AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Skrevet 12. august 2023 Driver lesbiske par med analsex. I følge alle tråder der analsex er tema her på KG virker det som at kvinner har ingen glede av slik aktivitet. Så jeg spør, driver dere lesbiske kvinner med analsex? Anonymkode: ed9cb...465 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #2 Skrevet 12. august 2023 Ja. Og vi har absolutt glede av det. Vi er egentlig ikke et par da ,men så godt som. Har møtt hverandre jevnlig lenge. Anonymkode: ddfbc...2ca 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #3 Skrevet 12. august 2023 Venninna mi sier ihvertfall det. Anonymkode: 1ba61...d80 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #4 Skrevet 12. august 2023 Jepp, med dildoer og strap-on. Anonymkode: 5e64e...3fe 1 1
Gjest Chanel Skrevet 12. august 2023 #5 Skrevet 12. august 2023 Disse spørsmålene er så teite! JA, det finnes nok et mangfold av lesbiske som liker analsex. Å være lesbisk er ikke sammenhengende med annet enn seksuell tiltrekning til eget kjønn. Seksuell tiltrekning er mye og varierer veldig. Det er vel derfor noen faktisk er lesbiske i utgangspunktet..
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #6 Skrevet 12. august 2023 Chanel skrev (4 minutter siden): Disse spørsmålene er så teite! JA, det finnes nok et mangfold av lesbiske som liker analsex. Å være lesbisk er ikke sammenhengende med annet enn seksuell tiltrekning til eget kjønn. Seksuell tiltrekning er mye og varierer veldig. Det er vel derfor noen faktisk er lesbiske i utgangspunktet.. Selvsagt. Det finnes lesbiske som har hovedfokus på anal ,det finnes lesbiske som synes det er greit men som ikke synes det er en favoritt ,og det finnes lesbiske som synes at det er frastøtende. På samme måte som hos alle andre. Det finnes også homofile menn (og nå må de som kaller dem for rumpiser holde seg fast) som ikke liker analsex. Anonymkode: ddfbc...2ca 6
Gjest Chanel Skrevet 12. august 2023 #7 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Selvsagt. Det finnes lesbiske som har hovedfokus på anal ,det finnes lesbiske som synes det er greit men som ikke synes det er en favoritt ,og det finnes lesbiske som synes at det er frastøtende. På samme måte som hos alle andre. Det finnes også homofile menn (og nå må de som kaller dem for rumpiser holde seg fast) som ikke liker analsex. Anonymkode: ddfbc...2ca Nettopp!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #8 Skrevet 12. august 2023 Det jeg ikke forstår med slike tråder; hvorfor ikke bare spør «hvor langt er et tau». Finnes det hetro par som driver med anal? Ja. Finner det hetro par som ikke gjør det? Ja. Finnes det homofile menn som driver med anal? Ja. Finnes det homofile menn som ikke gjør det? Ja. Finnes det lesbiske som driver med anal? Ja. Finnes det lesbiske som ikke gjør det? Ja. Og slik kan man fortsette. Mennesker er mennesker. Noen liker anal, noen liker det ikke. Noen liker piv, noen liker det ikke. Noen liker oral, noen liker det ikke. Verden er ikke svart og hvit. Selv om noen er lesbiske, så betyr ikke det at de aldri driver med noen form for penetrering. For det finnes de som får nytelse ut av det. Og man trenger ikke å være tiltrukket av menn for å like det. Anonymkode: 8b9e9...a05 5 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #9 Skrevet 12. august 2023 Jeg synes det var et godt spørsmål. Dersom flere svarer, og ikke en som forteller at alle er ulike. Det vet vi jo fra før. Derfor slike spørsmål, så hver enkelt kan svare, ut fra sin egen mening, ikke andres. Så kan ts oppsummere, og kanskje bli litt klokere. Anonymkode: 18e26...770 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #10 Skrevet 12. august 2023 Chanel skrev (40 minutter siden): Disse spørsmålene er så teite! JA, det finnes nok et mangfold av lesbiske som liker analsex. Å være lesbisk er ikke sammenhengende med annet enn seksuell tiltrekning til eget kjønn. Seksuell tiltrekning er mye og varierer veldig. Det er vel derfor noen faktisk er lesbiske i utgangspunktet.. AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Selvsagt. Det finnes lesbiske som har hovedfokus på anal ,det finnes lesbiske som synes det er greit men som ikke synes det er en favoritt ,og det finnes lesbiske som synes at det er frastøtende. På samme måte som hos alle andre. Det finnes også homofile menn (og nå må de som kaller dem for rumpiser holde seg fast) som ikke liker analsex. Anonymkode: ddfbc...2ca AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det jeg ikke forstår med slike tråder; hvorfor ikke bare spør «hvor langt er et tau». Finnes det hetro par som driver med anal? Ja. Finner det hetro par som ikke gjør det? Ja. Finnes det homofile menn som driver med anal? Ja. Finnes det homofile menn som ikke gjør det? Ja. Finnes det lesbiske som driver med anal? Ja. Finnes det lesbiske som ikke gjør det? Ja. Og slik kan man fortsette. Mennesker er mennesker. Noen liker anal, noen liker det ikke. Noen liker piv, noen liker det ikke. Noen liker oral, noen liker det ikke. Verden er ikke svart og hvit. Selv om noen er lesbiske, så betyr ikke det at de aldri driver med noen form for penetrering. For det finnes de som får nytelse ut av det. Og man trenger ikke å være tiltrukket av menn for å like det. Anonymkode: 8b9e9...a05 Disse tre svarene over, er altså for meg idiotsvar, som ingen blir klokere av. Dette er selvfølgeligheter. Anonymkode: 18e26...770 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #11 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Disse tre svarene over, er altså for meg idiotsvar, som ingen blir klokere av. Dette er selvfølgeligheter. Anonymkode: 18e26...770 Om det er selvfølgeligheter, så er det ikke noe poeng i å spørre, for alle burde vite at det er en selvfølge at vi alle er ulike, og at det finnes lesbiske som driver med anal. Spørsmål allerede besvart… Anonymkode: 8b9e9...a05
Gjest Chanel Skrevet 12. august 2023 #12 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Disse tre svarene over, er altså for meg idiotsvar, som ingen blir klokere av. Dette er selvfølgeligheter. Anonymkode: 18e26...770 Hva er det man skal bli klokere på? Spørsmålet er om det finnes lesbiske som liker analsex.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #13 Skrevet 12. august 2023 Chanel skrev (1 minutt siden): Hva er det man skal bli klokere på? Spørsmålet er om det finnes lesbiske som liker analsex. Ts ville høre fra lesbiske, om de praktiserer analsex. Ikke hva du mener, og at det alltids er noen som gjør det. Svarer 5 ja, og 5 nei, så forteller det mye mer enn det du formidler, at alle er forskjellige. At alle er forskjellige vet vi fra før. La folk få spørre om ting de lurer på. Framfor å trekke fram lengder på tau. Anonymkode: 18e26...770
Gjest Chanel Skrevet 12. august 2023 #14 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts ville høre fra lesbiske, om de praktiserer analsex. Ikke hva du mener, og at det alltids er noen som gjør det. Svarer 5 ja, og 5 nei, så forteller det mye mer enn det du formidler, at alle er forskjellige. At alle er forskjellige vet vi fra før. La folk få spørre om ting de lurer på. Framfor å trekke fram lengder på tau. Anonymkode: 18e26...770 Svarer på spørsmålet for å svare. Du vet ikke om jeg er lesbisk, eller om jeg liker analsex. Avviser ikke spørsmålet men jeg synes det er et tomt et.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #15 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jepp, med dildoer og strap-on. Anonymkode: 5e64e...3fe Dette. Anonymkode: b01a0...655
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #16 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Disse tre svarene over, er altså for meg idiotsvar, som ingen blir klokere av. Dette er selvfølgeligheter. Anonymkode: 18e26...770 Det finnes ingen statistikk eller forskning på hvor vanlig eller hvor uvanlig dette er hos lesbiske. Du siterte meg her, men jeg svarte også først i tråden et helt tydelig JA på spørsmålet som ble stilt. Anonymkode: ddfbc...2ca
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #17 Skrevet 12. august 2023 Nei. Det har jeg null interesse i heller. Anonymkode: a33d3...11a
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #18 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Driver lesbiske par med analsex. I følge alle tråder der analsex er tema her på KG virker det som at kvinner har ingen glede av slik aktivitet. Så jeg spør, driver dere lesbiske kvinner med analsex? Anonymkode: ed9cb...465 Kaller du det også hetrosex? Anonymkode: 8f576...df1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #19 Skrevet 12. august 2023 Huff så mange idiotiske svar! Hva er poenget med å forsøple forumet med slik? Hvis du ikke liker spørsmålet så forsvinn da... Anonymkode: 062af...172 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #20 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Huff så mange idiotiske svar! Hva er poenget med å forsøple forumet med slik? Hvis du ikke liker spørsmålet så forsvinn da... Anonymkode: 062af...172 Hva er det du vil ha svar på? Anonymkode: ddfbc...2ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå