AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Skrevet 12. august 2023 Hvordan vet man hvor man selv ligger, og om man sikter for høy/lavt på datingmarkedet? Hvordan vet jeg om jeg for eksempel er en 2er eller 8er? Jeg har en tendens til å jekke ned mine egne preferanser i fysisk utseende på menn, for å finne en som kanskje vil være med meg både fordi jeg da er mer attraktiv enn hva han kanskje ville fått. Eller plasserer jeg meg faktisk for høyt i skalaen selv, og egentlig er på samme nivå som de jeg faktisk leter etter? Hvordan får man indikasjoner på hvor attraktiv man er? Anonymkode: 8f9fc...65f 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #2 Skrevet 12. august 2023 Ditt fokus på skala og utseende, kommer til å ødelegge for deg, når det gjelder å finne noen du passer sammen med. Vær aktiv ute i det sosiale livet, og finn ut hvilke menn du klikker med, og det vil vise seg hvor attraktive dere er for hverandre. Anonymkode: 2063f...92a 6 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #3 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvordan vet man hvor man selv ligger, og om man sikter for høy/lavt på datingmarkedet? Hvordan vet jeg om jeg for eksempel er en 2er eller 8er? Jeg har en tendens til å jekke ned mine egne preferanser i fysisk utseende på menn, for å finne en som kanskje vil være med meg både fordi jeg da er mer attraktiv enn hva han kanskje ville fått. Eller plasserer jeg meg faktisk for høyt i skalaen selv, og egentlig er på samme nivå som de jeg faktisk leter etter? Hvordan får man indikasjoner på hvor attraktiv man er? Anonymkode: 8f9fc...65f Eller man er trygg nok i seg selv til å ikke bry seg med rangering og vet at det er flere vel så viktige faktorer som definerer hvor attraktiv man er, og at en for tung eller ensidig vektlegging av det ytre trekker kraftig ned. Anonymkode: 61553...a85 2
Gjest ti10 Skrevet 12. august 2023 #4 Skrevet 12. august 2023 Ikke tenk på det, ta kontakt med dem du liker, og som du tror passer for deg.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #5 Skrevet 12. august 2023 Har du andre preferanser enn utseende? Anonymkode: b79c8...578
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #6 Skrevet 12. august 2023 Har aldri tenkt på om jeg er for lite eller mye attraktiv for noen jeg er tiltrukket av. Har tenkt forførelse og match.... Anonymkode: 77817...1ac
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #7 Skrevet 12. august 2023 Finn møtesteder som gir rom for å vise personkarakter, meninger og verdier. Det være seg sport, kultur, fritidsaktiviteter, lag og foreninger. Da kommer det av seg selv. Anonymkode: 7d36d...8a6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #8 Skrevet 12. august 2023 Får du bare sex så bommer du. Får du seriøse forhold så treffer du. Anonymkode: 8e00a...24d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #9 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Får du bare sex så bommer du. Får du seriøse forhold så treffer du. Anonymkode: 8e00a...24d Men er alltid mannen penere enn dama hvis det bare blir sex? I absolutt alle tilfeller liksom? (i hele verden). Anonymkode: 22a7a...63c
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #10 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men er alltid mannen penere enn dama hvis det bare blir sex? I absolutt alle tilfeller liksom? (i hele verden). Anonymkode: 22a7a...63c Selvsagt ikke. Anonymkode: 26112...cf7 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #11 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan vet man hvor man selv ligger, og om man sikter for høy/lavt på datingmarkedet? Hvordan vet jeg om jeg for eksempel er en 2er eller 8er? Jeg har en tendens til å jekke ned mine egne preferanser i fysisk utseende på menn, for å finne en som kanskje vil være med meg både fordi jeg da er mer attraktiv enn hva han kanskje ville fått. Eller plasserer jeg meg faktisk for høyt i skalaen selv, og egentlig er på samme nivå som de jeg faktisk leter etter? Hvordan får man indikasjoner på hvor attraktiv man er? Anonymkode: 8f9fc...65f Hvor gammel er du? Om du er over 20 år bør livet allerede ha vist deg hvor du ligger. Dette gjennom hvor mye oppmerksomhet du får, hva slags type menn som responderer på deg, hvordan dater går, hvordan responsen er i ettertid osv. Anonymkode: 3ca09...53a 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #12 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er du? Om du er over 20 år bør livet allerede ha vist deg hvor du ligger. Dette gjennom hvor mye oppmerksomhet du får, hva slags type menn som responderer på deg, hvordan dater går, hvordan responsen er i ettertid osv. Anonymkode: 3ca09...53a Hvis man er ei pen og slank dame på 34 (har vært modell en kort periode i 20-åra) og blir ofte avvist etter første Tinder-date (datet 8 stk), betyr det at menn ikke finner meg attraktiv? 🤔 Bør jeg gå etter menn som er en lavere liga på en måte da? Anonymkode: 22a7a...63c
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #13 Skrevet 12. august 2023 Er ikke TS, sorry avsporing. Jeg har hatt et lengre forhold bak meg. Anonymkode: 22a7a...63c
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #14 Skrevet 12. august 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Men er alltid mannen penere enn dama hvis det bare blir sex? I absolutt alle tilfeller liksom? (i hele verden). Anonymkode: 22a7a...63c Det vet du vel svaret på selv, selvfølgelig er det unntak. Men på det jevne så er det sånn at de som sutrer over å bare få sex bommer grovt. Anonymkode: 8e00a...24d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #15 Skrevet 12. august 2023 Det er enkelt. Se på de som viser interesse for deg. Det er nivået ditt. Anonymkode: 28960...349 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #16 Skrevet 12. august 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis man er ei pen og slank dame på 34 (har vært modell en kort periode i 20-åra) og blir ofte avvist etter første Tinder-date (datet 8 stk), betyr det at menn ikke finner meg attraktiv? 🤔 Bør jeg gå etter menn som er en lavere liga på en måte da? Anonymkode: 22a7a...63c De mannfolka kan ofte også få en pen slank (wtf slank? Er det liksom bra? Mener du fit, trent, stram?) som er 28. Så du blir valgt vekk til fordel for henne om det er menn i tredveårene du dater. Anonymkode: 28960...349
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #17 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er enkelt. Se på de som viser interesse for deg. Det er nivået ditt. Anonymkode: 28960...349 Og hvis ingen viser interesse IRL? Betyr det at man er for gammel? 🤔 Mine arenaer er butikken (Rema), jobben (kvinneyrke) og møte noen få venninner. Så menn ser jeg bare på butikken/ på gata. Ingen som sjekker meg opp der da 🙈 Men får en del likes på Tinder fra veldig ulike menn, ikke mange modell-pene, men mange flotte og mange eldre enn meg. Anonymkode: 22a7a...63c
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #18 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De mannfolka kan ofte også få en pen slank (wtf slank? Er det liksom bra? Mener du fit, trent, stram?) som er 28. Så du blir valgt vekk til fordel for henne om det er menn i tredveårene du dater. Anonymkode: 28960...349 Nei, dater menn på 45-50 år. Anonymkode: 22a7a...63c
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #19 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis man er ei pen og slank dame på 34 (har vært modell en kort periode i 20-åra) og blir ofte avvist etter første Tinder-date (datet 8 stk), betyr det at menn ikke finner meg attraktiv? 🤔 Bør jeg gå etter menn som er en lavere liga på en måte da? Anonymkode: 22a7a...63c Nei, du bør utvide din horisont og interesser, så du blir en interessant person. Du bør hente frem og pleie din sexyness, for menn er (som kvinner) ikke interessert i en de ikke tenner på. Du bør begynne å flørte mer, for ellers oppstår det ingen gnist. Eventuelt du bør jobbe med ditt språk og presentasjon av deg selv, for menn er ikke interessert i en kvinne de ikke vil være stolt av å presentere for foreldre og kolleger. "Feilen" din ligger antagelig på ett eller flere av disse punktene. Anonymkode: 95b45...e45 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #20 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De mannfolka kan ofte også få en pen slank (wtf slank? Er det liksom bra? Mener du fit, trent, stram?) som er 28. Så du blir valgt vekk til fordel for henne om det er menn i tredveårene du dater. Anonymkode: 28960...349 Jeg er lett trent, trener 4 ganger i uken på Sats, men Sats er ikke et sjekkested. Dater menn mellom 45-50. Anonymkode: 22a7a...63c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå