AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Del Skrevet 12. august 2023 Eller risikerer man at barnet blir mobbet og kalt f.eks «Josestygge» eller noe annet, tilsvarende? Anonymkode: 40581...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #2 Del Skrevet 12. august 2023 Hæh? Hvorfor tenker du slik? Anonymkode: 6837e...db3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #3 Del Skrevet 12. august 2023 Josefine er et nydelig navn, hun kommer aldri til å bli mobbet for det ❤️ Anonymkode: 1c840...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #4 Del Skrevet 12. august 2023 Du kan kalle barnet for hva som helst, hvis hun blir mobbet så blir hun mobbet uansett hva navnet er, for barn vil finne NOE å mobbe for uansett. Anonymkode: 7ade0...ba6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil ikke Skrevet 12. august 2023 #5 Del Skrevet 12. august 2023 Vet bare om vakre mennesker som heter Josefine 😎 3 stk, alle drev med sport, var kule og populære på skolen. Kjempefint navn jeg har bare gode assosiasjoner til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 12. august 2023 #6 Del Skrevet 12. august 2023 Det er et fint navn, synes jeg. Når jeg hører navnet Josefine, tenker jeg alltid på denne sangen som synges her av Inger Lise Rypdal : En spennende dag for Josefine: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 12. august 2023 #7 Del Skrevet 12. august 2023 Josefine er kjempefint! Noen navn skiller seg ut, og en kan ha i mente at det mulig kan påvirke mobbing. Utfordringen med mobbing er at en aldri kan helt sikre seg da det er så mange faktorer. Vil noen mobbe, så finner de noe og noen å mobbe, om det går på navn eller annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #8 Del Skrevet 12. august 2023 Josefine er jo et tidløst navn, helt normalt og fint. Barn (og iblant voksne, ref. kvinneguiden), finner alltid en måte å mobbe for navn på en eller annen måte, om de absolutt vil. Så det er umulig å gardere seg mot. Anonymkode: 58f83...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #9 Del Skrevet 12. august 2023 Million skrev (3 minutter siden): Det er et fint navn, synes jeg. Når jeg hører navnet Josefine, tenker jeg alltid på denne sangen som synges her av Inger Lise Rypdal : En spennende dag for Josefine: Nydelig ❤️ Synd vi ikke fikk høre hele Anonymkode: 1c840...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 12. august 2023 #10 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nydelig ❤️ Synd vi ikke fikk høre hele Anonymkode: 1c840...ffd Finnes mange opptredener med Inger Lise der hun synger den sangen som hun var kjent for i sin tid. Som denne nyere i farge-tv utgave: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #11 Del Skrevet 12. august 2023 Million skrev (4 minutter siden): Finnes mange opptredener med Inger Lise der hun synger den sangen som hun var kjent for i sin tid. Som denne nyere i farge-tv utgave: Tusen takk, da fikk jeg hørt hele ❤️ Det kom noen tårer i øyekroken nå 😢 Anonymkode: 1c840...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #12 Del Skrevet 12. august 2023 Jeg vet ikke jeg. Får assosiasjoner til den gule kaninen som dro på camping og sånt... Kanskje ikke helt ideelt? Tror ikke det er fremmed hva jeg snakker om. Anonymkode: 7b849...d12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #13 Del Skrevet 12. august 2023 Josefine er jo jenteversjonen av Josef, så jeg synes det blir noe veldig religiøst over det. Men ellers et helt OK og alminnelig navn som jeg ikke ser for meg at det er vanlig å bli mobbet for. Det er så utrolig mange som heter det nå (to i min datters klasse, én i min sønns klasse og to i barnehagen til minsten - i tillegg til at jeg har flere venner, bekjente og kolleger som har kalt døtrene sine det), så jeg tror alle barn allerede har hørt det mange ganger før 😊 Anonymkode: d0bf5...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #14 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet ikke jeg. Får assosiasjoner til den gule kaninen som dro på camping og sånt... Kanskje ikke helt ideelt? Tror ikke det er fremmed hva jeg snakker om. Anonymkode: 7b849...d12 Hahaha jaaa 😭😂. Anonymkode: cd0d7...8ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #15 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hahaha jaaa 😭😂. Anonymkode: cd0d7...8ca Josefine. ❤️ Når jeg tenker på det er det jo koselig. Men når er jo den generasjonen voksne og mange av oss spilte disse spillene tror jeg. Dette var vel pre-sims og. Anonymkode: 7b849...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cisco1 Skrevet 12. august 2023 #16 Del Skrevet 12. august 2023 ''Josefine heter jeg. Vil du leke med meg''😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #17 Del Skrevet 12. august 2023 Jenta mi heter Josefine ❤️ Anonymkode: f7573...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #18 Del Skrevet 12. august 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet ikke jeg. Får assosiasjoner til den gule kaninen som dro på camping og sånt... Kanskje ikke helt ideelt? Tror ikke det er fremmed hva jeg snakker om. Anonymkode: 7b849...d12 Det er min assosiasjon også, men jeg synes egentlig det er koselig. Dagens barn kjenner ikke til dette, da. Jeg synes Josefine er veldig fint, aldri hørt noen slenge stygge kommentarer om det. Anonymkode: dbf45...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #19 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Josefine. ❤️ Når jeg tenker på det er det jo koselig. Men når er jo den generasjonen voksne og mange av oss spilte disse spillene tror jeg. Dette var vel pre-sims og. Anonymkode: 7b849...d12 Husker også Lek og Lær spillene var veldig populære, jeg digget det for tredje klasse med han roboten i fjellet. Vi var alltid flere jenter i klassen som ble med hverandre hjem for å spille alle disse spillene 🥰 Anonymkode: cd0d7...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #20 Del Skrevet 12. august 2023 Jeg tenker også på kaninen Josefine og kompisen hennes, Sofus❤️ elsker det navnet. Anonymkode: 2b9be...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå