AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Skrevet 12. august 2023 Jeg får sånn 100-200 likes om dagen på tinder..meen det er bare uattraktive som liket meg. Menn som ser ut som de er veldig opptatt av biler, har gått "livets harde skole", typisk menn jeg ikke vil falle for. Og veldig mange på 40+. Jeg er 32. Av 200 liker, er det kanskje én jeg vil like tilbake. Hvorfor trykker disse mennene liker på meg? Jeg har skrevet ganske tydelig i profilen min at jeg er feminist, opptatt av politikk, osv. Jeg er vel midt på treet rent utseendemessig, har nok ikke de beste bildene heller, syns det er så kleint med sånne fasadebilder. Så jeg har bilder hvor jeg ikke vises så godt, men syns bildestilen min sier mer om meg som person. Ingen turbilder eller "flotte" bilder. I virkeligheten får jeg mer oppmerksomhet av mer attraktive menn..men jeg er nok litt nisje, med mine sære interesser. Hvorfor liker ikke attraktive menn meg på tinder? Anonymkode: 7a89d...81f
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #2 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor liker ikke attraktive menn meg på tinder? Anonymkode: 7a89d...81f Fordi du ikke tilbyr det de er ute etter. Anonymkode: febd6...3f5 15 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #3 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg får sånn 100-200 likes om dagen på tinder..meen det er bare uattraktive som liket meg. Menn som ser ut som de er veldig opptatt av biler, har gått "livets harde skole", typisk menn jeg ikke vil falle for. Og veldig mange på 40+. Jeg er 32. Av 200 liker, er det kanskje én jeg vil like tilbake. Hvorfor trykker disse mennene liker på meg? Jeg har skrevet ganske tydelig i profilen min at jeg er feminist, opptatt av politikk, osv. Jeg er vel midt på treet rent utseendemessig, har nok ikke de beste bildene heller, syns det er så kleint med sånne fasadebilder. Så jeg har bilder hvor jeg ikke vises så godt, men syns bildestilen min sier mer om meg som person. Ingen turbilder eller "flotte" bilder. I virkeligheten får jeg mer oppmerksomhet av mer attraktive menn..men jeg er nok litt nisje, med mine sære interesser. Hvorfor liker ikke attraktive menn meg på tinder? Anonymkode: 7a89d...81f Huffda... som "midt på treet" fortjener du selvsagt bare det beste! Anonymkode: b0250...f64 12 4 6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #4 Skrevet 12. august 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg får sånn 100-200 likes om dagen på tinder..meen det er bare uattraktive som liket meg. Menn som ser ut som de er veldig opptatt av biler, har gått "livets harde skole", typisk menn jeg ikke vil falle for. Og veldig mange på 40+. Jeg er 32. Av 200 liker, er det kanskje én jeg vil like tilbake. Hvorfor trykker disse mennene liker på meg? Jeg har skrevet ganske tydelig i profilen min at jeg er feminist, opptatt av politikk, osv. Jeg er vel midt på treet rent utseendemessig, har nok ikke de beste bildene heller, syns det er så kleint med sånne fasadebilder. Så jeg har bilder hvor jeg ikke vises så godt, men syns bildestilen min sier mer om meg som person. Ingen turbilder eller "flotte" bilder. I virkeligheten får jeg mer oppmerksomhet av mer attraktive menn..men jeg er nok litt nisje, med mine sære interesser. Hvorfor liker ikke attraktive menn meg på tinder? Anonymkode: 7a89d...81f Mulig du allerede har svaret på spørsmålet ditt, men at du ikke ser det selv ... Anonymkode: f4758...212 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #5 Skrevet 12. august 2023 Fordi du har vært nødløsningen til en 10/10 en gang og tror nå at du kan velge og vrake i 10/10 ligaen. Anonymkode: 11fd8...1e5 15 1 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #6 Skrevet 12. august 2023 Hva har dine interesser for feminisme og politikk med hvorvidt attraktive menn liker deg på Tinder eller ikke? Mennesker finner seg ofte partnere som er på noen lunde samme plass utseendemessig, så hvis du er midt på treet utseendemessig og i tillegg har bilder hvor du viser lite av deg selv sier det seg selv at få attraktive menn trykker liker på deg. Det er flust av pene kvinner som fremhever utseendet sitt på bildene sine. Mange menn forbinder også feminister med kvinner som ikke vedlikeholder utseendet sitt, ikke barberer seg, ikke legger inn en innsats for mannen sin og som er vanskelige å være rundt (selv om det ikke alltid er tilfellet). Anonymkode: 01b57...d2b 9 1 1
Grüner Skrevet 12. august 2023 #7 Skrevet 12. august 2023 Alle liker de kjekkeste gutta, så de kan velge og vrake i damer. Men når du beskriver deg selv som midt på treet utseendemessig, med sære interesser og har dårlige bilder i tillegg, står du nok dessverre ikke øverst på ønskelista deres. 11 1 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #8 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hva har dine interesser for feminisme og politikk med hvorvidt attraktive menn liker deg på Tinder eller ikke? Mennesker finner seg ofte partnere som er på noen lunde samme plass utseendemessig, så hvis du er midt på treet utseendemessig og i tillegg har bilder hvor du viser lite av deg selv sier det seg selv at få attraktive menn trykker liker på deg. Det er flust av pene kvinner som fremhever utseendet sitt på bildene sine. Mange menn forbinder også feminister med kvinner som ikke vedlikeholder utseendet sitt, ikke barberer seg, ikke legger inn en innsats for mannen sin og som er vanskelige å være rundt (selv om det ikke alltid er tilfellet). Anonymkode: 01b57...d2b Kanskje det at de færreste som er opptatt av motor og livets harde skole er feminister selv? Jeg er ikke TS, men skjønner akkurat hva hun mener. Jeg tror problemet med tinder er at de bra mennene allerede er tatt. Anonymkode: 184b9...7e7 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #9 Skrevet 12. august 2023 Mann her, men jeg gidder ikke kaste meg på sammen med apeberget her. La meg heller se litt på tallene. 1 av 200, betyr at du med godvilje får til å matche med én pr dag. Halvparten får du ikke kontakt med, men realistisk burde du kunne få en date annenhver uke, eller oftere? Hvor galt er det? Med å jobbe litt med profilen, og faktisk ha klare bilder av deg selv, i dagligdagse og fritidsaktiviteter, så vil du sikkert bedre det drastisk. Du er en nisjedame, så hvorfor skal du være så populær? Anonymkode: 48790...bb6 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #10 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg får sånn 100-200 likes om dagen på tinder..meen det er bare uattraktive som liket meg. Menn som ser ut som de er veldig opptatt av biler, har gått "livets harde skole", typisk menn jeg ikke vil falle for. Og veldig mange på 40+. Jeg er 32. Av 200 liker, er det kanskje én jeg vil like tilbake. Hvorfor trykker disse mennene liker på meg? Jeg har skrevet ganske tydelig i profilen min at jeg er feminist, opptatt av politikk, osv. Jeg er vel midt på treet rent utseendemessig, har nok ikke de beste bildene heller, syns det er så kleint med sånne fasadebilder. Så jeg har bilder hvor jeg ikke vises så godt, men syns bildestilen min sier mer om meg som person. Ingen turbilder eller "flotte" bilder. I virkeligheten får jeg mer oppmerksomhet av mer attraktive menn..men jeg er nok litt nisje, med mine sære interesser. Hvorfor liker ikke attraktive menn meg på tinder? Anonymkode: 7a89d...81f Sikkert fordi attraktive menn ikke finner deg attraktive. Anonymkode: ec397...647 2 1
GrønnNellik68 Skrevet 12. august 2023 #11 Skrevet 12. august 2023 (endret) ts stå på krava dine ikke senk de og ta til takke med noe bare for di ørten folk på kg sier du skal.... du skal gjøre akkurat slik det passer deg. Du vet selv når du treffer på noen som du får interesse for og ikke. Endret 12. august 2023 av GrønnNellik68 6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #12 Skrevet 12. august 2023 Jeg var litt utydelig i HI. Jeg har ikke høye krav utseendemessig til menn. Jeg trykker alltid nei på kjekkasene som jeg vet jeg ikke har sjans på likevel. Men, av de mennene som er interessert i politikk, har utdanning og ikke speilselfier i bar overkropp - det er de jeg skulle ønske trykket liker på meg. Altså menn jeg kan identifisere meg med..som godt kan være 5/10 på rent utseende. Jeg blir uansett mer tiltrukket av sjarm enn utseende... Anonymkode: 7a89d...81f 3 2
AnonymkvinneViken Skrevet 12. august 2023 #13 Skrevet 12. august 2023 Jeg tror litt på dette at de beste mennene blir tatt først, og er man flere år på Tinder så er det ofte en grunn til det. Selv har jeg vært til og fra på Tinder i 1,5 år og datet noen få (ikke noe bedre selv). Jeg tror vel også at mange attraktive menn ikke trenger å være på Tinder, de finner jo raskt kjæreste IRL. Er selv ei dame sånn midt på treet, men eldre enn deg, TS. Vil beskrive meg som ikke kresen, men personligheten til mannen og kjemien betyr mest er min erfaring. 1
Isambard Skrevet 12. august 2023 #14 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg var litt utydelig i HI. Jeg har ikke høye krav utseendemessig til menn. Jeg trykker alltid nei på kjekkasene som jeg vet jeg ikke har sjans på likevel. Men, av de mennene som er interessert i politikk, har utdanning og ikke speilselfier i bar overkropp - det er de jeg skulle ønske trykket liker på meg. Altså menn jeg kan identifisere meg med..som godt kan være 5/10 på rent utseende. Jeg blir uansett mer tiltrukket av sjarm enn utseende... Anonymkode: 7a89d...81f Jeg ville ikke vært skeptisk til at du er feminist, men jeg ville vært skeptisk til alle som flagger politisk standpunkt i en sjekkeapp. 5 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #15 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men, av de mennene som er interessert i politikk, har utdanning og ikke speilselfier i bar overkropp - det er de jeg skulle ønske trykket liker på meg. Altså menn jeg kan identifisere meg med..som godt kan være 5/10 på rent utseende. Jeg blir uansett mer tiltrukket av sjarm enn utseende... Jeg ville jo tenke at en tjeneste som Match, ville passe bedre for deg? Da kan du sende melding til de du har sans for, og håpe på en god dialog. Som en nisjemann, som har vært på utkikk etter nisjedamer, har jeg fått endel interesse på denne måten, og hun som nå er kjæresten min, var ei jeg i utgangspunktet ikke klikket liker på. God og morsom kommunikasjon, er turn on nr.1 Anonymkode: 48790...bb6 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #16 Skrevet 12. august 2023 GrønnNellik68 skrev (22 minutter siden): ts stå på krava dine ikke senk de og ta til takke med noe bare for di ørten folk på kg sier du skal.... du skal gjøre akkurat slik det passer deg. Du vet selv når du treffer på noen som du får interesse for og ikke. Ingen som sier hun skal senke krava, men det er forskjell på høye krav og urealistiske krav. Anonymkode: ec397...647 4
GrønnNellik68 Skrevet 12. august 2023 #17 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ingen som sier hun skal senke krava, men det er forskjell på høye krav og urealistiske krav. Anonymkode: ec397...647 hva vet du om hun har urealistiske krav? 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #18 Skrevet 12. august 2023 GrønnNellik68 skrev (29 minutter siden): hva vet du om hun har urealistiske krav? Se opp, der vil du se poenget mitt fly over hode ditt. Anonymkode: ec397...647 2
Rosakatt Skrevet 12. august 2023 #19 Skrevet 12. august 2023 Om du liker dem du møter i virkeligheten bedre, hvorfor ikke date dem? 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #20 Skrevet 12. august 2023 43 minutter siden, GrønnNellik68 said: hva vet du om hun har urealistiske krav? 😑 Anonymkode: 142e5...30c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå