Gå til innhold

Hvordan kan jeg holde ut lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde endelig sex i går for første gang med kjæresten min. Vi hadde snakket om det på forhånd fordi hun ville jeg ikke skulle føle noe press og prestasjonsangst. Var klar over at jeg ikke kom til å holde ut noe særlig lenge samtidig ble jeg skuffet over meg selv over hvor dårlig jeg var. Vet ikke hvor grafisk det går ann å være her, samtidig ikke sikker om jeg vil gi feil bilde vis jeg ikke forklarer. Jeg legger en spoiler tab over slik at den biten eventuelt kan slettes.

Spoiler

Jeg måtte flere ganger stanse henne under forspill når hun lekte med penisen min fordi jeg var på tur å komme da alt føltes så intenst. Gikk den trygge veien og brukte munnen og fingrene først på henne.

Vi skulle egentlig ha sex etter hun hadde kommet, men hun så det kom til å være over på sekundet. Og ville at første gang skulle være et godt minne for meg. Uten å skape friksjon var forsiktig og brukte bare tungen og munnen helt til jeg mistet kontroll på en måte jeg aldri har opplevd før hvor penisen min begynte å pulsere av seg selv, hvor hun da ba meg komme for henne.

Prøvde å beklage, hun ba meg å slappe av at det var like deilig for henne å se meg nyte slik jeg hadde sett henne når hun kom. Jeg vet hun bare sa det for å være snill, men var takknemlig i øyeblikket. Når det var tid for sexen hadde vi teknisk sett sex lengre enn jeg forventet, fordi hun rørte ikke på seg i starten. Hun satt på meg mens vi koste, tok og smakte på hverandre som var helt himmelskt. Når hun derimot begynte å røre på seg gikk det sikkert aldri mer enn maks 15 sekunder før jeg måtte be henne stoppe for at jeg ikke skulle komme. Hun kjente tilslutt at rykningene var startet igjen, og ba meg igjen om å komme for henne. 

Alt i øyeblikket føltes fantastisk, og vi hadde en deilig morgen sammen hvor jeg først fikk henne til å komme med munn og fingrene igjen. Etterpå i badekaret fikk jeg føle hvordan det var å være inni henne mens hun kom ved at vi brukte dusjhodet sin harde stråle.

Kan ikke vente på at hun skal komme tilbake fra jobb og ha to helt uavbruddte dager sammen. Samtidig skulle jeg ønske at jeg hadde litt mer selv kontroll men det skulle ikke mye til for at jeg var på tur å komme siste gangen uansett etter jeg hadde kommet 3 ganger tidligere på under 12 timer.

Jeg kan ikke forvente å vite hva jeg gjør bare fordi det når har skjedd, men er det noe som er mulig at jeg gjør feil som jeg kan rette på som vil gjøre at jeg vil holde ut lengre hvis jeg retter på det? Det føles urettferdig at hun ikke også skal få lov til å komme av sexen. Jeg vet hun har mye mer erfaring enn meg. Setter virkelig pris på måten hun tok hånd om meg på, så jeg kan godta at det ikke ble likt på oss første kvelden. Men vil gi tilbake slik at hun ikke føler at hun blir utnyttet og at jeg ikke bryr meg om hennes nytelse.

Anonymkode: b0d01...58a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få opp Vo2 max (utholdenhet) med trening.

Anonymkode: 237eb...7a9

Skrevet

Jeg syntes det der hørtes helt nydelig ut for begge to og ikke unormalt for å være første gangen. Går seg mest sannsynlig til med utholdenheten. Ikke stress. Mvh voksen kvinne ☺️

Anonymkode: bfa3b...730

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

hun ba meg å slappe av at det var like deilig for henne å se meg nyte slik jeg hadde sett henne når hun kom

Hun sier nok ikke dette bare for å være snill. En ting er at hun mener det, slik mange damer faktisk gjør, mye fordi du er deg og hun legger merke til at du faktisk er opptatt av hennes nytelse òg. 

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Men vil gi tilbake slik at hun ikke føler at hun blir utnyttet og at jeg ikke bryr meg om hennes nytelse.

Ut fra det du forteller så vet hun nok at du bryr deg om hennes nytelse. Det er ingen hokus pokus-løsning for deg, men fortsett det gode samspillet dere har, kommuniser med hverandre og nyt det som nytes kan, og ikke være redd for å utforske og prøve nye ting. Plutselig finner dere noe som er med på å gi også deg en mer fullstendig og helhetlig opplevelse ☺️

Anonymkode: cd13f...af7

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun sier nok ikke dette bare for å være snill. En ting er at hun mener det, slik mange damer faktisk gjør, mye fordi du er deg og hun legger merke til at du faktisk er opptatt av hennes nytelse òg. 

Ut fra det du forteller så vet hun nok at du bryr deg om hennes nytelse. Det er ingen hokus pokus-løsning for deg, men fortsett det gode samspillet dere har, kommuniser med hverandre og nyt det som nytes kan, og ikke være redd for å utforske og prøve nye ting. Plutselig finner dere noe som er med på å gi også deg en mer fullstendig og helhetlig opplevelse ☺️

Du tror altså at hun ikke vil spare følelsene mine fordi jeg var ærlig på forhånd om at jeg var nervøs fordi jeg viste jeg ikke kom til å klare å holde ut lenge nok til å tilfredstille henne? Jeg ville ikke at hun skulle tro jeg var egoistisk så derfor ba jeg om vi kunne få henne til å komme først slik at hun ikke ville bli skuffet. Men før eller senere vil hun vel sikkert ha mer enn bare munnen min og fingrene. Derfor dro jeg til en sex sjappe og kjøpte noen leker slik at hun skal få muligheten til å kunne komme med andre metoder. Uten at jeg kan si det sikkert regner jeg vel med at det fortsatt ikke vil være like deilig som om jeg hadde kunne holde ut lenge nok til å få henne til å komme?

Er villig til å utforske diverse med henne, bare bekymret tidlig utløsning vil komme i veien for det. Jeg elsker henne, dagen hun sa hun likte meg mer enn som venn og hadde fått følelser for meg er det mest verdifullet minnet jeg har kort etterfulgt av nå gårdagen. Det virker kanskje dumt å skal tenke slik etter bare en kveld, og logisk sett vet jeg at hun vil gi meg mer tid og sjanser. Akkurat nå går jeg bare med følelser jeg aldri har hatt før og ikke kan forklare bort, hun gav meg alt jeg noen gang kunne drømt om.

Ønsker bare å bevise at hun ikke gjorde en feil og at jeg er dedikert til å ikke bare være der for henne som kjæresten hennes, men seksuell partner som er villig til å gi tilbake ikke bare like mye nytelse men mer enn jeg får hvis hun skulle føle det behovet. 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde endelig sex i går for første gang med kjæresten min. Vi hadde snakket om det på forhånd fordi hun ville jeg ikke skulle føle noe press og prestasjonsangst. Var klar over at jeg ikke kom til å holde ut noe særlig lenge samtidig ble jeg skuffet over meg selv over hvor dårlig jeg var. Vet ikke hvor grafisk det går ann å være her, samtidig ikke sikker om jeg vil gi feil bilde vis jeg ikke forklarer. Jeg legger en spoiler tab over slik at den biten eventuelt kan slettes.

Skjul innhold

Jeg måtte flere ganger stanse henne under forspill når hun lekte med penisen min fordi jeg var på tur å komme da alt føltes så intenst. Gikk den trygge veien og brukte munnen og fingrene først på henne.

Vi skulle egentlig ha sex etter hun hadde kommet, men hun så det kom til å være over på sekundet. Og ville at første gang skulle være et godt minne for meg. Uten å skape friksjon var forsiktig og brukte bare tungen og munnen helt til jeg mistet kontroll på en måte jeg aldri har opplevd før hvor penisen min begynte å pulsere av seg selv, hvor hun da ba meg komme for henne.

Prøvde å beklage, hun ba meg å slappe av at det var like deilig for henne å se meg nyte slik jeg hadde sett henne når hun kom. Jeg vet hun bare sa det for å være snill, men var takknemlig i øyeblikket. Når det var tid for sexen hadde vi teknisk sett sex lengre enn jeg forventet, fordi hun rørte ikke på seg i starten. Hun satt på meg mens vi koste, tok og smakte på hverandre som var helt himmelskt. Når hun derimot begynte å røre på seg gikk det sikkert aldri mer enn maks 15 sekunder før jeg måtte be henne stoppe for at jeg ikke skulle komme. Hun kjente tilslutt at rykningene var startet igjen, og ba meg igjen om å komme for henne. 

Alt i øyeblikket føltes fantastisk, og vi hadde en deilig morgen sammen hvor jeg først fikk henne til å komme med munn og fingrene igjen. Etterpå i badekaret fikk jeg føle hvordan det var å være inni henne mens hun kom ved at vi brukte dusjhodet sin harde stråle.

Kan ikke vente på at hun skal komme tilbake fra jobb og ha to helt uavbruddte dager sammen. Samtidig skulle jeg ønske at jeg hadde litt mer selv kontroll men det skulle ikke mye til for at jeg var på tur å komme siste gangen uansett etter jeg hadde kommet 3 ganger tidligere på under 12 timer.

Jeg kan ikke forvente å vite hva jeg gjør bare fordi det når har skjedd, men er det noe som er mulig at jeg gjør feil som jeg kan rette på som vil gjøre at jeg vil holde ut lengre hvis jeg retter på det? Det føles urettferdig at hun ikke også skal få lov til å komme av sexen. Jeg vet hun har mye mer erfaring enn meg. Setter virkelig pris på måten hun tok hånd om meg på, så jeg kan godta at det ikke ble likt på oss første kvelden. Men vil gi tilbake slik at hun ikke føler at hun blir utnyttet og at jeg ikke bryr meg om hennes nytelse.

Pust med magen. Første spenningen er utløst. Kommer til å roe seg litt nå.

Som et Ps. Selv ville jeg heller foretrukket en mann som kom etter 15 sekunder en 15 minutter. Men for meg er selve «penetrasjonen» bare en hyggelig avslutning på bra sex. Alt det som virkelig er deilig kan man gjøre først. Samleie blir da ærlig talt mest for han sin del. At han kommer raskt er bare artig 💁🏼‍♀️

Anonymkode: 43171...a04

Skrevet
Spoiler

Var det noe annet enn overskriften vi hadde trengt å lese her? Som sexnovelle var den ganske kjedelig, og veldig tunglest.

Anonymkode: bc7da...0a0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 15.35):

Skjul innhold

Jeg kan nyte sex selv om jeg ikke får orgasme  om dame får orgasme og tror hun tenker som meg at hender jeg får ogikke henne, men er best nå begge nyter

Skrevet
feliek54 skrev (Akkurat nå):

Jeg kan nyte sex selv om jeg ikke får orgasme  om dame får orgasme og tror hun tenker som meg at hender jeg får og ikke henne, men er best nå begge nyter

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 16.38):

Du tror altså at hun ikke vil spare følelsene mine fordi jeg var ærlig på forhånd om at jeg var nervøs fordi jeg viste jeg ikke kom til å klare å holde ut lenge nok til å tilfredstille henne? Jeg ville ikke at hun skulle tro jeg var egoistisk så derfor ba jeg om vi kunne få henne til å komme først slik at hun ikke ville bli skuffet. Men før eller senere vil hun vel sikkert ha mer enn bare munnen min og fingrene.

Nei, ta det med ro og kos dere så mye som mulig. Om du leser litt rundt på forumet her så finner du fort ut at det er mange damer som setter mer pris på andre ting enn penetrering, og i motsetning til veldig mange andre menn så har du fokus på rett sted, og du tenker med det store hodet. Og bare det at du tar det opp på forhånd, er åpen og vil snakke om det er topp, tror det er svært få jenter som hadde tenkt på deg som egoistisk.

Har du forresten sett på bedøvende kremer for å redusere følsomheten? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, ta det med ro og kos dere så mye som mulig. Om du leser litt rundt på forumet her så finner du fort ut at det er mange damer som setter mer pris på andre ting enn penetrering, og i motsetning til veldig mange andre menn så har du fokus på rett sted, og du tenker med det store hodet. Og bare det at du tar det opp på forhånd, er åpen og vil snakke om det er topp, tror det er svært få jenter som hadde tenkt på deg som egoistisk.

Har du forresten sett på bedøvende kremer for å redusere følsomheten? 

og husk, det er langt fra alle kvinner som kommer bare ved penetrerende sex, så at du viser vilje til å få henne dit uten å tenke penetrering gir deg stor stjerne i boka hos mange, og sannsynligvis også egen partner.

Skrevet

Det er helt normalt å komme fort når man er ung eller med ny kjæreste. Blir det et problem i lengden kan du få kjøpt kondom med bedøvelse slik at du ikke kommer så raskt.

For eksempel Durex Performa Kondomer

Anonymkode: 57a54...56e

Skrevet

Leser jeg feil her? Jeg leser at du fikk henne til å komme under sex. Sex er mer enn penetrering, og siden veldig mange kvinner ikke engang kan klare å komme under penetrering er da det ganske så vanlig sex det at kvinnen får sex ved hjelp av fingre og munn istedenfor ved penetrering. 

Fint at du ønsker å vare litt lengre, men sex er altså også det utover piv. 

Anonymkode: c4987...11a

Skrevet

Det går over etterhvert. Jo mer du frykter det, jo lengre kommer det til å være et problem. Så prøv å kast vekk frykten og ha det gøy

Skrevet

Dette er vel individuelt. 

For meg personlig kan det variere alt fra få sekunder, til så lenge jeg fysisk makter å holde på, begge deler kan jeg merke på forhånd, vanskelig å beskrive, men er som sensitiviteten er enten på høygir eller nesten fraværende, så ingen øvelser hjelper på det her. Men det stabiliserte seg med jevnlig og mye sex, har vi lite sex, så kommer dette fort tilbake 

Men så lenge du er åpen, også om hva du føler om det, og du viser at du bryr deg om hennes nytelse, så skal hun være temmelig overfladisk om det er ett problem, de fleste synes det ikke er så farlig, mange til og med som et kompliment, er jo mye man kan gjøre mens man venter på den går opp igjen 

Anonymkode: e0811...d72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...