistiske, dvaske, og har for små peniser. Dessuten maser de om sex på feil tidspunkt. Menn klager over for lite sex og at kvinner ikke stiller opp på oralsex, analsex og alle andre fantasier. Hva da hvis vi fikk helt naturtro roboter. Robotmenn som alltid er klare, som kan programmeres til å gjøre akkurat det du ønsker.. hele natta uten pauser. Og robotdamer, som suger når som helst og hvor som helst. Sier aldri nei til noe. Kjefter aldri og har en kropp som aldri forfaller. Ønsker vi dette? Uansett, det jobbes iherdig allerede med å lage dem, og snart kan de være en realitet... Anonymkode: 4b57a...924
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #2 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ønsker vi dette? Nei. Men noen trenger det kanskje for å forstå forskjellen på dukker og kvinner. Anonymkode: 61ae4...afb 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #3 Skrevet 12. august 2023 Nei det er jo en robort ikke ett menneske Anonymkode: 11051...c7f 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #4 Skrevet 12. august 2023 Hvorfor skulle menn gidde å lage sexroboter for kvinner? De får prøve å få til det selv, lykke til Anonymkode: 153d8...8c6 3 1
Yodas Skrevet 13. august 2023 #5 Skrevet 13. august 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor skulle menn gidde å lage sexroboter for kvinner? De får prøve å få til det selv, lykke til Anonymkode: 153d8...8c6 For å tjene penger? 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #6 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ønsker vi dette? Uansett, det jobbes iherdig allerede med å lage dem, og snart kan de være en realitet... Anonymkode: 4b57a...924 Må jo være fint det. For de som vil ha sex med en dukke. selv hadde jeg gått uten sex om en dukke var eneste alternativet….lett. Anonymkode: 3b005...e9e 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #7 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Må jo være fint det. For de som vil ha sex med en dukke. selv hadde jeg gått uten sex om en dukke var eneste alternativet….lett. Anonymkode: 3b005...e9e Det er fordi du tenker på dukke som noe livløst som ligger der. Den dagen vi klarer å lage roboter som lett kan forveksles med et menneske så tenker jeg du sier noe annet. Som singel mann hadde jeg elsket å ha en robot som kunne lage mat og holde huset i orden. Og om den/hun ville dele seng med meg og mine fantasier å hadde det også vært helt fint. Anonymkode: 286cc...c42 2
feliek54 Skrevet 14. august 2023 #8 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 22.11): Utrolig hvor mange som er misfornøyd med partneren når det gjelder sex. Kvinner klager over menn som ikke har peiling på hvordan tilfredsstille dem. De er uinteresserte, egoistiske, dvaske, og har for små peniser. Dessuten maser de om sex på feil tidspunkt. Menn klager over for lite sex og at kvinner ikke stiller opp på oralsex, analsex og alle andre fantasier. Hva da hvis vi fikk helt naturtro roboter. Robotmenn som alltid er klare, som kan programmeres til å gjøre akkurat det du ønsker.. hele natta uten pauser. Og robotdamer, som suger når som helst og hvor som helst. Sier aldri nei til noe. Kjefter aldri og har en kropp som aldri forfaller. Ønsker vi dette? Uansett, det jobbes iherdig allerede med å lage dem, og snart kan de være en realitet... Anonymkode: 4b57a...924 Det vil aldri bli som er person med følelser. selv om den andre ikk sier noe så kan den andre merk følelsene 1
fjord 40 Skrevet 17. august 2023 #10 Skrevet 17. august 2023 Tjaaa men den vil sikkert vere like dyrt som eit hus. Men hadde vert kjekt å prøvd
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #11 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (På 13.8.2023 den 20.58): Må jo være fint det. For de som vil ha sex med en dukke. selv hadde jeg gått uten sex om en dukke var eneste alternativet….lett. Anonymkode: 3b005...e9e Mange kvinner har en dildo Anonymkode: 3de15...f33
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #12 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 22.11): Ønsker vi dette? Uansett, det jobbes iherdig allerede med å lage dem, og snart kan de være en realitet... Nei. Absolutt ikke. Og det vil gjøre enda mer skade på allerede lave fødselstall, samt for lite interaksjon mellom mennesker. Vi er ikke laget for å sitte på hver vår tue med hodet i en skjerm. Vi er gruppedyr. Anonymkode: f49f9...e82 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #13 Skrevet 17. august 2023 I tillegg er det sikkert ekstremt kjipt å få oljelekkasje midt i akten, eller få penis klemt mellom noen tannhjul. Anonymkode: f49f9...e82 1
Gjest takinova Skrevet 17. august 2023 #14 Skrevet 17. august 2023 Dette er vel en av tingene man kan være rimelig sikker på kommer(om menneskeheten består). Da kan du bestille med alle dine egne preferanser. Det vil medføre store etiske spørsmål, for robotene vil være tilnærmet menneskelige og med AI. Vil sex være overgrep mot dem? De kommer til å gjennomføre alle skitne fantasier man kan tenke seg, uten å stille spørsmål ved det. Kan det tenkes at seksualforbrytelser mot mennesker vil forsvinne av den grunn(hvertfall hos de som har råd til roboter)?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #15 Skrevet 17. august 2023 Det er nok fremtiden det ja. Om det blir fullgod erstatning spørs nå, men det tar jo solosex til et nytt nivå for noen. Noen vil vel også sikkert foretrekke roboten over mennesker også, det er jo allerede folk som gifter seg med sexdukken sin.. Selv har jeg sett nok sci fi til å vite at robotene vil reise seg og ta hevn over menneskeheten, så holder meg unna. Anonymkode: cd76d...12b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #16 Skrevet 17. august 2023 takinova skrev (46 minutter siden): Dette er vel en av tingene man kan være rimelig sikker på kommer(om menneskeheten består). Da kan du bestille med alle dine egne preferanser. Det vil medføre store etiske spørsmål, for robotene vil være tilnærmet menneskelige og med AI. Vil sex være overgrep mot dem? De kommer til å gjennomføre alle skitne fantasier man kan tenke seg, uten å stille spørsmål ved det. Kan det tenkes at seksualforbrytelser mot mennesker vil forsvinne av den grunn(hvertfall hos de som har råd til roboter)? Ai er ikke følelser. Følelser har vi for å holde oss i livet, en robot trenger ikke det fordi de lever ikke. Kun ment til å etterligne. De føler ikke smerte. Håper overgripere velger roboter. Anonymkode: 5bab8...82b 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #17 Skrevet 17. august 2023 takinova skrev (3 timer siden): Da kan du bestille med alle dine egne preferanser. Min preferanse er «menneske» En dukke er fortsatt en dukke uansett hvor teknologisk fremskreden den er. Anonymkode: 3b005...e9e 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #18 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (På 14.8.2023 den 11.41): Det er fordi du tenker på dukke som noe livløst som ligger der. Den dagen vi klarer å lage roboter som lett kan forveksles med et menneske så tenker jeg du sier noe annet. Som singel mann hadde jeg elsket å ha en robot som kunne lage mat og holde huset i orden. Og om den/hun ville dele seng med meg og mine fantasier å hadde det også vært helt fint. Anonymkode: 286cc...c42 Nei jeg hadde ikke tenkt noe annet. Min viktigste seksuelle preferanse er «menneske». Skulle gjerne hatt en robot som laget mat og holdt hus i orden. Men jeg hadde ikke hatt roboten i senga nei. Mine fantasier involverer ikke roboter/dukker. Anonymkode: 3b005...e9e 1
Gjest takinova Skrevet 17. august 2023 #19 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ai er ikke følelser. Følelser har vi for å holde oss i livet, en robot trenger ikke det fordi de lever ikke. Kun ment til å etterligne. De føler ikke smerte. Håper overgripere velger roboter. Anonymkode: 5bab8...82b AI vil etterhvert kunne etterligne følelser. Forskerne er allerede i gang med det. Ingen problem å få en AI i fremtiden til å føle "smerte". Hva om det lages barneroboter med kognitive AI-evner som et barn - til pedofile? Fortsatt greit?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #20 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (På 14.8.2023 den 11.41): Det er fordi du tenker på dukke som noe livløst som ligger der. Den dagen vi klarer å lage roboter som lett kan forveksles med et menneske så tenker jeg du sier noe annet. Som singel mann hadde jeg elsket å ha en robot som kunne lage mat og holde huset i orden. Og om den/hun ville dele seng med meg og mine fantasier å hadde det også vært helt fint. Anonymkode: 286cc...c42 Helt enig med deg. Hvis den dagen kommer, er det slutten på verden slik vi kjenner den. Anonymkode: 3368b...a4e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå