AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Del Skrevet 12. august 2023 Har en to år gammel gutt som ble til på første forsøk på naturlig vis. Det har imidlertid vist seg at det ikke er like lett for oss å få et barn til. Etter et halvt år med prøving har vi pga alder (jeg er 36 nå) valgt å starte med ivf. Jeg har visst litt lav amh for alderen (9). På egguttak i går ble der tatt ut 9 egg, det var fint i forhold til hva man forventet. Nå fikk jeg imidlertid telefon med beskjed om at det kun er ett av eggene som er befruktet. Ble veldig skuffet og bekymret da jeg fikk denne beskjeden og kjenner at jeg har mange tanker som kverner nå. Det er satt opp time til innsett på mandag, men jeg forstår jo at det ikke er sikkert at det blir noe av dette da det ikke er sikkert at det ene egget utvikler seg videre. Er det noen som vet hva vi kan forvente i dagene videre, er det kanskje mest sannsynlig at forsøket blir avbrutt? Og vil dette si at eggkvaliteten er fryktelig dårlig, eller er det håp for oss om vi forsøker flere runder? Anonymkode: a9f5d...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #2 Del Skrevet 12. august 2023 Er dette gjennom det offentlige? Isåfall er det nesten å håpe at forsøket blir avbrutt slik at du får dette forsøket tilgode, ett egg befruktet er utrolig dårlig og det er ekstremt liten sjanse for at egget vil utvikle seg til blastocyst. Hvilken medisinering har du hatt gjennom ivf? Anonymkode: f3121...c6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 12. august 2023 #3 Del Skrevet 12. august 2023 Mitt første barn er et IVF barn, de tok ut kun 1 egg, de satte inn 1 befruktet egg, han er voksen i dag. Ikke hør på tullet, bare håp at det setter seg. Lykke til 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #4 Del Skrevet 12. august 2023 Jeg er en den yngre enn deg da. på første forsøk så fikk jeg bare 2 befruktet egg på dag 3, og ingen endte i baby. På andre forsøk så fikk jeg større doser sprøyter, og fikk 4 befruktet egg på dag 5. første endte opp i baby. Så kan det bare vær at du fikk for liten dose med sprøyter? Anonymkode: aa533...81e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #5 Del Skrevet 13. august 2023 Jeg fikk ut 12 egg fra én eggstokk, men bar to ble befruktet, og de dyrket bare til dag to (riksen). Jeg spurte om hvorfor så ble befruktet, men de undersøker ikke årsaken. Jeg fikk satt inn nr. 1 og ble gravid, men hadde dessverre en MA. Så det er mye mulig at dette ene embryo de har laget kan feste seg og bli til et lite menneske ❤ Masse lykke til!! ❤❤ Anonymkode: cd538...c82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #6 Del Skrevet 14. august 2023 Jeg hadde mitt første IVF forsøk med ett innsett og ble gravid Så det er mye mulig. Jeg fikk beskjed vi ville mest sannsynlig ikke få barn, men vi kunne prøve med ivf en runde. Anonymkode: 0eb99...542 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snusmumrik21 Skrevet 14. august 2023 #7 Del Skrevet 14. august 2023 Takk for oppløftende historier ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #8 Del Skrevet 14. august 2023 Storebror ble til på siste forsøket som eneste egg fra den runden 😊 Anonymkode: 09b3e...ce8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #9 Del Skrevet 15. august 2023 Jeg fikk ut 5 egg, 3 befruktet og tilslutt 1 blastocytt som er 1,5 år nå Anonymkode: b10f5...ce3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #10 Del Skrevet 15. august 2023 Nå er det noen år siden jeg fikk barn så jeg husker ikke amh. Da jeg lykkes på 2. ivf-forsøk, var det kun to egg av 12 som ble befruktet, og det andre egget var ikke av god nok kvalitet til å fryses ned. Anonymkode: c1a44...fa5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #11 Del Skrevet 15. august 2023 Du trenger kun 1 som sitter ❤️ Anonymkode: 15c68...6df 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #12 Del Skrevet 16. august 2023 Trengs kun ett! Vi fikk ut 12 egg, 9 var modne nok, 6 ble befruktet via ICSI, 2 var gode nok på dag fem. Ett ble fryst ned (var ingen suksess ved senere søskenforsøk) og ett ble satt inn. Resultatet av dette gullegget sitter og leker med dukka si i stua akkurat nå. Krysser fingrene for deg🤞🏻 Anonymkode: ef7f1...7b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 16. august 2023 #13 Del Skrevet 16. august 2023 Jeg fikk kun 1 som overlevde til blastocyst. Er gravid i dag med det egget 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snusmumrik21 Skrevet 28. august 2023 #14 Del Skrevet 28. august 2023 (endret) Takk for alle oppløftende historier da jeg så veldig mørkt på hele prosjektet. Hadde ingen tro på å lykkes, men gjett hva? Mitt ene lille egg har visst festet seg og jeg er gravid!! Nå må jeg bare krysse fingrene for at alt går bra de neste ukene også. Men det er som de sier (men som jeg likevel ikke helt turte å tro), man trenger bare ett egg ❤️❤️❤️ Endret 28. august 2023 av Snusmumrik21 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smågodt23 Skrevet 28. august 2023 #15 Del Skrevet 28. august 2023 Så hyggelig å høre! 🥰🥰 Masse lykke til videre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå