AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Skrevet 12. august 2023 Av ulike grunner dukket det opp en mulighet for å gå på middag (på restaurant) med en venn av kjæresten. Vi er tilfeldigvis i samme by og kjæresten har selv foreslått at vi kan møtes. Med andre ord er det ikke noe skjult ved det. Og han fyren er utrolig hyggelig og tror ikke et sekund det ville føles rart i forhold til at han skulle vist mer enn platonisk interesse. men det føles rart å gjøre det. Vet ikke om det har med dårlige erfaringer med å treffe menn på den måten før når det bare skal være vennskap også har det blitt drama senere fordi de ville hele tiden noe mer etc. han her er jo en helt annen type. Men allikevel.. hvorfor føles det så feil? Føler for å komme med en unnskyldning for å ikke treffes. Hadde kjæresten vært der hadde det vært null problem. Så lurer jeg på om noe av vegringen min faktisk kan være en magefølelse? Anonymkode: 13e0d...638
Danseskjørt Skrevet 12. august 2023 #2 Skrevet 12. august 2023 Hvis det føles feil så dropper du det. 4
Nymerïa Skrevet 13. august 2023 #3 Skrevet 13. august 2023 Føles det feil, så føles det feil. Det er ingen grunn til å spekulere mer i det. Hvis du må komme med en unnskyldning sier du at du har så mye program under oppholdet at du trenger å koble av alene. (Jeg regner med at det er jobbtur eller lignende.) 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Skrevet 13. august 2023 Det høres i hvert fall helt snålt ut. Kjenner du denne vennen veldig godt, men har nå ikke møtt han på årevis? Det er liksom eneste setting jeg kan se det som naturlig på noen som helst måte at dere skal gå ut og spise alene. Hva er egentlig settingen for at det ble foreslått at dere to skal gå ut og spise sammen? Anonymkode: dfd35...45d 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #5 Skrevet 13. august 2023 Det har jeg gjort mange ganger. Både med mannlige kollegaer jeg er på jobbreise med, samt med mannlige bekjentskaper og venner som er i samme by. Det er hyggeligere enn å spise på hotellrommet. Jeg synes ikke det er rart, eller i det hele tatt annerledes enn om det hadde vært en kvinne. Det er jo mannen min jeg er sammen med. Om du føler det er merkelig, ligger det andre følelser bak? Usikkerhet i forholdet? Om det kun er tidligere erfaringer så ville jeg bare blåst det bort, og hoppet i det, for å få opplevelsen av at dette er helt ok, og bare hyggelig. Anonymkode: cd288...64f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #7 Skrevet 13. august 2023 Jeg kjenner ikke denne fyren godt i det hele tatt. Jeg har møtt han en gang før, kanskje to. Og det var et år siden! Så jeg tenker at kanskje det er en av grunnene til at jeg føler på det. Liksom litt vel intimt for en jeg nesten ikke kjenner. Han er ingen nær venn av kjæresten heller, iallfall ikke nå lenger. Anonymkode: 13e0d...638
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #8 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg kjenner ikke denne fyren godt i det hele tatt. Jeg har møtt han en gang før, kanskje to. Og det var et år siden! Så jeg tenker at kanskje det er en av grunnene til at jeg føler på det. Liksom litt vel intimt for en jeg nesten ikke kjenner. Han er ingen nær venn av kjæresten heller, iallfall ikke nå lenger. Anonymkode: 13e0d...638 Da ser jeg ikke at kjønn er en faktor her. Det er en som er såpass "fjern" at det er merkelig å bruke tid sammen bare fordi dere er i samme by. Hadde jeg likevel tenkt at det hadde vært kjekt med litt sosialt, i stedet for alene på hotellrom, så hadde jeg gått likevel. Det finnes jo ganske "ufarlige" plasser, der man kan velge å sitte kort, eller lenge, avhengig av hva du føler for. Anonymkode: cd288...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå