AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Skrevet 12. august 2023 For et par år siden kom legen min frem til at jeg har angst. Det har gitt meg en del plager, hvor det mest fremtredende er sterk indre uro, kvalme, klarer ikke legge meg og blir så trøtt at jeg ser syner, men også ekstremt anspent og jeg får muskelspenninger i bena og en del i armene til den grad at det gjør vondt. Etter jeg ble skilt har det egentlig gått litt over, men nå har det altså kommet kjempesterkt tilbake og varer hele dagen fremfor på kvelden. Jeg ser selvsagt ikke syner når jeg ikke er trøtt, men alle de andre plagene er der.. Denne uken er det for heftig og jeg er rett og slett sliten. Etter skilsmissen flyttet jeg langt unna by a til by b, og fastlegen min er altså i by c. I denne byen er det Ingen ledige leger (står på venteliste som ikke beveger seg) og jeg føler nå at jeg ikke orker å plages med dette for jeg har jobb, nettopp begynt ny utdanning, barn og lite tid. Er det noe jeg kan gjøre? Noen som har noen fine tips til hverdagen hva gjør dere når ting er ekstra dritt? Anonymkode: 57239...88c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå