AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #41 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er sannheten, du må passe på at mannen får det han trenger. Ellers går han et annet sted. Anonymkode: bc60c...8dc Eller ikke ha en mann. Anonymkode: 8364d...a28 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #42 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eller ikke ha en mann. Anonymkode: 8364d...a28 Ennda betre. Kvinner som ser på sex med mannen sin som plikt kan skaffe seg hund til å tilfredstille sine behov for nærhet og kontroll. Anonymkode: c5913...71c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #43 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Eller ikke ha en mann. Anonymkode: 8364d...a28 Sant, men ikke greit å ha en sexpartner da? Anonymkode: bc60c...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #44 Del Skrevet 12. august 2023 Du er vel ikke eskorte hvis du selger "kjappiser"? Bare en vanlig prostituert. Eskorter er vel med på middager, reiser osv. Liten vits at du kaller det noe "finere" enn det er. Gadd ikke lese hele tråden, så mulig du har formulert deg på en annen måte i svar her Anonymkode: bbf3f...553 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #45 Del Skrevet 12. august 2023 Så bra for deg, TS. Jeg kan ikke skjønne at ikke flere kvinner gjør som deg. Penger og sex på én gang, helt fantastisk. Jeg er mann og skulle ønske jeg hadde den muligheten. Anonymkode: b9515...792 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #46 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sant, men ikke greit å ha en sexpartner da? Anonymkode: bc60c...8dc Trives med å ta hånd om den biten på egenhånd. Anonymkode: 8364d...a28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #47 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så bra for deg, TS. Jeg kan ikke skjønne at ikke flere kvinner gjør som deg. Penger og sex på én gang, helt fantastisk. Jeg er mann og skulle ønske jeg hadde den muligheten. Anonymkode: b9515...792 Det er en fordel å være kvinne i mange tilfeller ja, vi har jo makten når det kommer til sex. Viktig å benytte seg av dette. Poenget er måten det skjer på, hvem man møter...etc. Ikke møt hvem som helst. Bygg opp litt tillit til hverandre, kjemi er viktig ved sex. Dette finner man raskt ut. Anonymkode: bc60c...8dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #48 Del Skrevet 12. august 2023 Om jeg var dame ville jeg gjort det også. Anonymkode: c585f...cbf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #49 Del Skrevet 12. august 2023 Fin forklaring og helt ærlig ser jeg hva du mener i mye av det du skriver. Hvorfor ikke like så greit ta betalt for å ligge rundt, om man uansett har lyst til å ligge rundt. Kan enkelt føles mindre billig å faktisk ta betalt. Men du overser veldig mye i dine sannheter om livet. Å tidligere ha ligget rundt med veldig mange kan påvirke selvfølelsen senere når du tenker tilbake på det. Ikke nå mens er ung, og lysten etter sex og penger fortsatt er stor, men senere. Når du lander i livet og møter drømmemannen. Dette er neppe noe du vil fortelle. Når har gjort noe man ikke våger å stå åpen frem om, dømmer du faktisk også deg selv. Som vil påvirke selvbildet ditt. Du ligger ofte med dårlige personligheter. At kone ikke har lyst på sex er oftest pga mannen har oppført seg sånn at hun har mistet lysten på ham. Du kjenner selv du har sexlyst ikke sant? Alle kvinner har det. Årsak for at sexlyst forsvinner er enten livskriser, sykdom eller et dårlig forhold der mannen er like mye skyld i det. Dette er feige menn som ikke våger å ga fra kona si eller ta tak i problemene! Du kommer kanskje dit selv når du har både jobb, hus, barn og tidsklemma med alt som baller på seg og spiser opp overskuddet til å ha lyst på sex like jevnlig. Du tenker det er ok at mannen bruker pengene sine på å kjøpe sex hos andre, hvis du skulle ha redusert lyst i deres forhold. Allerede her kan du begynne å kjenne bitterhet over yngre refleksjoner i livet. Og sist men ikke minst, du får ingen ansiennitet eller pensjonspoeng av denne jobben. Min stemme går til at det er bedre å ta kjedelige ekstravakter og ha sex på fritiden med en respektabel mann som tilfredstiller mer enn bare kroppen min. Når portjeføljen av tidligiere sexpartnere er drittsekker, er det dessverre ikke et godt minne. Anonymkode: 32a27...d4f 9 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #50 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fin forklaring og helt ærlig ser jeg hva du mener i mye av det du skriver. Hvorfor ikke like så greit ta betalt for å ligge rundt, om man uansett har lyst til å ligge rundt. Kan enkelt føles mindre billig å faktisk ta betalt. Men du overser veldig mye i dine sannheter om livet. Å tidligere ha ligget rundt med veldig mange kan påvirke selvfølelsen senere når du tenker tilbake på det. Ikke nå mens er ung, og lysten etter sex og penger fortsatt er stor, men senere. Når du lander i livet og møter drømmemannen. Dette er neppe noe du vil fortelle. Når har gjort noe man ikke våger å stå åpen frem om, dømmer du faktisk også deg selv. Som vil påvirke selvbildet ditt. Du ligger ofte med dårlige personligheter. At kone ikke har lyst på sex er oftest pga mannen har oppført seg sånn at hun har mistet lysten på ham. Du kjenner selv du har sexlyst ikke sant? Alle kvinner har det. Årsak for at sexlyst forsvinner er enten livskriser, sykdom eller et dårlig forhold der mannen er like mye skyld i det. Dette er feige menn som ikke våger å ga fra kona si eller ta tak i problemene! Du kommer kanskje dit selv når du har både jobb, hus, barn og tidsklemma med alt som baller på seg og spiser opp overskuddet til å ha lyst på sex like jevnlig. Du tenker det er ok at mannen bruker pengene sine på å kjøpe sex hos andre, hvis du skulle ha redusert lyst i deres forhold. Allerede her kan du begynne å kjenne bitterhet over yngre refleksjoner i livet. Og sist men ikke minst, du får ingen ansiennitet eller pensjonspoeng av denne jobben. Min stemme går til at det er bedre å ta kjedelige ekstravakter og ha sex på fritiden med en respektabel mann som tilfredstiller mer enn bare kroppen min. Når portjeføljen av tidligiere sexpartnere er drittsekker, er det dessverre ikke et godt minne. Anonymkode: 32a27...d4f Det er ikke lenge til sexkjøp blir lovlig. Dette kjemper nesten alle sexarbeidere for i hele vesten. Anonymkode: c5913...71c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #51 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Fin forklaring og helt ærlig ser jeg hva du mener i mye av det du skriver. Hvorfor ikke like så greit ta betalt for å ligge rundt, om man uansett har lyst til å ligge rundt. Kan enkelt føles mindre billig å faktisk ta betalt. Men du overser veldig mye i dine sannheter om livet. Å tidligere ha ligget rundt med veldig mange kan påvirke selvfølelsen senere når du tenker tilbake på det. Ikke nå mens er ung, og lysten etter sex og penger fortsatt er stor, men senere. Når du lander i livet og møter drømmemannen. Dette er neppe noe du vil fortelle. Når har gjort noe man ikke våger å stå åpen frem om, dømmer du faktisk også deg selv. Som vil påvirke selvbildet ditt. Du ligger ofte med dårlige personligheter. At kone ikke har lyst på sex er oftest pga mannen har oppført seg sånn at hun har mistet lysten på ham. Du kjenner selv du har sexlyst ikke sant? Alle kvinner har det. Årsak for at sexlyst forsvinner er enten livskriser, sykdom eller et dårlig forhold der mannen er like mye skyld i det. Dette er feige menn som ikke våger å ga fra kona si eller ta tak i problemene! Du kommer kanskje dit selv når du har både jobb, hus, barn og tidsklemma med alt som baller på seg og spiser opp overskuddet til å ha lyst på sex like jevnlig. Du tenker det er ok at mannen bruker pengene sine på å kjøpe sex hos andre, hvis du skulle ha redusert lyst i deres forhold. Allerede her kan du begynne å kjenne bitterhet over yngre refleksjoner i livet. Og sist men ikke minst, du får ingen ansiennitet eller pensjonspoeng av denne jobben. Min stemme går til at det er bedre å ta kjedelige ekstravakter og ha sex på fritiden med en respektabel mann som tilfredstiller mer enn bare kroppen min. Når portjeføljen av tidligiere sexpartnere er drittsekker, er det dessverre ikke et godt minne. Anonymkode: 32a27...d4f Trenger ingen moralpreken. Mennesket er laget slik at de alltid skal fortelle andre hva som er best for de...alltid. Slik du viser nå. Anonymkode: bc60c...8dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #52 Del Skrevet 12. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er sannheten, du må passe på at mannen får det han trenger. Ellers går han et annet sted. Anonymkode: bc60c...8dc Så primitivt! What would James Bond do? Først og fremst sørger han for at kvinnen sin fortsetter å ha lyst. Og hvis han vil ha ei ny dame så gjør han det slutt først. Finnes så lavmåls menn der ute gitt. Ikke rart kona mister lysten. Anonymkode: 32a27...d4f 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #53 Del Skrevet 12. august 2023 Nei, dette forstår jeg ikke. At noen orker å fylle dagene med konstant forholds-og behovsprat og intimitet osv., og ta betalt for det. Anonymkode: cf2fe...068 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #54 Del Skrevet 12. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Trenger ingen moralpreken. Mennesket er laget slik at de alltid skal fortelle andre hva som er best for de...alltid. Slik du viser nå. Anonymkode: bc60c...8dc Hvorfor spør du KG om du ikke ønsker moralpreken? Om du ikke er det minste tvil om at dette kan ha uheldige konsekvenser for deg? Du trodde alle ville støtte deg og kanskje fjerne tvilen som bygger seg oppi deg? Dont shoot the messenger! Anonymkode: 32a27...d4f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #55 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Fin forklaring og helt ærlig ser jeg hva du mener i mye av det du skriver. Hvorfor ikke like så greit ta betalt for å ligge rundt, om man uansett har lyst til å ligge rundt. Kan enkelt føles mindre billig å faktisk ta betalt. Men du overser veldig mye i dine sannheter om livet. Å tidligere ha ligget rundt med veldig mange kan påvirke selvfølelsen senere når du tenker tilbake på det. Ikke nå mens er ung, og lysten etter sex og penger fortsatt er stor, men senere. Når du lander i livet og møter drømmemannen. Dette er neppe noe du vil fortelle. Når har gjort noe man ikke våger å stå åpen frem om, dømmer du faktisk også deg selv. Som vil påvirke selvbildet ditt. Du ligger ofte med dårlige personligheter. At kone ikke har lyst på sex er oftest pga mannen har oppført seg sånn at hun har mistet lysten på ham. Du kjenner selv du har sexlyst ikke sant? Alle kvinner har det. Årsak for at sexlyst forsvinner er enten livskriser, sykdom eller et dårlig forhold der mannen er like mye skyld i det. Dette er feige menn som ikke våger å ga fra kona si eller ta tak i problemene! Du kommer kanskje dit selv når du har både jobb, hus, barn og tidsklemma med alt som baller på seg og spiser opp overskuddet til å ha lyst på sex like jevnlig. Du tenker det er ok at mannen bruker pengene sine på å kjøpe sex hos andre, hvis du skulle ha redusert lyst i deres forhold. Allerede her kan du begynne å kjenne bitterhet over yngre refleksjoner i livet. Og sist men ikke minst, du får ingen ansiennitet eller pensjonspoeng av denne jobben. Min stemme går til at det er bedre å ta kjedelige ekstravakter og ha sex på fritiden med en respektabel mann som tilfredstiller mer enn bare kroppen min. Når portjeføljen av tidligiere sexpartnere er drittsekker, er det dessverre ikke et godt minne. Anonymkode: 32a27...d4f Sorry, men dette evige maset om ”drømmemannen” må stoppe. Vi er i 2023 og færre og færre ønsker et dukkehjem-liv. Heldigvis. Anonymkode: f5800...86c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #56 Del Skrevet 12. august 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Kun hvis barna holdt på å dø av så hadde jeg solgt kroppen min! Rart at noen er så kyniske at de vil selge seg når en er student ? Hva med verdigheten ? Anonymkode: 327cd...38a Du selger jo kroppen din 7.5t hver dag til langt dårligere betaling. Anonymkode: fa2e8...76b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #57 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du selger jo kroppen din 7.5t hver dag til langt dårligere betaling. Anonymkode: fa2e8...76b Et godt poeng, nå jobber jeg fulltid selv med god lønn. Men denne "hobbyen" som gir meg god sex og ekstra lønn liker jeg for godt til å gi helt slipp på. 2 fluer i en smekk. Anonymkode: bc60c...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #58 Del Skrevet 12. august 2023 Hvorfor syns du det er viktig å belyse dette? Viktig for hvem? Du er en prostituert, det er ikke akkurat et nytt yrke, tror du vi ikke vet dere finns? Hvis noen ikke vet det, gjør det noe? Anonymkode: 60039...a0d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #59 Del Skrevet 12. august 2023 7 år gammel forlesning om hva sexarbeidere ønsker og hvorfor. https://www.youtube.com/watch?v=vc-n852sv3E Anonymkode: c5913...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #60 Del Skrevet 12. august 2023 Grüner skrev (2 timer siden): Eskorte er prostitusjon, men under mer ordnete former enn gateprostitusjon. Det du beskriver høres mer ut som sugar baby. Du tar feil. Anonymkode: 34bc6...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå