Gå til innhold

Min erfaring som eskorte, det har ikke bare mørke sider.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er kvinne selv og var gift med en mann som ikke ønsket sex pga sykdom og lot meg heller ikke åpent ha en elsker.

Så jeg var utro, men det var jo enkelt å finne diskre menn. Mulig det er lettere å finne for kvinner enn menn uten å betale? Det kunne ikke falt meg inn å betale for sex, men vet jo noen kvinner gjør dette også. 

Anonymkode: 599ae...b6e

Lett for en kvinne å finne seg sexpartner ja. Menn sliter mer der, er de gifte vil de ha noe ukomplisert. Inn døra...så ut igjen, ferdig.

Har selv hatt kvinner som kunder, så de finnes. Men lite marked, disse har vært nysjerrige på sex med samme kjønn, som regel voksne i 30-40åra. Rett og slett enklere for de...rett på sak, helt diskre. En av de møtte jeg endel ganger, til hun følte seg fornøyd :) Mannen hadde godkjent dette..sa hun da. 😅

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om man uansett tenner på dem man møter, er det et ideelt yrke. Men ikke normalen for de fleste prostituerte. 

Anonymkode: 8364d...a28

Hva som gjelder for andre er ikke noe jeg skal tenke på.

Anonymkode: bc60c...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 14.40):

Det er jo lov å selge sex i Norge, derfor må det jo være lov å skrive om sin erfaring uten at det blir slettet?

Det har lyse sider også, derfor viktig å få frem dette.

Som student i 20åra merket jeg at det var vanskelig få deltidsjobb som ga noe særlig lønn, samtidig skal man studere på heltid. Slitsomt og krevende, da valgte jeg prøve meg på dette. Spenning og det ukjente var også noe som drev meg dit, det å ha sex med noen ukjente å samtidig få god økonomi tilbake. Dette fungerte bra, gjorde det 1 gang i uken, hadde kontakt med andre norske eskorter som ble helt hektet på pengene og hadde mange hver uke...disse ble lei og slitne mentalt. Mens jeg var den mer fornuftige som fant ut hva som passet for meg uten å bli grådig, siden jeg er glad i sex måtte jeg hatt en sexpartner. Det ville ikke gitt meg noen inntekt.

Så kombinasjonen av sex og en "lønn" passet meg utmerket, treffene var ikke så lange. De fleste ønsker seg jo en kjappis, så er de fornøyde :) . Du kan også velge hvem du vil møte, etterhvert har man silt ut menn og har en gruppe med faste man kan rotere på. Når man leverer så vil disse ha deg igjen...og igjen :) Noen av disse har også gitt meg sinnsykt bra sexopplevelser. Aldri følt meg utnyttet og brukt, er jo heller jeg som utnytter de 😅.

De fleste mennene er i forhold, gjerne gift. Helt vanlige menn! Trenger å få seg noe siden kona har stoppet sexen i mange mndr, for noen år. For det er ofte kona som skal bestemme når de skal ha sex. Hun må jo ha lyst, om mannen har lyst er ikke så viktig. Så man blir jo litt psykolog for noen, de har ofte noe på hjertet om forholdet sitt. Kanskje prøvd terapi, uten hell som regel. De fleste i et forhold klarer jo ikke kommunisere med hverandre.

Husk at din mann, bror, onkel, pappa, bestefar, politimann, legen....alle disse er blant de som bruker eskorter. Alle! Dette er pga sexbehov, for noen bare å ha noen å prate med. Jeg har også møtt kvinner som ønsket å møte noen av samme kjønn, fordi det er en ukomplisert måte å møtes på. For å utforske seg.

Selv om jeg er ferdig som student og jobber fulltid så driver jeg enda på noen ganger pr mnd, møter andre etter lysten min :) I dag kan alt kjøpes, så ser ikke noe galt i å drive med dette.

Jeg syns det er helt ok det du driver med. Men det som er problemet er alle haiker som både tvinger jenter til å ha sex og til og med slår og låser de inne. detter er grusomt. Men har til og med nytelse så bør det være greit. alt annet må stoppes.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaane doe skrev (3 timer siden):

Et forhold hvor den ene parten må være utro og ligge med prostituerte for å få forholdet til å "overleve" er ikke et forhold som er ment til å vare. Det er mye bedre om disse mennene hadde blitt avvist siden de har partner. Kanskje ville de da etterhvert innse at utroskap er galt og heller bare avslutte forholdet som ikke fungerer før de ligger rundt med andre folk? Er det seriøst så vanskelig å ikke være utro, men heller avslutte et forhold som ikke er bra.? 

Barn er en potensiell grunn.

Hvis en kvinne konsekvent og over tid ikke vil ha meg, men vil bo under samme tak så tenker jeg at det ikke er hennes sak å mene noe om jeg har sex med andre. Hun har fått sin sjanse og takket nei.

Anonymkode: fc2cb...052

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror en må være ekstremt materialistisk og evnen til å koble fullstendig ut konsekvensene.  
Å ha en normal jobb blir sidestilt med slaveri og utnyttelse av mennesket.  

Anonymkode: 327cd...38a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Lett for en kvinne å finne seg sexpartner ja. Menn sliter mer der, er de gifte vil de ha noe ukomplisert. Inn døra...så ut igjen, ferdig.

Har selv hatt kvinner som kunder, så de finnes. Men lite marked, disse har vært nysjerrige på sex med samme kjønn, som regel voksne i 30-40åra. Rett og slett enklere for de...rett på sak, helt diskre. En av de møtte jeg endel ganger, til hun følte seg fornøyd :) Mannen hadde godkjent dette..sa hun da. 😅

Hva som gjelder for andre er ikke noe jeg skal tenke på.

Hvorfor skal ikke du tenke på det? Du er i en av verdens yrker når det kommer til behandling av arbeiderne. Du kan ærlig talt ikke være spesielt snill om du taler positivt uten å tenke på hvordan andre har det iforhold til din priviligerte posisjon. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 14.48):

Det er sannheten, du må passe på at mannen får det han trenger. Ellers går han et annet sted.

Om mannen får muligheten på ei ny og spennende dame, så spiller det ingen trille hvor ofte han får seg noe på hjemmebane. Å tro noe annet er latterlig naivt.

Anonymkode: c53d7...64f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint at noen trives som gledespiker 🙂

Salg av sexuelle tjenester blir ikke trygt og stuerent før det er lov å kjøpe sexuelle tjenester. Dette bør helt klart legaliseres. Kanskje hadde det da blitt færre overgrep utført av kåte menn? Nå skremmes nok mange av at de kan bli straffet for sexkjøp.

For min del så er det helt uaktuelt å ha sex med andre enn kvinnen i mitt liv 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann1977 skrev (Akkurat nå):

Fint at noen trives som gledespiker 🙂

Salg av sexuelle tjenester blir ikke trygt og stuerent før det er lov å kjøpe sexuelle tjenester. Dette bør helt klart legaliseres. Kanskje hadde det da blitt færre overgrep utført av kåte menn? Nå skremmes nok mange av at de kan bli straffet for sexkjøp.

For min del så er det helt uaktuelt å ha sex med andre enn kvinnen i mitt liv 😉

Det er lov i andre land, som Nederland, men fortsatt ikke stuerent. Mye traffiking og ille tilstander. 

De som begår overgrep må til psykolog, det er ikke normalt å oppføre seg sånn. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er lov i andre land, som Nederland, men fortsatt ikke stuerent. Mye traffiking og ille tilstander. 

De som begår overgrep må til psykolog, det er ikke normalt å oppføre seg sånn. 

Og fengsel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerdebatt og tilsvar til dette, samt oppfordring til brudd på norsk lov. 

Christina82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (På 13.8.2023 den 8.47):

Da så keg for meg tjuskede damer med flatlus over hele venusberget.

Det ts gjør er en modernisert versjon som er til å leve med. Ingen tvinger henne. Det er sikkerhet og renslighet (HMS) i høysete forhåpentligvis . Stor forskjell. Ta en tur til red light district … fasinerende skue for meg som er et gudsord fra bøgda. 

Fascinerende? Skremmende er vel rette ordet. 

Anonymkode: 602f5...5ec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Fascinerende? Skremmende er vel rette ordet. 

Anonymkode: 602f5...5ec

Nei det var ikke skremmende for min del. Det var fasinerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vilt dirty, både kjøp og salg. Fysj.

Anonymkode: ef725...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ikke alle behøver å tenne på personen for å ha sex med dem. Mennesker har sex for mange andre grunner enn kun tiltrekning 😊

Anonymkode: b6634...f76

Jeg må like sexen, ellers går det ikke :) Men kan fint gå uker uten sex, å ha for mye sex gjør jo at lysten ikke er like god.

Tenk deg at du har sex 1 gang i uken med noen, eller hver andre uke....da bygger man jo opp lyst i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Refreng
19 hours ago, AnonymBruker said:

Og det er menn som har havnet litt skjevt ut av ulike årsaker og ikke er attraktive på datingarenaen, men som er ellers er hyggelige kollegaer og hjelpsomme naboer. Det er menn med ulike fysiske handicap. Det er single menn som har blitt lei av dating og søker litt nærhet og nytelse, eller spenning. Bildet er så ufattelig mye større enn innsnevring du forsøker deg på. Jeg har en venninne som har solgt sex nå og da og bildet du forsøker å tegne stemmer ikke med hennes virkelighet.

Anonymkode: acaf6...943

Dette er ikke menn TS ville solgt sex til. Hun sier hun screener og velger hvem hun vil ha sex med. Det er jo noe av det hun mener er positivt med å selge sex, at du kan velge bort de stygge og de hun syntes er ekle

Hun selger da sex til menn hun syntes er attraktive.

Venninnen din utnytter for øvrig sårbare menn for penger. Det er kynisk og empatiløst. Det er like ille som de på onlyfans som får inn mye penger fra desperate, ensomme menn som føler de får personlig kontakt med kvinnen. Jeg tror ikke du forstår hvor sårbare og grusomt ensomme menn kan føle seg, der de blir desperate etter selv en illusjon av omsorg og varme. Å tjene penger på dem er moralsk forkastelig, kynisk og empatiløst. Det løser heller ikke problemene til mannfolkene det gjelder. Like lite som alkoholrus hjelper noen selv om de føler seg bra der og da. Så kan det være du sier at å kjøpe sex er eneste muligheten for dem å være nær et annet menneske. Men 1. alkoholikere sier det samme om rusen- det er eneste måten de kan være lykkelige på. 2. De er ikke nær et annet menneske, ikke egentlig. Den andre personen ville aldri latt dem ta på dem om det ikke var for pengene. Det er som en person som blir rik og plustelig merker at alle rundt den er plustelig veldig snille og greie og vil invitere den med overalt. Den nyrike personen har ikke fått mange nye gode venner, den har fått parasitter som ønsker sin del av kaka. Venner som ville forsvunnet på et sekund om personen mistet sin formue. Prostituerte som utnytter sårbare menn er også parasitter. Parasitter som bidrar til et verre samfunn med dårligere og mer kyniske og destruktive holdnigner til forhold mellom mennesker og sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 14.40):

Det er jo lov å selge sex i Norge, derfor må det jo være lov å skrive om sin erfaring uten at det blir slettet?

Det har lyse sider også, derfor viktig å få frem dette.

Som student i 20åra merket jeg at det var vanskelig få deltidsjobb som ga noe særlig lønn, samtidig skal man studere på heltid. Slitsomt og krevende, da valgte jeg prøve meg på dette. Spenning og det ukjente var også noe som drev meg dit, det å ha sex med noen ukjente å samtidig få god økonomi tilbake. Dette fungerte bra, gjorde det 1 gang i uken, hadde kontakt med andre norske eskorter som ble helt hektet på pengene og hadde mange hver uke...disse ble lei og slitne mentalt. Mens jeg var den mer fornuftige som fant ut hva som passet for meg uten å bli grådig, siden jeg er glad i sex måtte jeg hatt en sexpartner. Det ville ikke gitt meg noen inntekt.

Så kombinasjonen av sex og en "lønn" passet meg utmerket, treffene var ikke så lange. De fleste ønsker seg jo en kjappis, så er de fornøyde :) . Du kan også velge hvem du vil møte, etterhvert har man silt ut menn og har en gruppe med faste man kan rotere på. Når man leverer så vil disse ha deg igjen...og igjen :) Noen av disse har også gitt meg sinnsykt bra sexopplevelser. Aldri følt meg utnyttet og brukt, er jo heller jeg som utnytter de 😅.

De fleste mennene er i forhold, gjerne gift. Helt vanlige menn! Trenger å få seg noe siden kona har stoppet sexen i mange mndr, for noen år. For det er ofte kona som skal bestemme når de skal ha sex. Hun må jo ha lyst, om mannen har lyst er ikke så viktig. Så man blir jo litt psykolog for noen, de har ofte noe på hjertet om forholdet sitt. Kanskje prøvd terapi, uten hell som regel. De fleste i et forhold klarer jo ikke kommunisere med hverandre.

Husk at din mann, bror, onkel, pappa, bestefar, politimann, legen....alle disse er blant de som bruker eskorter. Alle! Dette er pga sexbehov, for noen bare å ha noen å prate med. Jeg har også møtt kvinner som ønsket å møte noen av samme kjønn, fordi det er en ukomplisert måte å møtes på. For å utforske seg.

Selv om jeg er ferdig som student og jobber fulltid så driver jeg enda på noen ganger pr mnd, møter andre etter lysten min :) I dag kan alt kjøpes, så ser ikke noe galt i å drive med dette.

Ja, for hvis du skulle angre på dette, så ville det kanskje blitt litt vanskelig for deg? Kanskje du har møtt en større andel av forstyrrelser enn det som følger av den gjengse befolkningen, og er blendet av de utsagnene? Men det er jo fint for deg at du spiser aller argumentasjonen der da? Høres ut som rare forsvarsmekanismer. Det er et følelseskaldt inntrykk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoia skrev (1 minutt siden):

Ja, for hvis du skulle angre på dette, så ville det kanskje blitt litt vanskelig for deg? Kanskje du har møtt en større andel av forstyrrelser enn det som følger av den gjengse befolkningen, og er blendet av de utsagnene? Men det er jo fint for deg at du spiser aller argumentasjonen der da? Høres ut som rare forsvarsmekanismer. Det er et følelseskaldt inntrykk.

Hvorfor skulle jeg angre på det?

Hvorfor skal man se på dette som galt? Hvem skal bestemme hva som er rett og galt? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Refreng
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor skulle jeg angre på det?

Hvorfor skal man se på dette som galt? Hvem skal bestemme hva som er rett og galt? 

Vi, mennesker. For eks bestemmer mennesker at stjeling og voldtekt er galt. På samme måte kan vi bestemme at å selge og kjøpe sex er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Refreng skrev (4 minutter siden):

Vi, mennesker. For eks bestemmer mennesker at stjeling og voldtekt er galt. På samme måte kan vi bestemme at å selge og kjøpe sex er galt.

Man kan dømme det meste. Selv så praktiserer jeg Kardemommeloven: «man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill. Og forøvrig kan man gjøre hva man vil».

Hvis TS er åndsfrisk og frivillig velger å jobbe som eskorte så skal det få være hennes valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Refreng
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Man kan dømme det meste. Selv så praktiserer jeg Kardemommeloven: «man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill. Og forøvrig kan man gjøre hva man vil».

Hvis TS er åndsfrisk og frivillig velger å jobbe som eskorte så skal det få være hennes valg.

Nå skader salg av sex mennesker og mennesker sitt forhold til sex og andre mennesker.

Ts sier også at noen av mannfolka er utro. Dvs de gjør noe av det verste du kan gjøre mot egen partner. Hvordan tror du konene til disse mennene føler det når partneren deres er utro? Hva når de kommer hjem med kjønnsykdommer og for eks skabb som kondomer ikke beskytter mot?

Salg av sex i aller høyeste grad skader og er destruktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...