Gå til innhold

Lesbisk analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er det du vil ha svar på?

Anonymkode: ddfbc...2ca

Jeg er ikke ts, ikke jeg som vil ha svar. Det som er så tåpelig er at flere kommer inn og legger ut om hvor teit de synes spørsmålet er.

Dette er et diskusjonsforum, det spørres om masse rart. Om man ikke liker et spørsmål er det bare å surfe videre.

Anonymkode: 062af...172

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke ts, ikke jeg som vil ha svar. Det som er så tåpelig er at flere kommer inn og legger ut om hvor teit de synes spørsmålet er.

Dette er et diskusjonsforum, det spørres om masse rart. Om man ikke liker et spørsmål er det bare å surfe videre.

Anonymkode: 062af...172

Ok. Men ts har fått ærlige svar på det ts lurte på da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jepp, med dildoer og strap-on.

Anonymkode: 5e64e...3fe

Hvorfor bruker lesber didoer og strap-on, når de i utgangspunktet ikke er glad i, eller vil ha kuk? Tenker at det beste hadde vært å få noe ekte kjøtt og blod 🤷‍♂️

Skrevet
Mr.Biff skrev (27 minutter siden):

Hvorfor bruker lesber didoer og strap-on, når de i utgangspunktet ikke er glad i, eller vil ha kuk? Tenker at det beste hadde vært å få noe ekte kjøtt og blod 🤷‍♂️

Du kan stille samme spørsmål til hetro menn som liker å bli pegget. Svar fordi det er gott.

Anonymkode: ed9cb...465

• Liker 1
Skrevet
Mr.Biff skrev (2 timer siden):

Apropos dumme spørsmål. Svaret på dette er enkelt. Det er fordi man ikke vil ha kuk. Man foretrekker at en dame trer på seg dildo fremfor en mannekropp. En strap-on går også an å ta av , det går ikke an med en kuk. Man foretrekker å slikke en fitte , fremfor å suge en kuk.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Apropos dumme spørsmål. Svaret på dette er enkelt. Det er fordi man ikke vil ha kuk. Man foretrekker at en dame trer på seg dildo fremfor en mannekropp. En strap-on går også an å ta av , det går ikke an med en kuk. Man foretrekker å slikke en fitte , fremfor å suge en kuk.

Nettopp.... :) Man er rimelig tett om man ikke forstått dette. En mann som får analt med strap-on fra dama si vil nok ikke ha en mann...

Anonymkode: 5e64e...3fe

Skrevet

Jeg husker ikke helt hvilken undersøkelse det var (kanskje det var den store danske befolkningsundersøkelsen om seksualvaner), men den konkluderte med at analsex er uhyre sjedent blant lesbiske. Her inne får man som vanlig  et helt feil inntrykk av hva som er normalt.

Anonymkode: 4c074...9ff

• Nyttig 4
Skrevet

Nå er ikke jeg lesbisk, men held denne idéen om at det er en sterk sammenheng mellom legning (hvem man blir forelsket i, tiltrukket av, og glad i) og preferanse for konkrete seksuelle handlinger, er så håpløs. Vi har alle en kropp, med ulike erotiske muligheter. Så gjør man det beste ut av det.

Mye av grunnen til at heterofile par som oftest har vaginalsex, er at det er praktisk. Ikke fordi det ikke finnes alternativer, eller fordi menn eller kvinner ikke liker å gjøre andre ting i senga.

Ditto for analsex mellom homofile menn.

For lesbiske er oralsex det enkleste, men det betyr jo ikke at det er ALT det dreier seg om.

Mellom to kvinner er for eksempel dobbeldildo en løsning som er laget spesielt for at to kan oppleve penetrering samtidig. Den funker like godt analt som vaginalt. Ja, med to dobbeldildoer kan begge kvinner nyte både vaginal og anal penetrering samtidig. Trenger ikke mye fantasi for å forstå det.

Skrevet
Mr.Biff skrev (16 timer siden):

Fordi kuken sitter på en mann, og det tenner ikke vi på. Likevel er det mange som får nytelse av å kjenne noe inni seg, men man vil heller ha det fra en kvinne med strapon fordi kvinnen tenner man på.

Anonymkode: eb915...516

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 20.40):

Det jeg ikke forstår med slike tråder; hvorfor ikke bare spør «hvor langt er et tau».

Finnes det hetro par som driver med anal? Ja. Finner det hetro par som ikke gjør det? Ja. Finnes det homofile menn som driver med anal? Ja. Finnes det homofile menn som ikke gjør det? Ja. Finnes det lesbiske som driver med anal? Ja. Finnes det lesbiske som ikke gjør det? Ja.

Og slik kan man fortsette. Mennesker er mennesker. Noen liker anal, noen liker det ikke. Noen liker piv, noen liker det ikke. Noen liker oral, noen liker det ikke.

Verden er ikke svart og hvit. Selv om noen er lesbiske, så betyr ikke det at de aldri driver med noen form for penetrering. For det finnes de som får nytelse ut av det. Og man trenger ikke å være tiltrukket av menn for å like det.

Anonymkode: 8b9e9...a05

En må være utstyrt fra naturen sin side med ustyr til å bedrive dette. Ellers er det ikke riktig.

Anonymkode: 3f0db...a81

Skrevet

Er jo nok av de som er perverse også, så helt sikkert.

Anonymkode: 24b65...a04

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er jo nok av de som er perverse også, så helt sikkert.

Anonymkode: 24b65...a04

Hva er perverst med anal?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 19.48):

Driver lesbiske par med analsex. I følge alle tråder der analsex er tema her på KG virker det som at kvinner har ingen glede av slik aktivitet. Så jeg spør, driver dere lesbiske kvinner med analsex?

Hei. 
Jeg og venninna mi har hatt en del sex sammen, og vi liker å leke med både buttplugger og kuler. Det er både spennende og deilig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 19.48):

Driver lesbiske par med analsex. 

Noen lesbiske par.

Selv har jeg aldri hatt analsex med noen av mine partnere. Uinteressant for min del, og ingen av de jeg hat vært med har hatt en «greie» for det heller.

Anonymkode: 66eb5...ba8

Skrevet
On 8/12/2023 at 8:52 PM, Guest Chanel said:

Svarer på spørsmålet for å svare. Du vet ikke om jeg er lesbisk, eller om jeg liker analsex. Avviser ikke spørsmålet men jeg synes det er et tomt et.

Like tomt som ditt svar. Spørsmålet er helt kurant for som TS sier er det nesten unison avvisning av anal på KG.  

Anonymkode: 3993f...19a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Like tomt som ditt svar. Spørsmålet er helt kurant for som TS sier er det nesten unison avvisning av anal på KG.  

Anonymkode: 3993f...19a

Stemmer det. Det var akkurat det jeg var ute etter. Å få oppklaring på at kvinner kan nyte analsex. Tenkte meg at anti anal gjengen kom til å slite med argumentasjon mot en minoritet gruppe der innehar individer av samme kjønn (kvinner). Har sett hvertfall ei av de i anti anal gjengen men ene hun har å komme med, er hva teit spørsmålet mitt er.

Ts ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Stemmer det. Det var akkurat det jeg var ute etter. Å få oppklaring på at kvinner kan nyte analsex. Tenkte meg at anti anal gjengen kom til å slite med argumentasjon mot en minoritet gruppe der innehar individer av samme kjønn (kvinner). Har sett hvertfall ei av de i anti anal gjengen men ene hun har å komme med, er hva teit spørsmålet mitt er.

Ts ❤️

Det er generelt en god idé å unngå fremmedord man ikke kjenner betydningen av.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er generelt en god idé å unngå fremmedord man ikke kjenner betydningen av.

Og poenget ditt er?

Skrevet

Har ikke hatt analsex i noen av mine forhold med kvinner. Det har aldri vært et tema. Skal innrømme at jeg hadde blitt veldig overrasket hvis jeg hadde gått inn i et forhold med en kvinne nå og fått forespørsel om dette. Har heller ikke hørt det nevnt av lesbiske venninner eller bekjente. Jeg tror, som en nevner tidligere i tråden, at dette nok er en sjeldenhet. Skal jeg gjette så kommer det vel av at det ikke er fysisk godt. Det vil alltid finnes noen som tenner på ting som ikke føles godt, men ja, det er nok svært sjeldent.

Anonymkode: 3da3d...752

• Liker 2
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg og kjæresten min liker begge analsex, både fingring, slikking og av og til fisting. 

Gjort riktig med forsiktighet og god kommunikasjon er det deilig, veldig deilig. 

Fisting gir meg noen helt syke orgasmer :hoppendeglad:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...