AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Skrevet 12. august 2023 Kort fortalt så traff vi på tinder og har vært på en del dates, men i det siste har hun blitt veldig treig på å svare på meldinger, og jeg er redd for å miste henne. Hun vet at jeg driver med musikk som hobby, og vi er begge veldig glad i musikk, så jeg tenkte kanskje dette kan være verdt et forsøk på å vinne henne tilbake... Hvis ikke vet jeg ikke hva annet jeg kan gjøre. https://voca.ro/1mmxOUBSFkBL Anonymkode: 1e37f...58d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #2 Skrevet 12. august 2023 Jeg ville oppsøkt henne og sunget den "live". Kvinner er svake for slike gester. Anonymkode: e35ae...2b7
Kipling Skrevet 12. august 2023 #3 Skrevet 12. august 2023 Hvis problemet er at hun mister interessen så pleier det å overbevise henne om hvor mye du bryr deg å skade mer enn det hjelper, men om det er det eneste trekket du har, så hvorfor ikke prøve… 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #5 Skrevet 12. august 2023 Uten at du forklarer mer rundt relasjonen deres, så er jeg redd en sang kan bli litt mye? Det er vondt å føle at noen trekker seg unna, men det hjelper faktisk ikke at du 'øker innsatsen' på denne måten. Om noe kan det gjøre at hun trekker seg enda mer unna. Kan du ikke heller sende en melding og si det du har skrevet her? At du føler dere glir litt fra hverandre, og at det ikke er noe du ønsker, fordi hun betyr mye for deg? Det er mer enn nok! Anonymkode: 47563...3c5 5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #6 Skrevet 12. august 2023 Trodde først det var en låt av Fattern. Anonymkode: 44da1...ab2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #7 Skrevet 12. august 2023 Det kan gå begge veier, men verdt et forsøk. Anonymkode: 458be...dea 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #8 Skrevet 13. august 2023 Nei, det vil nok ikke virke. Hvis hun trekker seg unna, så er det en grunn, ikke følg etter henne. Anonymkode: 2fadc...c4c 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #10 Skrevet 13. august 2023 Hvem ville ikke blitt glad og smigret over dette? Men synes du bør fremføre låta live. Har du venner som kan spille sammen med deg? Still dere opp et sted hun må passere på vei til jobb/studiested. Love is in the aaaair! Anonymkode: 4086f...8b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå