AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Del Skrevet 12. august 2023 Hei jeg har forsinket mens den skulle vært for 7 dager siden, tok graviditetstest i går (kveld urin) og var negativ. Hørte med noen at det burde ventes en uke til. Blir forvirra. Er det en mulighet jeg faktisk er gravid? Veit at bare en test finner svar og det skal jeg ta om en uke. Har dere noe tips her? Og evt hva jeg kan gjøre fram til da? Har egentlig ikke noe symptomer heller Anonymkode: 39241...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #2 Del Skrevet 12. august 2023 Vet du når du hadde eggløsning? Anonymkode: fd687...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annonym_ung Skrevet 12. august 2023 #3 Del Skrevet 12. august 2023 (endret) Nei dessverre.. dårlig på og følge med på det Endret 12. august 2023 av Annonym_ung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #4 Del Skrevet 12. august 2023 Viss det er 7 dager siden mensen skulle kommet, burde testen vært positiv. Jeg testa positivt for 1 uke siden, på dagen jeg skulle hatt mensen, med kveldsurin. Anonymkode: f869a...02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #5 Del Skrevet 12. august 2023 7 dager etter IKM skulle en graviditetstest absolutt ha blitt positiv nå. Mest sannsynlig har du hatt forsinket eggløsning eller uteblitt eggløsning og dermed ingen mens. Ingen grunn sånn sett til å vente med å ta en test til om en uke. Det er 2 uker etter eggløsning man forventer å få positiv test. Altså 14 dpo.. Ikke 21dpo som da noen har fortalt deg. Anonymkode: 49807...540 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 13. august 2023 #6 Del Skrevet 13. august 2023 Har du regelmessig syklus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå